Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Kokemuksia kaivataan niiltä, joilla sellaisen on..... Siis myös huonot puolet! Olen kuullut jostakin, et keula olis liian löysä, eikä sitä saa paremmaksi. Tämä on siis vain "huhupuhetta", koska en tiedä paremmin ko. mallin ominaisuuksia... *
    Juttuahan tuosta pyörästä on ollut vaikka minkälaista, ja en näkisi sitä keulaa nyt välttämättä niin huonona. Riippuu tietysti minkälaiseen käyttöön pyörä tulee, rata-ajoon voisin suositella jotain toista pyörää (isompaa).

Miinusta:
    -Tehoja saisi tietty olla enemmän (mutta tamä vaiva taitaa olla joka mp:ssä)
    -Kyykky ajo-asento (jos ei tykkää)

Plussaa:
    +V2 äänet (slipari suotava)
    +Vääntö (koneen koko huomioiden)

Omalla sv:llä on päristelty 35tkm(josta minä olen ajanut 5tkm.) ja onkelmia ei ole ollut, en usko että olisi mitenkään vikaherkkä.
    Erityisiä heikkouksia kyseessä olevassa mopossa ei ole, kunhan muistaa minkä kokoluokan härveli on kyseessä: eli matkalle, autobahn-nopeuksiin ja kaksipäällä ajoon joku toinen laite voi olla parempi.

Oman pyöräni (s-malli vm. 2000) sai viime vuonna suht. huokealla,
    ainakin kun seurailee nettimoton pyyntejä, näyttää arvo vain nousevan
    Hyvä vaihtoehto cbr:lle kasariväreissä, melkein ostin semmoisen
    Tekisi mieli sanoa "käytä haku-toimintoa", mutta en sano

MUTTA... TÄÄLTÄ, TÄÄLTÄ, TÄÄLTÄ ( ja täältä löytyy MONTAA täältä... ), TÄÄLTÄ ja TÄÄLTÄ ( jossa myös lisää "täälliä")TÄÄLTÄ löytyy jotain tietoa. Haku-toiminto on todellakin hieno keksintö.

Ja lopuksi lainaan itseäni:

Lainaa (GriZzLy @ Maalis. 17 2006,19:53) kirjoitti

Sangen mukava pyörä. Kun on yhtä monta kautta takana kuin minulla on, niin tottakai tekee tehokkaampi ja muuten vaan parempi.
    Alkuperäinen alustahan noissa on säälittävä. Mutta kun halvan pyörän ostaa, niin pitää tietää että jossain on säästetty. Moottori on luonteeltaan ihan kiva, ja kun uus putki tuli paikalle, niin pääsi äänetkin oikeuksiinsa.
    Kevyeen oloinen, menee mutkaan kuin wanhaan. Runko on jämäkkää tekoa, ei notkea vahingossakaan, mutta valitettavasti alkuperäiskokoonpanossa ei pääse oikeuksiinsa sekään johtuen säälittävästä alustasta. 300 eurolla etupää saa kuntoon aika hyvin, tai jos jostain sattuu löytämään tellun tai gixxerin keula, joka tähän malliin sopii. Samaa pätee takaiskariin, paitsi että sen joutuu vaihtamaan.
    Pitkääkin siivua jaksaa vetää, varttikate suojaa yllättävän hyvin ajoviimasta, mutta kun vaihdoin kokokatteellisesta tähän niin tuntui siltä että lentää kyydistä pois. Siihenkin tottuu. Pyörä on yllättävän korkea, ja entinen pyörä oli matala, joten aluksi tuntui siltä että pää osuu jokaiseen sillanalustaan tai tien yli meneviin liikennetolppiin.
    Kone on mukavan pirteä, ja lisäosia löytyy roppakaupalla. Jos ei 650 kuutiota riitä, niin saatavilla on laajennuspaketteja 800 kutioon asti.
    Pieniä alkuvaivoja löytyy pyörästä, mm vedenpoisto tankin korkin kohdalla. Eli alkuperäinen hukkaputki oli vedetty niin hassusti, että ei vedet meinanut poistua. Se oli korjattavissa siirtämällä putkea. Etummaisen sylinterin vedenotto-ongelmasta olen kuullut, mutta en ole itse joutunut toteamaan sitä. Eli sadekelissä kuulemma etunakki lykkää vedet etummaisen sylinterin tulpansyvennykseen. Tämä on helposti korjattavissa extendafenderillä, eli etulokasuojan "pidennyspalalla". Ja sitten täytyy muistaa lykätä paineilmaa tulpansyvennyksien vedenpoistoreikiin, jotta nämä tyhjentyisivät roskasta ja muusta kägestä.
    Jos ei varttikate miellytä, mutta tykkää muuten pyörästä, niin lisäpalikoita löytyy vaikka kuinka paljon. kokokatteita, alakatteita, soolokoppia, huggereita, undertrayt ja helahoito...

Kaikenkaikkiaan erittäin miellyttävä pyörä, siksi haavittelen isosiskosta seuraavaksi, eli sv1000s, joka on aika paljon enemmän kehitetty kuin pienempää sisarustaan. Säätöjä löytyy joka lähtöön alustasta, ja 350 kuutiota lisää ehkä sammuttaa suurin teho-jano. Ehkä joku kaunis päivä sellainen murisee allani, eihän sitä tiedä

..hmm...aika tyhjentävä vastaus, vissiin... "
    ja lisää

Lainaa (GriZzLy @ Maalis. 18 2006,14:11) kirjoitti
    Lainaa (Kelju.K.Kojootti @ Maalis. 17 2006,21:20) kirjoitti
    Joo sieltäpä tuli kaikki, siitä etupytystä vielä mulla oli siinä lokarissa se jatkopala ilman sitä se kasteli tulpan ja muutenkin se etupytty hirvitti. Vaikka en tosiaankaan mikään mestari hytittäjä ole kuulemma liian moni on saanut kosautettu sen hajalle keulimalla. Vei meinaa aika tehokkaasti halut keulia.
    Joo, näin olen kanssa kuullut. Toisaalta en ole kuullut että tämä olisi tapahtunut sv650, vaan tl1000, mutta moottorin rakennen on samanlainen, joten ilmeisesti sama vika myös 650 (tämä ei teitysti tarkoita sitä, ettei moista olisi tapahtunut 650 mallille). Ongelma kuulemma johtui siitä, että oli kahta eri paikkaa alakerrassa, josta kone otti öljyä yläkertaan. Etummaisen sylinterin paikka sijaitsi alakerran etupäässä, ja kun hytti nousee, niin öljyt valui taaksepäin, ja etummainen rupeasti haukkamaan ilmaa ja käymään kuivana.

Sv malleissa ainakin väitetään että vuosimalleista -01 eteenpäin (eli ne mallit missä sylinterit ovat harmaita, eikä mustia) tämä ongelma olisi korjattu. Olen lukenut sen vähemmän virallisilta sivuilta, ja enemmän virallisilta sivuilta, mutta en nyt tähän hätään löydä linkkejä viitaten asiaan. Jotkut pellepelottomat ovat itse korjanneet tämän vian asentamalla välilevyn öljypohjaan, joka estää voiteluaineet valumaat takaosaan, ja pitää osan öljystä etupuolella, jotta voitelua riittäisi vähän pidemmillekin siivuille.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    hmm, heikoiksi kohdiksi sanoisin juuri tuon wanhemman koneen "keulimisen kestämättömyyden", ja paskan keulan. itelläni se vielä vuotaa, niin mutkapätkää on kiva porata . mutta miten se 300e maksaa sen keulan "kuntoon" saaminen? itselläni on tuossa sängyllä öhlinssin 15% jäykemmät jouset, stefat sekä jäykemmät keulaöljyt, maksoi 150e koko roska. ensviikonloppuna ruuvaan kiinni, niin kerron sitten niistä tarkempia arvioita... paikallisen susukin myyjän mukaan (jolta öhlärit ostin) SV:n omistajat ovat olleet erittäin tyytyväisiä noihin jousiin. saas nähä...

tosiaan, jarrut ovat minusta kyllä huippuluokkaa, kaks sormea riittää mainiosti edessäkin. ja kone on minusta paljon pirteämpi mitä nuo paperilukemat, 70hv ja +60nm vääntöä antaa ymmärtää. 300m:n kiihdytyksessä jäin SRADille noin neljä pyörän mittaa. . takaiskarissa ei mielestäni valittamista. ajoasentokin on kaikkea muuta kuin kyykky, riippuu tietenkin, mihin vertaa. mutta kun sillä SRADilla kävin ajamassa, niin oli kyllä elämys: kamalin laite, millä olen koskaan ajanut ! minusta ainakin todella tasapainoinen kokonaisuus, ehdottomasti hintansa arvoinen. ihme kyllä, tänään käytiin kiihdyttelemässä serkkupojan kanssa (SV1000S) suljetulla alueella, ja vaikka sillä kilosellakin SV:llä ajelin, niin omakin pyörä tuntui sen jälkeen vielä erittäin hyvältä, monesti tuollaisten kokeiluiden jälkeen on pyörän vaihto päällimmäisenä mielessä ....
    Tulipa tutustutta tohon SV650s:n tyyppivikaan, eli etummainen tulppa ilmeisesti kastui kahden ja puolen tunnin sateessa ajon jälkeen. Kone ei tahtonut käydä ja kierrokset nousta, tai sitten ne ne nous yhtäkkiä ja sitten taas laski yhtäkkiä. Onneks oli vain 5km jäljellä, eli kävi hyvä mäihä.

No nyt pyörä on tossa sateessa parkkeerattuna ja mietin miten pääsen huomenna takasin Helsinkiin, kun ilmeisesti siellä on vieläkin vettä ööh... "jossain". Eli käy edelleen samalla tavalla. Voiko tällanen ummikko saada pyörän pelikuntoon omin avuin vai pitäiskö suosiolla viedä korjaamolle?
    MC Lawyers
    Lainaa (kallle @ Syys. 03 2008,11:55) kirjoitti
    Tulipa tutustutta tohon SV650s:n tyyppivikaan, eli etummainen tulppa ilmeisesti kastui kahden ja puolen tunnin sateessa ajon jälkeen. Kone ei tahtonut käydä ja kierrokset nousta, tai sitten ne ne nous yhtäkkiä ja sitten taas laski yhtäkkiä. Onneks oli vain 5km jäljellä, eli kävi hyvä mäihä.

No nyt pyörä on tossa sateessa parkkeerattuna ja mietin miten pääsen huomenna takasin Helsinkiin, kun ilmeisesti siellä on vieläkin vettä ööh... "jossain". Eli käy edelleen samalla tavalla. Voiko tällanen ummikko saada pyörän pelikuntoon omin avuin vai pitäiskö suosiolla viedä korjaamolle?
    Tulpanjohdon ja tulpan välinen liitos pitäisi saada kuivattua ja putsattua, niin yleensä alkaa etummainenkin sykkimään. Ne sijaitsee kyllä vähän hankalan muotoisessa vedenkeräys"montussa", jossa kai pitäisi olla joku poistokanavakin mutta se menee helposti tukkoon esim. roskista.

Tuo on vanhemmissa isompi onggelma kuin uudemmissa, tutullani oli 00-malli, ja hän kärsi tuosta vesisateessa. Itselläni oli 03, ja etupytty alkoi pätkimään yhden (1) kerran, ja silloin oli aivan hirmuinen kaatosade. Muuten se ei pätkinyt koskaan.

07 ja uudemmissa on 2 tulppaa per kansi, ja uskoisin että se ei ala pahemmin pätkimään, vaikka yksi kekäle pimenisikin sateella.

SV on vakioalustan puutteistaan huolimatta hyvä peli, en itse kusisikaan minkään hornettientaifazereiden suuntaan, ne on koneeltaan täysin hengettömiä tähän verrattuna (ja tässä vain oma henkkoht mielipiteeni). Isoin miinus on se, että ruiskuversio on melkoisen kyykky ainakin matkapyöräksi.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Tohon ykköspytyn kosteus ongelmaan on ratkaisu. Pyramid Plastich fenda extenda. Eli lisäpala sinne etulokauojaan niin ei roiski vesiä suoraan sylinterille.

Kiva ja ketterä mopo mutkatiellä pysyy isompien perässä ihan kivasti ja juu V2 on vaan kiva.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    ei voinut valittaa pyörästä. ajoin 01 sv:llä 13000 km ja minusta hinta laatu suhde kohdallaan.keula löysä mutta ei häirinnyt pahemmin ,hyvät tunnokkaat jarrut,erittäin ketterä,tasaisesti vääntävä moottori ja sliparin kans hyvät äänet.kyllä se kulkee kaks päälläkin aivan mainiosti,ei emäntä ainakaan valittanut vaikka ajettiin välillä 4-500 päivälenkkejä.vetoja oli aivan riittävästi kun oli välillä kyljet mustelmilla kun tuli iskuja mammalta kun vauhti karkaili!kaks päällä jousitus on äärirajoilla=isommissa töyssyissä pohjaa.riippuu tietysti molempien painosta!meillä noin 150 yht.kyllä sillä radallakin on kiva ajella mutta suorilla antaa aika paljon tasoitusta kun esim motoparkissa sain huippuja noin 210 km/h kun parhaat menee 270. ekaks pyöräks hyvä ,ei tee yllätyksiä ja on varma peli!
    rakentaja Rane
    Lainaa (pecha @ Syys. 03 2008,12:09) kirjoitti
    Isoin miinus on se, että ruiskuversio on melkoisen kyykky ainakin matkapyöräksi.
    Saisikohan tuohon mitään sarjaa, millä tuota ajoasentoa saisi vähän pystymmäksi? Ainakin omaan makuun tuo ruiskumallin s:n ajoasento on jo vähän turhan kyykky, mutta muuten pyörä kyllä houkuttelisi.
    CBR 600f3 -95
    Clip-onien korotussarjaa voisi kysellä jostain Stormilta tai Duellilta. Muistan jossain jenkkilän sivuilla nähneeni jonkun SV:n missä oli korkeammat cliparit. Kuskin jalkatapitkin tosin voisi siirtää pikkuisen alemmas jos ei harrasta rajuja kallistuksia. Ne varmaan tosin joutuu askartelemaan ihan itse.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  11.  
    Lainaa (Arsi @ Syys. 03 2008,17:00) kirjoitti
    Saisikohan tuohon mitään sarjaa, millä tuota ajoasentoa saisi vähän pystymmäksi? Ainakin omaan makuun tuo ruiskumallin s:n ajoasento on jo vähän turhan kyykky, mutta muuten pyörä kyllä houkuttelisi.
    Käyppäs hakemassa toi mun vanha sv pois, siinä on valmiina n:mallin yläkolmio banditin sarvilla. On varmasti hyvä pyörä!

Tossa linkki ilmoitukseen http://www.nettimoto.com/639920
    Honda CRF 250 L