Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Pleksiä en haluaisi asentaa, se on jotenkin liian hallitseva ja lisäksi meteli kypärässä lisääntyy jos sitä ei saa säädettyä just eikä melkein.

Mahtaako Viragoon löytyä sopivaa ilmanohjainta tuollainen tuplakupla olisi hyvä, mutta mikä sellainen mahtaisi sopia ja mistä sellaisen saa.

Nakulla on tarkoitus jatkossakin ajella, mutta jos tuon kanssa voisi moottoritiellä ohittaa niin, että ei meinaa jalat nousta tapeilta ilmaan
    pleksiä et halua asentaa, mutta tuplakupla ois hyvä? Ja nakulla mennään jokatapauksessa ja jalat ei mielellään ilmassa?

Aha

Nyt kun olen joskus ko. vehkeen omistanut niin siihen olen nähnyt mm. mehukattipurkeilla varustettuja ilmanohjaimia jalkojen nousemisen ehkäisemiseksi. Ei ole vitsi, näitä saa ruokakaupasta

Pleksiä, eli ilmanohjaimia saa silloisen ajantajuni nähden saksasta louisilta tai pololta edullisimmin, vaikka pitäs postit maksaa.

Viragoon tuplakupla? Oletko kännissä?

Mutta kaiholla muistellen sen 150km/h jalat lentäen tapeista sitä aikaa. Sitä ei nykyinen mopo tarjoa vaikka naku onkin
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
    En ole kännissä, valitettavasti . En tarkoittanut että juuri tuollaista tuplakuplaa olen Virreen asentamassa, tarkoitus olisi saada hieman painetta pois rintakehästä, ilman että kypärä joutuu pyörteiseen ilmaan. Suuret pleksituulilasit eivät vain oikein miellytä omaa silmääni. Tähän pulmaan vinkit kelpaisivat, hyvin pieni pleksi kuten Dart Flyscreen joka on ainakin Triumph Speedmasteriin saatavilla voisi olla ratkaisu.

louis tosiaan tarjoaa joitain vaihtoehtoja, en vain haluaisi sokkona tilailla, joten miten mahtaa toimia käytännössä nuo?

Kysys yccf sivustolta. Musta tuntuu että se flyscreen on fiksu ratkasu. Nykymopossani on sen tapanen ja se toimii just noin mitä olet hakemassa.
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  5.  
    Kiitoksia, pitänee siis alkaa tuollaista flyscreeniä etsiskellä.