Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Pitkään tälläinen oli mielessä, mutta tänään lähden lautalla Travemundeen, sieltä Prahan kautta Milanoon. F1 kisat Monzassa ja sitten Sveitsin kautta Travemundeen ja kotona pitäisi olla 19.9. Eka kerta euroopassa pyörällä. Jännittävää. Kerron sitten palattuani miten tälläinen aloittelija ( moottoripyöräilyä vuodesta -80 lähtien ) siellä pärjää. Lämmintä syksyä kaikille Orgilaisille ;-)
    Voi veljet!
    Hyvältä kuulostaa reissusuunnitelma. Itekkin oon menossa Monzaan kisoihin... Siellä sitten heiluu useampikin härmäläinen.
    ...
    Jep. Me ollaan katsomossa 8, se ensimmäinen shigaani.
    Voi veljet!
    Meikä on sen verta onnellisessa asemassa että pääsen varikolta käsin seuraamaan kisaa.
    ...
    Jovvain...

Joo ja mää oon jo täällä, mikähän oli joku Luzern. Lämmöt heiluu +22- +25 kieppeillä ja bensa on siinä 1.82 CHF eli semmoset 1.20 euroa.........

Ilimat on aina paremmat tääll.

Mr. Huurre ei vaan saa tarpeekseen alppiteistä,vai?
    ...
    Lainaa (MachinaAnimata @ Syys. 09 2008,09:16) kirjoitti
    Mr. Huurre ei vaan saa tarpeekseen alppiteistä,vai?
    Jovvain..

Niin siis ku mä en tiijä oikei muuta lääkettä tähä...

Aarau - Schuptheim - Merlialp - Brunigpass - Meiringen - Grimselpass - Furkapass - Andermatt - Gotthardpass (molemmat tietysti) - Nufenenpass - Simplonpass - Domodossola (I) - Logarno - Bellinzona - Passo de Lucomagno oli tulvien ja maansortumien takia tietysti kiinni mutta "vahinko" otettiin takasin sitten.. S. Bernardino -pass - Oberalppass - Klausenpass - ja sitten tottakai tuo Sustenpass ku se tuossa muutaman "väännön" takana oli helposti saatavilla. Lopuksi Schwys ja Luzern - Aarau.

Kuvat ilmestyy aikanaan, hätäisimmät voi jo tsiikailla joko näkyy:

Picasa-albumeista

Täällä toinen Euroopan ensikertalainen "jossakin Saksassa" (pitää katsoa gps:stä missä oikein olen, jossain Beneluxin ja Saksan rajamailla )

Ruotsin ja Tanskan läpi Saksaan, ja Alavissa maissa kävin, tänään Amsterdamissa van Gogh -museossa taidehomostelemassa.
    Järjettömän kuuma tänään, bonuksena jonotusta alankomaalaisilla moottoriteillä sun muuta, ja sitten majoituksen etsimistä pimeässä sateessa. GPS:kin kompasteli omaan tekoälykkyyteensä, tai minä lähinnä. Pitää ottaa seikkailun kannalta.

Kun läpppäri on gasthausin huoneen kylppärin ikkunalaudalla ja istuu pöntöllä niin voi käyttää jonkun suojaamatonta WLANia

Nyt taitaa sää kääntyä kotoisaksi sateeksi ja reiluksi kymmeneksi asteeksi täälläkin. Katsoo nyt pitääkö tästä vielä ihan Alpeille asti yrittää vai mitä kehittää. Zumoon on kyllä ladattu POI-tietoina kaikki alppisolat
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Olen ajanut koko kesän Euroopassa ... Rock .. *
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Olen Mc Huurteelle vilpittömön kateellinen. Multa evättiin syysloman pitäminen.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Syys. 12 2008,08:06) kirjoitti
    Olen Mc Huurteelle vilpittömön kateellinen. Multa evättiin syysloman pitäminen. *
    Jovvain...eikä !

Siis mä oon pahoillani sekä otan osaa suruunne.. ....Mut hei mähän voisin laittaa vaikka taas vitejoo ja fotograaffei vaikka tänne..
  13.  
    No niin, nyt aletaan olla "mestoilla" eli Winterthurissa, huomenna aamulla kohti alppeja solineen. Ennusteessa luvattu lähemmäs 20 astetta ja aurinkoista
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.