Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
  1. #1
    Ensimmäinen kesä omalla pyörällä alkaa pikkuhiljaa olemaan lopuillaan ja seuraavaa jo kovaa vauhtia suunnitellaan. Aloitetaan ajatukset vaikka sillä, että päivitetään tuo ensipyörä hivenen isompaan.

    Omat ajatukset kohdistuu mm: otsikon pyörään, eli isorosvoon. Koeajoja en ole vielä suorittanut, jotka varmaan jääkin ensi kevääseen, mutta kokemuksia olisi kiva kuulla moisen vempeleen omistajilta, tai sillä ajaneelta.

    Toimiiko tuo matkapyöränä, esim: pidemmillä kesälomareissuilla, kaksipäällä yleensä... kaikkia kokemuksia olisi kiva lukea. *

    EDIT: Omia suosituksia voi myös laittaa, eli mikä olisi hyvä pyörä ostaa seuraavaksi ns. "perhepyöräksi", jolla matkustaa yleensä kaksi ihmistä.



    Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
  2. #2
    Tässä pari sanaa edeltävästä mallista, jossa sama peruskonsepti. 1250:ssä mm. ruisku ja vesijäähy plus satula eri mallinen. Käy kurkkimassa juttuja www.suzukibandit.org.

    Hinta-laatusuhteeltaan yleispyörien aatelia. Toimii melkein kaikessa kohuullisesti... jaa, no ei sorakuopalla. Kaksi päällä pelittää oikein hyvin, ja vääntökone auttaa huimasti. Orkkis satula kahdelle pikkuisen liukkaahko, kyytiläisen polvet ok, kauhukahva ok (paitsi jää osin mahdollisen takalaukun alle), ajobalanssi ok, ajoviima ok, vaimentimen sijainti ok. Takaiskarin esijännityksen säätö veemäinen, mutta aika usein sopii niin, että itselle kova onkin juuri sopivasti pehmeämpi 2 päällä. Laukkusarjoja löytyy vaikka mitä ainakin kolmelta isolta valmistajalta. Sopii sekä kustomointiin ja virittelyyn että raakaa perustyötään ahkeroivaksi matkajuhdaksi. Ei tosiaan mikään Gikseri eikä FJR, mutta ripaus kumpaakin.

    -hh-

    edit: lyöntivirhe



  3. #3
    Tappavan tylsä yleismopo.
    Hinta-laatusuhteeltaan varmastikkin yks parhaista ellei paras...
    The Real Thing ?
  4. #4
    24tkm ajettu -07 1250 banditilla ja tyytyväinen olen ollut. Pitempiä reissuja on ajettu parikertaa pohjois-norjaan ja homma toiminut hyvin. Paitsi, että tänä vuonna oli aika kosteaa
    Kolmen laukun teline , sivuilla nuo V35 ja takaboxi... olikohan 46l. Tankkilaukku oli vielä mukana. Sai painoa hivenen eteen, ettei keula pyrkisi ylös reippaamissa kiihdytyksissä.
    Sliparin vaihdoin ja säädöt tehty (leovince+pcIII). Koneelta n.117hv/132nM ja takaselta 108/116(eagle racing, kotka)
    Huggerin laitoin ja etulokasuojan jatkeen...

    Pyörä on riittävän tilava kakspäälläkin, ainakin meille. Ja vauhtia piisaa riittävästi, tosin mutka teillä välillä tuntuu joku kipeä kyljessä. (emäntä antaa palautetta välittömästi jos liikaa kanttaa )

    No mitäs vielä satuilisi...
    - orkkis takanen kesti alle 5000km
    - huollot ovat olleet: öljynvaihto 80-100 ja sitten isommat 150-200-300
    - kulutus oli tuolla tämän vuoden pohjoisenmatkalla n. 5-5,5 l/100km, riippuen matkavauhdista.
    -
  5. #5
    Vaimon veljen 1250S:llä ajoin juuri viikonloppuna pikku reissun. Muuten menee mainiosti, mutta ruiskuun pitäisi säätää vähän lisää bensaa osakaasulle, nyt nykii kaupunkiajossa vähän.

    Ei tuo puolikate mikään maailmanparas tuulensuoja ole, varsinkin näin kylmällä sen huomaa selkeästi mutta tekee se tuosta silti 10 kertaa paremman matkapyörän kuin mitä täysnaku on. Kädet jäätyy kanssa aika helposti, kahvalämppäreille olisi käyttöä. Satulakin käy epämukavaksi minun kankulleni jossain 200 km nurkilla.

    Ajoominaisuudet ja alusta ei ole mitään terävintä kärkeä, mutta kyllä niillä pärjää, ja matkantekoon ne on ehdottomasti riittävät. Jarrutkin riittää painavaan pyörään melko hyvin. Valot on ihan ok, muttei hirmuhyvät.

    Moottori 1250:ssä on upea, pyörä lähtee pikku kaasunkäännöllä tosi vihaisesti, kätevä ominaisuus maantieohituksissa. En hämmästyisi ollenkaan, jos tuolla koneella ajaa 200-300 tuhatta km ilman remontoinnin tarvetta.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  6. #6
    Lainaa (Black Crome @ Elo. 31 2008,11:18) kirjoitti
    Ensimmäinen kesä omalla pyörällä alkaa pikkuhiljaa olemaan lopuillaan ja seuraavaa jo kovaa vauhtia suunnitellaan. Aloitetaan ajatukset vaikka sillä, että päivitetään tuo ensipyörä hivenen isompaan.

    Omat ajatukset kohdistuu mm: otsikon pyörään, eli isorosvoon. Koeajoja en ole vielä suorittanut, jotka varmaan jääkin ensi kevääseen, mutta kokemuksia olisi kiva kuulla moisen vempeleen omistajilta, tai sillä ajaneelta.

    Toimiiko tuo matkapyöränä, esim: pidemmillä kesälomareissuilla, kaksipäällä yleensä... kaikkia kokemuksia olisi kiva lukea. *

    EDIT: Omia suosituksia voi myös laittaa, eli mikä olisi hyvä pyörä ostaa seuraavaksi ns. "perhepyöräksi", jolla matkustaa yleensä kaksi ihmistä.
    Jaa, eikös se gsx-650f enää kiinnosta? kuten edellisellä kerralla sanoin niin järkevintä olisi toki huristella vanhalla gsx750f:llä vielä, se kun on melkoisen hyvä yleispyörä. Sinuna odottaisin ainakin tämän syksyn josko suzukilta tulisi sellainen malli kun GSX-1250F, se vois olla melko täydellinen sport-touring pyörä!! se saisi jo minutkin vakavasti harkitsemaan uuden pyörän ostoa, etenkin jos hintapolitiikka menis samoin kun gsx-650f:n kohdella joka on halvempi kun 650 bandit, eli hinta olis hiukan alle tuon ison bandiitin..!

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  7. #7
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    JUU, ei paha . Oli mulla päivä ajossa K8 isorosmo, kun omaa Busaa vanneteipattiin ja laitettiin R22 putkii. Itellä oli muinoin -02 1200 Bandit, ihan ok sekin, mutta täsä uudesa jytyä huomattavasti enemmän. Yllättävän mukava ja ketterä. Hinta laatu TAATUSTI kohillaan. Mutta niinkus joku jo totes, nii toi katteettomuus tuntu heti kun nosti vauhtia . Tietty K8 Busa aerodynamikka on toki eri tasoa, mut nii on hintakin .

    Hyvä peruspyörä niin yhelle kuin kahellekkin .

    Omalla -02 Banditilla tehtiin "Mimman" kanssa yksi europa reisu n. 4000km, muuta pahaa ei sanottavana, mutta sillon alko skolioosiselkä tekeen tepposia, eli piti päästä kyykympään, ettei koko paino kypärineen kaikkineen selän päällä. Ja pääsihän sitä, "pienellä" välirahalla K4 busaan. Nyt menossa K8 Busa ja takana 11600km ja hymy vain levenee. Huomenna taidan vetästä Peruslenkkini Tampere - Helsinki - Turku - Tampere, sit Pesu + Vaha ja pressu päälle, sekä seurataan "Pitääkö" tänä vuonna enää ajaa ? Lauantaina seilasin Pohojanmaan lakeuksia 480 km, ja löysin yhen tien mihin BUSA EI sovi . Keuruun tieltä Alavudelle ( en muista tien nummeroo ), mutta vanhasta muistista siellä oli yx pitkä magee suora ja olikin, mutta n. 3km myös karkeeta sepeliä. Ristus mutta oli pitkiä kilsoja, pätkä oli rempassa. HUH.
    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  8. #8
    Lainaa kirjoitti
    Jaa, eikös se gsx-650f enää kiinnosta? kuten edellisellä kerralla sanoin niin järkevintä olisi toki huristella vanhalla gsx750f:llä vielä, se kun on melkoisen hyvä yleispyörä. Sinuna odottaisin ainakin tämän syksyn josko suzukilta tulisi sellainen malli kun GSX-1250F, se vois olla melko täydellinen sport-touring pyörä!! se saisi jo minutkin vakavasti
    No asiallinen pyörä se on kuuspuolikaskin varmaan. Jotenkin tuntuu, että ei viitsisi vähentää tehoja nykyisestä, vaikka ehkä se 650 F riittäisi tehojensa puolesta?? Olisi kyllä aika hyvä veto, jos se GSX-F 1250 tulisi mallistoon, sillä uskoisin, että kysyntää olisi.

    Jos 1250 äffää ei kuitenkaan mallistoon saada, niin voihan sen tietenkin "tehdä itse". Lisää Bandittiin kokokatteen, joka ei paljoa käsittääkseni maalattuna maksa. Siinä hyvä ja vääntävä matkapyörä moneen käyttöön.

    GSX 650 F kuva -> 1250 Bandit S kuva kokoatteella
    Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
  9. #9
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Lainaa (Black Crome @ Syys. 01 2008,14:38) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Jaa, eikös se gsx-650f enää kiinnosta? *kuten edellisellä kerralla sanoin niin järkevintä olisi toki huristella vanhalla gsx750f:llä vielä, se kun on melkoisen hyvä yleispyörä. Sinuna odottaisin ainakin tämän syksyn josko suzukilta tulisi sellainen malli kun GSX-1250F, se vois olla melko täydellinen sport-touring pyörä!! se saisi jo minutkin vakavasti
    No asiallinen pyörä se on kuuspuolikaskin varmaan. Jotenkin tuntuu, että ei viitsisi vähentää tehoja nykyisestä, vaikka ehkä se 650 F riittäisi tehojensa puolesta?? Olisi kyllä aika hyvä veto, jos se GSX-F 1250 tulisi mallistoon, sillä uskoisin, että kysyntää olisi.

    Jos 1250 äffää ei kuitenkaan mallistoon saada, niin voihan sen tietenkin "tehdä itse". Lisää Bandittiin kokokatteen, joka ei paljoa käsittääkseni maalattuna maksa. Siinä hyvä ja vääntävä matkapyörä moneen käyttöön. *

    GSX 650 F kuva -> * 1250 Bandit S kuva kokoatteella
    No perengele, ohan komee laite, toi Bandit katettuna . Vastaavat muilla merkeillä, vaikkapa nyt FJR Yammu.......... Hinta LIKI tupla Bandiittiin.
    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  10. #10
    Lainaa (raikuli @ Syys. 02 2008,08:33) kirjoitti
    Lainaa (Black Crome @ Syys. 01 2008,14:38) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Jaa, eikös se gsx-650f enää kiinnosta? *kuten edellisellä kerralla sanoin niin järkevintä olisi toki huristella vanhalla gsx750f:llä vielä, se kun on melkoisen hyvä yleispyörä. Sinuna odottaisin ainakin tämän syksyn josko suzukilta tulisi sellainen malli kun GSX-1250F, se vois olla melko täydellinen sport-touring pyörä!! se saisi jo minutkin vakavasti
    No asiallinen pyörä se on kuuspuolikaskin varmaan. Jotenkin tuntuu, että ei viitsisi vähentää tehoja nykyisestä, vaikka ehkä se 650 F riittäisi tehojensa puolesta?? Olisi kyllä aika hyvä veto, jos se GSX-F 1250 tulisi mallistoon, sillä uskoisin, että kysyntää olisi.

    Jos 1250 äffää ei kuitenkaan mallistoon saada, niin voihan sen tietenkin "tehdä itse". Lisää Bandittiin kokokatteen, joka ei paljoa käsittääkseni maalattuna maksa. Siinä hyvä ja vääntävä matkapyörä moneen käyttöön. *

    GSX 650 F kuva -> * 1250 Bandit S kuva kokoatteella
    No perengele, ohan komee laite, toi Bandit katettuna . Vastaavat muilla merkeillä, vaikkapa nyt FJR Yammu.......... Hinta LIKI tupla Bandiittiin. *
    On se FJR kuitenkin ihan toisenlainen laite kuin Rosmo...
    The Real Thing ?
  11. #11
    Lainaa kirjoitti
    On se FJR kuitenkin ihan toisenlainen laite kuin Rosmo...
    Niin on hinnaltaankin! Tuskin FJR:ää ja Bandit:ia samaan kehään on edes tarkoitettu? Suzukilta pitää laittaa FJR:lle oikeastaan Hayabusa vastaan, niin vertailupohjaa löytyy ehkä enemmän. 1250 S Banditille sopiva vertailupohja Yamahalta löytyy lähinnä FZ1-S:tä, joka on kalliimpi kuin Bandit.

    Sitävarten on eri malleja, eri valmistajilta, jotta kaikki löytää itselleen sopivan ajopelit, jotta yhteinen löytyy. Aamen sille!
    Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
  12. #12
    Vaikea ymmärtää, miksei Suzuki tee FJR:lle ihan suoraa kilpailijaa Hayabusan koneella ja kardaanivedolla. Niitä myytäisiin tässäkin maassa sadoittain. No, kait ne siellä tuotekehitysosastolla tietää parhaiten, minkälaisia malleja kannattaa kehitellä.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  13. #13
    Lainaa (pecha @ Syys. 03 2008,09:39) kirjoitti
    Vaikea ymmärtää, miksei Suzuki tee FJR:lle ihan suoraa kilpailijaa Hayabusan koneella ja kardaanivedolla. Niitä myytäisiin tässäkin maassa sadoittain. No, kait ne siellä tuotekehitysosastolla tietää parhaiten, minkälaisia malleja kannattaa kehitellä.
    Hajapuskaa itessään myydään varmaan enemmän kuin tarpeeksi. Ja miksi tehdä vielä yksi malli lisää kun entisilläkin tuntuu pärjäävän *
    The Real Thing ?
  14. #14
    Kietämättä vähän outoa, ettei Suskalla kuitenkaan ole kaavailtu selvää kisaajaa FJR:lle, Pan Europeanille ja GTR1400:lle. Itse pidän Busaa enemmän sportin kuin varsinaisen tourerin puolella kallistuvana konseptina. V-Strommmi taas kallistuu soranorsun suuntaan. Eli siis sellainen aito baanamatkapyörä tavallaan kyllä puuttuu tehtaalta.

    -hh-
  15. #15
    Noihin ukon kommentteihin voin yhtyä. Norjan-reissu meni hienosti 2 päällä. Kahvasuojat ja lämppärit aika ehdoton ainakin mulle, varmaan verenkierrossa jotain mätää. Alkuperäinen plexi ei oikein toimi ainkaan mun varelle 188cm. Ehkä ens kesänä pitää hommata se touring plexi.

    Tehoa ja vääntöä ihan mukavasti. Ylärekisteri on tahallaan pilattu toisioläppien toimesta. Jenkit väittävät saaneensa huimia tehonlisäyksiä poistamalla ne. Moottorin pahin ongelma on noi alle 80 kmh nopeudet. Ei oikeen meinaa tasasesti mennä pintakaasulla. Ehkä yksilö (pyörä tai kuski) kohtaista haittaako.

    edit. Niinjuu meinas unohtua että alkup. satula ei ainakaan mulle sopinut. Liian kapea ja kova. Amerikan Suzuki tekee alkuperäisvaraosana myytävää geelipenkkiä. Se on jo huomattavasti parempi, hiukan kova kyllä tämäkin.



    990 adv, VF750F, ZX-12R
  16. #16
    Lainaa (harmaahukka @ Syys. 03 2008,10:34) kirjoitti
    Kietämättä vähän outoa, ettei Suskalla kuitenkaan ole kaavailtu selvää kisaajaa FJR:lle, Pan Europeanille ja GTR1400:lle. Itse pidän Busaa enemmän sportin kuin varsinaisen tourerin puolella kallistuvana konseptina. V-Strommmi taas kallistuu soranorsun suuntaan. Eli siis sellainen aito baanamatkapyörä tavallaan kyllä puuttuu tehtaalta.

    -hh-
    Puhdasverinen iso matkapyörä, siis juuri FJR:n K1200GT:n (ja miksei myös RT:n), PanEuropeanin, Guzzi Norgen jne kilpailija tosiaankin puuttuu. Hayabusa on kuitenkin sportti, jota ei oikeastaan voi edes verrata noihin. DL1000:ta periaatteessa voisi, mutta sekin on vähän "hybridi".

    Tiedä sitten, onko tämä Suomi niitä harvoja paikkoja, missä tuommoisia +1000cc, 200-300kg ja +20.000 euron kamppeita oikeasti myydään todella paljon.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  17. #17
    Onhan niitä huhuja liikkunut, että ensi vuonna Suzukilta tulisi Busan koneeseen perustuva GSF 1400, kardaanivetoinen matkapyörä. Uudessa Bike lehdessäkin oli pikku juttu tuohon huhuun perustuen. Joku photoshop kuvakin oli. Toivottavasti siitä ei sentään sen näköistä tule. Etupää oli hieman B-Kingiä muistuttava. En oikein tykkää tuollaisesta "Star Trek muotoilusta", kun ei ole suippoja korviakaan.
    Hande G.
  18. #18
    Eipä taida olla pelkoa, että ne tuolla lehdistössä tietäisivät tulevista sen tarkemmin kuin kukaan muukaan. Hayabusallekin veikkailtiin seuraajaa tulevaksi joka vuosi noin vuodesta 2001, joskus MCN:n kannessakin oli joku itse väsäilty 6-sylinterinen ja 1500-kuutioinen luomus, sekä kissankokoiset otsikot.

    No, Suzukin osalta ihan oikea tilanne selkiytynee aika paljon kun pitävät pressitilaisuuden Pariisissa syyskuun lopulla.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  19. #19
    Lainaa (ÖÖ. @ Syys. 03 2008,10:48) kirjoitti
    Noihin ukon kommentteihin voin yhtyä. Norjan-reissu meni hienosti 2 päällä. Kahvasuojat ja lämppärit aika ehdoton ainakin mulle, varmaan verenkierrossa jotain mätää. Alkuperäinen plexi ei oikein toimi ainkaan mun varelle 188cm. Ehkä ens kesänä pitää hommata se touring plexi.

    Tehoa ja vääntöä ihan mukavasti. Ylärekisteri on tahallaan pilattu toisioläppien toimesta. Jenkit väittävät saaneensa huimia tehonlisäyksiä poistamalla ne. Moottorin pahin ongelma on noi alle 80 kmh nopeudet. Ei oikeen meinaa tasasesti mennä pintakaasulla. Ehkä yksilö (pyörä tai kuski) kohtaista haittaako.

    edit. Niinjuu meinas unohtua että alkup. satula ei ainakaan mulle sopinut. Liian kapea ja kova. Amerikan Suzuki tekee alkuperäisvaraosana myytävää geelipenkkiä. Se on jo huomattavasti parempi, hiukan kova kyllä tämäkin.
    terve öö. ei mtn linkkiä tonne "amerikan suzuki" osastolle, sitä geelipenkkiä mä vaan..

    komia pyörä sulla!!
  20. #20
  21. #21
    Lainaa (ÖÖ. @ Syys. 03 2008,10:48) kirjoitti
    Noihin ukon kommentteihin voin yhtyä. Norjan-reissu meni hienosti 2 päällä. Kahvasuojat ja lämppärit aika ehdoton ainakin mulle, varmaan verenkierrossa jotain mätää. Alkuperäinen plexi ei oikein toimi ainkaan mun varelle 188cm. Ehkä ens kesänä pitää hommata se touring plexi.

    Tehoa ja vääntöä ihan mukavasti. Ylärekisteri on tahallaan pilattu toisioläppien toimesta. Jenkit väittävät saaneensa huimia tehonlisäyksiä poistamalla ne. Moottorin pahin ongelma on noi alle 80 kmh nopeudet. Ei oikeen meinaa tasasesti mennä pintakaasulla. Ehkä yksilö (pyörä tai kuski) kohtaista haittaako.

    edit. Niinjuu meinas unohtua että alkup. satula ei ainakaan mulle sopinut. Liian kapea ja kova. Amerikan Suzuki tekee alkuperäisvaraosana myytävää geelipenkkiä. Se on jo huomattavasti parempi, hiukan kova kyllä tämäkin.
    On kyllä hienot kuvat! Ei mun mopo ole kyllä koskaan noin puhdas
    -
  22. #22
    Mua kyllä kiinnostaisi toi 1250-rosvo. Tällä hetkellä mennään 650cc-Stromilla, mutta heti, kun joku ostaa sen pois, niin lähetään kaupoille.

    Mielipiteitä hinnasta?

    Suzuki DL V-strom 650 ABS -2006. ajettu 13000.
    Ei lipattu,rääkätty,kontattu,eikä pahemmin modattu.
    Sporttipleksi vaihdettu ja orkkis löytyy. Keskiseisontatuki ja takalaukku bonuksena. Huoltokirjakin löytyy.

    Väri Suomen kesästä poiketen, taivaansininen

    Paljonko pitäisi asettaa hintapyynnöksi ??
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  23. #23
    Eilen tuli koeajettua isorosmo 1250S ja pakko sanoa näin kliseisesti, että kyllä vääntöä löytyy. Jotkut valittavat tehojen hyytymisestä 7000 kiekan jälkeen, mutta itselle riitti 5500 kierrosta, eikä ajotyyli ollut kukkahattutyylinen .
    Koeajo vahvisti aika pitkälle ennakkofiilikset, mutta moottorin hienoa toimintaa ei voi liikaa kehua, varsinkin kun puhutaan ns. budgettipyörästä.
    Voisihan se olla hieman mediaseksikkäämpi/kevyempi/tai jotain, mutta uskoisin ison Banditin ostajajakanditaattien olevan jotenkuten perillä pyörän ominaisuuksista.
    Summasummarum en viitti enempää selitellä, käykää koeajamassa.
    PS. Ei ehkä sovellu sportti/räppäilypyörää suunnitteleville.
    Rock hard, ride free
  24.  
  25. #24
    Helsingin Pyörästä ja Moposta sanottiin muuten tulevan Suzuki GSX1250FA hinnaksi 12900€. Saas nähdä tuleeko nopeasti esim. EE-Speedille tai Tampereen Autocenteriin.
    On se uuden täyskatetun mallin ulkonäkö kyllä muuttunut hieman modernimmaksi.
    http://www.motorcycle-usa.com/639....ok.aspx
    Rock hard, ride free