Kylläkyllä, tiedän, että on paljon motoristeja, jotka klaaraavat nuo olosuhteet mennen tullen, pimeässä ja toinen silmä kiinni yhdellä kädellä ajaen ja vähintään kahdeksaakymppiä, mutta ei aloiteta tässä ketjussa nyt sitä keskustelua ja sovitaanko ettei kaikkien niiden tarvitse ilmoittautua, joiden mielestä se on ihan helppoa.

Sinulla oli vielä tietysti se etu, että tunnet tien vuosien kokemuksella kuin omat taskusi.
Minun tarkoituksenani oli ehkä pikemminkin varoittaa niitä, jotka myöntävät (ainakin itselleen) että noissa olosuhteissa ajaminen ei kuulu vahvuuksiin eikä niihin asioihin mistä nauttii.
Varmaan siinä oli paikoittain myös ura jota pystyi ajamaan reunemmassakin, mutta minun (vajavaisen) arviointikykyni (joka kuitenkin on sen hetkinen subjektiivinen tuntemus ja ainoa jolla siinä tilanteessa on merkitystä) mukaan siinä todellakinoli kohtia, joissa irtosorainen reunakaistale vietti niin paljon ojaan päin, että minä (henk.koht.) en uskaltanut ajaa muualla kuin keskellä. Kaikesta päätellen onnistuin siinä reunallakin välillä tosiaan ajamaan, kun autojakin tuli vastaan.