Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 34:sta
  1. #1
    Nojoo, MCN on aloittanut hehkuttamaan kahta uutta hi-tec Hondaa. VFR1000F ja VFR1000GT mallit saavat V5-koneet ja paljon uutta tekniikkaa. Toisaalta, tuo MCN on tunnettu ajoittaisista huu- haa jutuistaan. Olisivathan nuo kuitenkin hienoja lisiä pyörämarkkinoille. Jäämme odottamaan...

    Ohessa juttu.

    http://www.motorcyclenews.com/MCN....l-shoes
    .
  2. #2
    Vaikuttaa mielenkiintoiselta uutuudelta. Jos tehot on kohdallaan ja touring ominaisuudet muutenkin voisi tuo olla varteenotettava vaihtoehto. Muotoilu näyttää ainakin modernilta. Japanilaiset ovat luopumassa tylsyydestä.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  3. #3
    Tosi hienoja!! Tuo laukullinen menee matkapyörien kärkeen.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  4. #4
    Tuo puna-musta on ilmeisesti se GT-versio. Näyttää ihan cebarin ja gixxerin love childilta... Ihan jees muotoilu, mutta onko tuo nyt sitten matkapyöräks tarkotettu kun näyttää kovinkin urheilulliselta?
    ...
  5. #5
    On se paljon hienompi kuin valahtanut hayabusa.
    Moottorikin on ihan mielenkiintoinen.
  6. #6
    Sovitaanko niin, että mä tienaan ens vuoden puolella jo niin paljon, että pystyn ostamaan tommosen käteisellä jahka kauppoihin tulee. Tahtoo!!
    CBR 1000F -89
  7. #7
    Photoshoppi toi on.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  8. #8
    on kyllä kivan näkönen vehje
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
  9. #9
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    MCN-näytenumerossa koko juttu.

    Lainaa kirjoitti
    Our computer generated image [...]
    Tulihan se sieltä...



    1000
  10. #10
  11. #11
    Luonnollisesti nuo VFR- kuvat ovat photoshoppeja. Uutinen V5- koneen markkinoilletulosta lienee se "beef" tässä jutussa.

    Toinen huippu- uutinen on tuon CB1100R- retromallin valmistuksen aloitus. Sen kuva tuola lehdessä ei ole photoshopattu. Hieno!!

    Itse jätän 2004- Bladen päivittämättä 08/09- malliin, ja odottelen ensivuoden malleja.



    .
  12. #12
    Lainaa kirjoitti
    Luonnollisesti nuo VFR- kuvat ovat photoshoppeja.
    Näin juuri. Toivottavasti tuo lopullinen julkaisu nähtäisiin tosiaan vielä tänä vuonna. Idea kahdesta hieman erilaisesta versiosta on mielestäni oiva, VFR:ssähän on aina aidosti ollut sekä sportin että tourerin ominaisuuksia. Toivottavasti siinäkin on siis jotain perää.

    Moottori/runkokonsepti toteutunee juuri noin, ja varmaan tuo vaihteistokin. Harmi jos nokkien ratasvetoa ei ole
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  13. #13
    En tiedä mikä siinä parittomassa sylinterimäärässä viehättää... Punainen on varsin maukkaan näköinen väline
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
  14. #14
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (MachinaAnimata @ Elo. 07 2008,13:54) kirjoitti
    Tuo puna-musta on ilmeisesti se GT-versio. Näyttää ihan cebarin ja gixxerin love childilta... Ihan jees muotoilu, mutta onko tuo nyt sitten matkapyöräks tarkotettu kun näyttää kovinkin urheilulliselta?
    Itse väittäisin tuon laukullisen olevan nimenomaan se GT-versio (Grand Touring) eli matkalehmä. Jos huhut V5- 1000cc VFR:stä pitää paikkansa, niin sitä voi oikeasti joutua harkitsemaan seuraavaksi pyöräksi. Toivottavasti ovat sitten nostaneet viritysastetta samalla, että tehojakin irtoaisi vähintään 160hp.

    Toi punamusta on kyllä ihan kelvollisen näkoinen. sopiva sekoitus Bleidiä ja VFR:ää
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  15. #15
    Tuo kone näyttää olevan kuitenkin olemassa...

    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  16. #16
    En tiedä olitko tosissas mutta tuo ei ehkä ole se VFR:n kone. Avais hanat ni rupeis sivulaukkua ja geepeeässää ropisemaan tielle kimeän huudon saattelemana...
    ...
  17. #17
    Lainaa (MachinaAnimata @ Elo. 07 2008,16:03) kirjoitti
    En tiedä olitko tosissas mutta tuo ei ehkä ole se VFR:n kone. Avais hanat ni rupeis sivulaukkua ja geepeeässää ropisemaan tielle kimeän huudon saattelemana... *
    Tarkoitin V5-kone...
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  18. #18
    Sitä konstruktiota Honda on käyttänyt MotoGP-luokan alusta lähtien.
    ...
  19. #19
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    jahas... Rivikone onkin aikansa elänyt, Ravikone on tulevaisuutta

    Jos olis varaa kahteen pyörään niin kyllä se toinen olisi tuollainen iso VFR.
    Dirty Nasty Furriner
  20. #20
    Näyttäis olevan eri pyöristä yhdisteltyjä kuvia, tosin aika laadukkaita shopatuiksi. Tuo v5:n tulo markkinoille taitaa olla edelleen pelkkä perätön huhu.
  21. #21
    Jättäisivät sitten nua savupiiput sinne penkin alle niinkuin kuuluukin....


    Tuo olis sitten seuraava mopotin



    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  22. #22
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  23. #23
    Lainaa (wekkuli @ Elo. 07 2008,14:03) kirjoitti
    Photoshoppi toi on.
    Sama mullekin tuli heti mieleen. Tekniikkapuoli kylläkin kovasti kiinnostava ja siis muutenkin tuo konsepti.
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  24. #24
    Lainaa (Luupää @ Elo. 07 2008,14:19) kirjoitti
    löysin tällasen, huomattavasti miedomman näköinen.
    http://www.twowheelsblog.com/post/41...da-vfr-1000-v5
    Buhahaa, mikä kammotus!!
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  25. #25

    TUO ja perseen lämmittimillä niin
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  26. #26
    sen pilaa ison hornan kyklooppi etulamppu.
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  27. #27
    Eräs korjaus, mikä toivon mukaan ei vesitä innokkaimpia V5:n odottelijoita:

    Honda käytti V5:sta 990-kuutioisten motogp-luokan aikaan (RC211V), mutta niillä ei ole saanut ajaa pian kahteen vuoteen;

    Honda käyttää nykyisin V4-moottorista 800-kuutioista (RC212V).

    Nykyisen motogp-pyörän, oli se sitten V5 tai V4, moottorista löytyy noin konstruktiotasolla todennäköisesti aika vähän sellaista, mistä olisi ihan oikeasti hyötyä tavallista katupyörää kehitettäessä, varsinkin kun kyseessä on noinkin touring-painotteinen peli. Ja V4:hän Hondalla on ollut katupyörässä jo +20 vuotta. Se suurin hyöty sillä rintamalla löytyisi varmaan mainoslauseesta "perustuu motogp-teknologiaan".

    Kuvat on tehty yhdistämällä tietokoneella nykyistä VFR:ää ja CBR:ää. Haiskahtaa kyllä ihan MCN:n normijutuilta.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  28. #28
    Ja keppiveto, niin hyvä tulee.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  29. #29
    Hmmmm... * nnnjammm...

    - Nyt meni Tuplaäxä myyntiin, vm.04! Nopealle käteisostajalle, edullisesti, kaikilla herkuilla... *
    Ja samalla ennakkotilaus sisään: VFR1000 GT- versiona... *
    Putki saa olla ilman sisäkalustusta (kyllä maailmaan vielä ääntä mahtuu ) ja toi säädettävä pleksi joutaa heti vaihtoon, mutta muuten luotan että VFR palaa "juurilleen" eli *suunnanäyttäjäksi...
    MAD (mean absolute deviation)
  30.  
  31. #30
    Jokos tämä
    kuva tänne oli laitettu?
    Honda CB600 F Hornet -07
    Honda CBR600RR -07
    Honda CBR600F -99
    Aprilia Sport Pro 125 -94
    Yamaha RD 125 -82??
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen