Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Kyselin kaupasta pyörään perälaukkua ja kun pyörässä ei ennestään ollut telinettä jouduin ostamaan sen,sain kaupasta mukaani SW-Motech telineen ja adapterilevyn ja laukuksi otin Kappa K46.Mutta minnekkä hittoon tuo levy laitetaan mikä tuli laukun mukana?Mä oon sitä ny pyöritelly ja se ei tunnu istuvan mihkään asentoon.Auttakaan tyhmää. *

Kävinpä nyt ihan piruuttani koittamas laukkua adapteri levyyn ja sehän istu siihen ku tauti,mikähän ihmeen levyn ne pisti laukun mukana

Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
    Laukun mukana tulee muovinen ns. yleislevy, jolla tuon laukun saa myös kiinni - siis jos se levy sattuu fillariin ylipäätään sopimaan esim. tarakkaan tms. Itsellä(kin) tuo levy oli liian kaponen pyörässä jo olleeseen 3 laukun telineeseen ja jouduin hommaamaan silti erillisen, aluminisen, mutta nyt pysyy ja tuo mukana tullut muovilätkä on tallissa tarpeettomana

Ovat perhanat tehneet MonoKey ja MonoLock -systeemit, jotka eivät ole telineensä osalta yhteensopivia, joten jouduin vaihtamaan sen fillarissa jo olleen levyn toisen malliseen = ihan turha lisäkulu sekin Ja nyt on sivulaukuille tullut kokonaan uusi, siis jo kolmas erilainen kiinnityssysteeminsä
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Lainaa (HiTec @ Syys. 03 2008,09:12) kirjoitti
    siis jo kolmas erilainen kiinnityssysteeminsä
    Ai ku kiva että keksitään lisää uusia kiinnitys systeemeitä.

Kiitos vastauksesta homma selvisi kerta heitolla.
    Kappa on Givin sisarfirma ja noiden tuotteet yleensä sopivatkin ristiin. Syytä kuitenkin muistaa, että esimerkiksi juuri Givin telineen sopivuus ei käy kaikkiin Kappan litrakokoihin, vaikka mm. Monolock väittää levyn olevan yhteensopiva Kapalle - eivät vaan muista mainita, että yhteensopiva tiettyyn litrakokoon saakka. Se vielä puuttuisikin, että olisi Motechin ja Beckerin osasia pyörässä tai laukuissa. Paras pysyä mahdollisuuksien mukaan yhdessä ja samassa valmistajassa, vaikka sovitelevyjä onkin saatavilla.

-hh-
    Lainaa (harmaahukka @ Syys. 03 2008,12:39) kirjoitti
    Paras pysyä mahdollisuuksien mukaan yhdessä ja samassa valmistajassa, vaikka sovitelevyjä onkin saatavilla.

-hh-
    Samaa mieltä olen ettei kannattasi montaa eri merkkiä tunkee samaan pyörään,mulla vaan kävi niin ettei saanu Kapalta kaikkia osia,en tiedä sitte mistä johtuu kun en kysyny.
    mulla kans pyöräs kiwin teline kiinni, kävin ostaa kapan 46l sen loodan mut eihän toi siihen käyny se levy mikä tuli mukana oli ihan lelu.mut onneks vaihtoivat isompaan joka kävi suoraan telineeseen
    Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
    Lainaa (tumpelo @ Syys. 04 2008,12:36) kirjoitti
    se levy mikä tuli mukana oli ihan lelu.
    Aikanaan ensipyörääni hommasin myös tuon Kapan laukun ja silloin se mukana tullut yleislevy sopi kyllä paikoilleen fillarissa jo olevaan tavaratelineeseen, mutta tosiaan mitä lie ämpärimuovia tuokin lienee Ei kestänyt kauaa kun jo ekat ruuvit korkkasi levyn läpi => taittelin pellistä "prikat", jotka ottivat kiinni parin viereisenkin kennon reunoista ja johan rupesi laukkukin pysymään kyydissä
    Onkos kukaan asentanu Kapan laukkuun lisäjarruvaloa?Näytti oleva hinta 30 kieppeillä.Onko valo ihan tehoton=rahan haaskausta?Vaikka jotain turvaa olisi kiva saada selustaan.

Niin ja voihan tuo ylimmääräisen levyn ruuvata varaston seinään ja säilyttää laukkua sielä kun ei sitä pyörässä tarvi
    Lainaa (Kompula @ Syys. 04 2008,13:42) kirjoitti
    Onkos kukaan asentanu Kapan laukkuun lisäjarruvaloa?Näytti oleva hinta 30 kieppeillä.Onko valo ihan tehoton=rahan haaskausta?Vaikka jotain turvaa olisi kiva saada selustaan.
    Hep! Juurikin tuohon 46:een kävin Allrightista samalla kun ostin sen aluminisen kiinnityslevyn. Höh! Muistelin että olin tuosta blogiinikin jutun laittanut, mutta en näköjään sitten

Anyway. Satsi menee suht. helpostikin paikoilleen ja erityisen fiksua siinä on nuo liittimet niin laukun ja aluslevyn välillä kuin itse laukun kannen ja pohjan välillä. Itse valo tosin on mallia juotetut polttimot, mutta äkkiäkös nörtti siihen ledit tilalle duunaa Niin aluslevystä kuin laukun pohjasta pitää poistaa ne valmiiksi muotoillut "korkit" ja kanteen, sinne jarruvalon juureen pitää porata mukana tulevan sapluunan avulla pieni reikä johtoa varten. Ja sarjaan kuuluu myös heijastin sinne jarruvalokotelon sisään = paikka 4x polttimolle. Ja ihan winkkinä korvasin ne laukun isojen, punaisten heijastinten alla olevat valkoiset muovilätkät kullan värisellä met.kalvolla ja vot. Johan tuli punaisesta heijastimesta tosiaan kirkkaat heijastimet!

Ja jos sitten jotain miinusta, niin se liitin laukun pohjassa on pienoinen nupukka. Eli kun ennen sinne nakkasi läppärirepun ja laukku tuki tasaisesti koko pohjan alalta, niin nyt tuo nuppi ottaa kiinni selvästi ekana jos laukun pohjalla ei ole mitään muuta korotusta - tai sitten kuten minä nykyisin teen, laitan läppärirepun laukkuun pohja ylöspäin ja repun muu sisältö toimii näin tasaajana jotta tuo nuppi ei hakkaa läppäriä
  10.  
    Lainaa (HiTec @ Syys. 04 2008,14:04) kirjoitti
    Lainaa (Kompula @ Syys. 04 2008,13:42) kirjoitti
    Hep! Juurikin tuohon 46:een kävin Allrightista samalla kun ostin sen aluminisen kiinnityslevyn. Höh! Muistelin että olin tuosta blogiinikin jutun laittanut, mutta en näköjään sitten

Anyway. Satsi menee suht. helpostikin paikoilleen ja erityisen fiksua siinä on nuo liittimet niin laukun ja aluslevyn välillä kuin itse laukun kannen ja pohjan välillä. Itse valo tosin on mallia juotetut polttimot, mutta äkkiäkös nörtti siihen ledit tilalle duunaa Niin aluslevystä kuin laukun pohjasta pitää poistaa ne valmiiksi muotoillut "korkit" ja kanteen, sinne jarruvalon juureen pitää porata mukana tulevan sapluunan avulla pieni reikä johtoa varten. Ja sarjaan kuuluu myös heijastin sinne jarruvalokotelon sisään = paikka 4x polttimolle. Ja ihan winkkinä korvasin ne laukun isojen, punaisten heijastinten alla olevat valkoiset muovilätkät kullan värisellä met.kalvolla ja vot. Johan tuli punaisesta heijastimesta tosiaan kirkkaat heijastimet!

Ja jos sitten jotain miinusta, niin se liitin laukun pohjassa on pienoinen nupukka. Eli kun ennen sinne nakkasi läppärirepun ja laukku tuki tasaisesti koko pohjan alalta, niin nyt tuo nuppi ottaa kiinni selvästi ekana jos laukun pohjalla ei ole mitään muuta korotusta - tai sitten kuten minä nykyisin teen, laitan läppärirepun laukkuun pohja ylöspäin ja repun muu sisältö toimii näin tasaajana jotta tuo nuppi ei hakkaa läppäriä
    No niin kiitoksia,täytyy varmaa askarrella tos talven aikana toi valo.