Kokemuksia kaivataan niiltä, joilla sellaisen on..... Siis myös huonot puolet! Olen kuullut jostakin, et keula olis liian löysä, eikä sitä saa paremmaksi. Tämä on siis vain "huhupuhetta", koska en tiedä paremmin ko. mallin ominaisuuksia... *![]()
Juttuahan tuosta pyörästä on ollut vaikka minkälaista, ja en näkisi sitä keulaa nyt välttämättä niin huonona. Riippuu tietysti minkälaiseen käyttöön pyörä tulee, rata-ajoon voisin suositella jotain toista pyörää (isompaa).
Miinusta:
-Tehoja saisi tietty olla enemmän (mutta tamä vaiva taitaa olla joka mp:ssä)
-Kyykky ajo-asento (jos ei tykkää)
Plussaa:
+V2 äänet (slipari suotava)
+Vääntö (koneen koko huomioiden)
Omalla sv:llä on päristelty 35tkm(josta minä olen ajanut 5tkm.) ja onkelmia ei ole ollut, en usko että olisi mitenkään vikaherkkä.
Erityisiä heikkouksia kyseessä olevassa mopossa ei ole, kunhan muistaa minkä kokoluokan härveli on kyseessä: eli matkalle, autobahn-nopeuksiin ja kaksipäällä ajoon joku toinen laite voi olla parempi.
Oman pyöräni (s-malli vm. 2000) sai viime vuonna suht. huokealla,
ainakin kun seurailee nettimoton pyyntejä, näyttää arvo vain nousevan
Hyvä vaihtoehto cbr:lle kasariväreissä, melkein ostin semmoisen![]()
Tekisi mieli sanoa "käytä haku-toimintoa", mutta en sano
MUTTA... TÄÄLTÄ, TÄÄLTÄ, TÄÄLTÄ ( ja täältä löytyy MONTAA täältä... ), TÄÄLTÄ ja TÄÄLTÄ ( jossa myös lisää "täälliä")TÄÄLTÄ löytyy jotain tietoa. Haku-toiminto on todellakin hieno keksintö.
Ja lopuksi lainaan itseäni:
ja lisää(GriZzLy @ Maalis. 17 2006,19:53) kirjoitti
(GriZzLy @ Maalis. 18 2006,14:11) kirjoitti
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
hmm, heikoiksi kohdiksi sanoisin juuri tuon wanhemman koneen "keulimisen kestämättömyyden", ja paskan keulan. itelläni se vielä vuotaa, niin mutkapätkää on kiva porata. mutta miten se 300e maksaa sen keulan "kuntoon" saaminen? itselläni on tuossa sängyllä öhlinssin 15% jäykemmät jouset, stefat sekä jäykemmät keulaöljyt, maksoi 150e koko roska. ensviikonloppuna ruuvaan kiinni, niin kerron sitten niistä tarkempia arvioita... paikallisen susukin myyjän mukaan (jolta öhlärit ostin) SV:n omistajat ovat olleet erittäin tyytyväisiä noihin jousiin. saas nähä...
tosiaan, jarrut ovat minusta kyllä huippuluokkaa, kaks sormea riittää mainiosti edessäkin. ja kone on minusta paljon pirteämpi mitä nuo paperilukemat, 70hv ja +60nm vääntöä antaa ymmärtää. 300m:n kiihdytyksessä jäin SRADille noin neljä pyörän mittaa.![]()
. takaiskarissa ei mielestäni valittamista. ajoasentokin on kaikkea muuta kuin kyykky, riippuu tietenkin, mihin vertaa. mutta kun sillä SRADilla kävin ajamassa, niin oli kyllä elämys: kamalin laite, millä olen koskaan ajanut
! minusta ainakin todella tasapainoinen kokonaisuus, ehdottomasti hintansa arvoinen. ihme kyllä, tänään käytiin kiihdyttelemässä serkkupojan kanssa (SV1000S) suljetulla alueella, ja vaikka sillä kilosellakin SV:llä ajelin, niin omakin pyörä tuntui sen jälkeen vielä erittäin hyvältä, monesti tuollaisten kokeiluiden jälkeen on pyörän vaihto päällimmäisenä mielessä
....
Tulipa tutustutta tohon SV650s:n tyyppivikaan, eli etummainen tulppa ilmeisesti kastui kahden ja puolen tunnin sateessa ajon jälkeen. Kone ei tahtonut käydä ja kierrokset nousta, tai sitten ne ne nous yhtäkkiä ja sitten taas laski yhtäkkiä. Onneks oli vain 5km jäljellä, eli kävi hyvä mäihä.
No nyt pyörä on tossa sateessa parkkeerattuna ja mietin miten pääsen huomenna takasin Helsinkiin, kun ilmeisesti siellä on vieläkin vettä ööh... "jossain". Eli käy edelleen samalla tavalla. Voiko tällanen ummikko saada pyörän pelikuntoon omin avuin vai pitäiskö suosiolla viedä korjaamolle?
MC Lawyers
Tulpanjohdon ja tulpan välinen liitos pitäisi saada kuivattua ja putsattua, niin yleensä alkaa etummainenkin sykkimään. Ne sijaitsee kyllä vähän hankalan muotoisessa vedenkeräys"montussa", jossa kai pitäisi olla joku poistokanavakin mutta se menee helposti tukkoon esim. roskista.(kallle @ Syys. 03 2008,11:55) kirjoitti
Tuo on vanhemmissa isompi onggelma kuin uudemmissa, tutullani oli 00-malli, ja hän kärsi tuosta vesisateessa. Itselläni oli 03, ja etupytty alkoi pätkimään yhden (1) kerran, ja silloin oli aivan hirmuinen kaatosade. Muuten se ei pätkinyt koskaan.
07 ja uudemmissa on 2 tulppaa per kansi, ja uskoisin että se ei ala pahemmin pätkimään, vaikka yksi kekäle pimenisikin sateella.
SV on vakioalustan puutteistaan huolimatta hyvä peli, en itse kusisikaan minkään hornettientaifazereiden suuntaan, ne on koneeltaan täysin hengettömiä tähän verrattuna (ja tässä vain oma henkkoht mielipiteeni). Isoin miinus on se, että ruiskuversio on melkoisen kyykky ainakin matkapyöräksi.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Tohon ykköspytyn kosteus ongelmaan on ratkaisu. Pyramid Plastich fenda extenda. Eli lisäpala sinne etulokauojaan niin ei roiski vesiä suoraan sylinterille.
Kiva ja ketterä mopo mutkatiellä pysyy isompien perässä ihan kivasti ja juu V2 on vaan kiva.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
ei voinut valittaa pyörästä. ajoin 01 sv:llä 13000 km ja minusta hinta laatu suhde kohdallaan.keula löysä mutta ei häirinnyt pahemmin ,hyvät tunnokkaat jarrut,erittäin ketterä,tasaisesti vääntävä moottori ja sliparin kans hyvät äänet.kyllä se kulkee kaks päälläkin aivan mainiosti,ei emäntä ainakaan valittanut vaikka ajettiin välillä 4-500 päivälenkkejä.vetoja oli aivan riittävästi kun oli välillä kyljet mustelmilla kun tuli iskuja mammalta kun vauhti karkaili!kaks päällä jousitus on äärirajoilla=isommissa töyssyissä pohjaa.riippuu tietysti molempien painosta!meillä noin 150 yht.kyllä sillä radallakin on kiva ajella mutta suorilla antaa aika paljon tasoitusta kun esim motoparkissa sain huippuja noin 210 km/h kun parhaat menee 270. ekaks pyöräks hyvä ,ei tee yllätyksiä ja on varma peli!![]()
rakentaja Rane
Saisikohan tuohon mitään sarjaa, millä tuota ajoasentoa saisi vähän pystymmäksi? Ainakin omaan makuun tuo ruiskumallin s:n ajoasento on jo vähän turhan kyykky, mutta muuten pyörä kyllä houkuttelisi.(pecha @ Syys. 03 2008,12:09) kirjoitti
CBR 600f3 -95
Clip-onien korotussarjaa voisi kysellä jostain Stormilta tai Duellilta. Muistan jossain jenkkilän sivuilla nähneeni jonkun SV:n missä oli korkeammat cliparit. Kuskin jalkatapitkin tosin voisi siirtää pikkuisen alemmas jos ei harrasta rajuja kallistuksia. Ne varmaan tosin joutuu askartelemaan ihan itse.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Käyppäs hakemassa toi mun vanha sv pois, siinä on valmiina n:mallin yläkolmio banditin sarvilla. On varmasti hyvä pyörä!(Arsi @ Syys. 03 2008,17:00) kirjoitti
Tossa linkki ilmoitukseen http://www.nettimoto.com/639920
Honda CRF 250 L