kaikki IE:t on![]()
Yamaha FJ 1200-88
Yamaha TZR 125-88
Honda CB 125-77
Honda Monkey -76-88(useita)
`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
-jaakko parantainen
www.pappatuuninki.fi
Mun pitäis olla armoton MS vihaaja, kun olen it-alalla ollut 10 vuotta duunissa ja käynyt korkeakoulussa it-linjan. Vaan en ole, koska mulle ei liity tähän hommaan mitään sen kummempia tunteita tai nörtti-romantiikkaa, vaan ominaisuudet ratkaisee.(MarcusB @ Elo. 29 2008,16:18) kirjoitti
Lähinnä naurattaa, kun näkee jonkun "tosinörtin" dissaavan vaahto suussa MS:ää, koska yleensä eivät edes tiedä mistä puhuvat *
MS:n tuotteen ovat pääosin ihan hyviä, jotkut jopa helvetin hyviä (esim. Visual Studio -ohjelmointiympäristö). Niin käyttikset, serverit, tietokannat kuin muutkin. Sanotaan näin, ettei MS ole turhaan noussut maailman suurimmaksi softafirmaksi.
IE8 näyttää olevan hyvä selain, johon on lisätty muutama tosi kätevä ominaisuus! Itse en tykkää FF:ää käyttää, vaan IE:llä mennään.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Ei ne MS:n softat ole sen bugisempia kuin muiden valmistajien softat. Päivityksejä ja patcheja on tarjolla lähes softaan kuin softaan.(Ropaaja @ Elo. 28 2008,21:59) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
IE8 on tulevaisuudessa mitä luultavimmin erittäin mielenkiintoinen ja tutustumisen arvoinen selain.(Tylyttäjä @ Elo. 30 2008,07:33) kirjoitti
Kuitenkin MarcusB toi tämän uuden Beta 2 version esille ikään kuin sitä ns. kadunmiehen kannattaisi kokeilla. Tietokone-lehden uutinen taas oli eri mieltä: kannattaa odottaa tulevaa versiota.
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Mitäs mieltä olet esim. SQL Serveristä, MS:n Server-käyttiksistä ja Visual Studio -kehitysympäristöstä?(Cyberias @ Elo. 29 2008,18:15) kirjoitti
Voin sanoa, että ohjelmistonikkarin näkökulmasta tuota pakettia on kohtuu vaikea laittaa paremmaksi.. Tuosta on yllättynyt myös moni Linux-kehittäjä, että miten MS:n tuotteilla softan vääntäminen voi olla niin tehokasta, sen jälkeen kun ovat vaihtaneet leiriä.. Muutenkin ko. tuotteista löytyy todella hienoja ja toimivia ominaisuuksia _paljon_. Kovin bugittomiakin tuntuvat olevan, koska esim. serverit jauhavat vuosia täysin ongelmitta.
Itse olen nähnyt tässä vuosien varrella useammin sen, kun Linux-pohjainen serveri jää jumiin. Niitäkin joudun päivittäin nimittäin käyttelemään, ja myös monia Linuxin päällä pyöriviä tietokantoja yms.
Ihan turhaa siis yleistää, että MS:n softat ovat paskoja. Ei se tosiaan ole ihan sattumaa, että MS on maailman suurin softafirma.
Itse laitoin sen duunissa, ja ihan tarpeeksi hyvin näyttää pelaavan.. Ei toistaiseksi minkäänlaisia ongelmia.(Koris @ Elo. 30 2008,07:40) kirjoitti
On se kauhee kohtalo, jos joku joutuu noilla open-source ilmaistyökaluilla tekemään ihan töitä *(cmas @ Elo. 29 2008,18:35) kirjoitti
Ite oo tehnyt sekä noilla että MS:n oikeilla kehitystyökaluilla, eikä ole kahta sanaa siitä, kumpi on tehokkaampaa ja miellyttävämpää..
Yleensähän pienet aloittelevat persaukiset firmat tekevätkin näillä "hyvillä" ilmaisilla työkaluilla tuotteitaan, koska ei ole vaihtoehtoja *
Noh, vähän provohan tuo oli. Onhan siellä ilmaispuolellakijn hyviä softia, mutta tosissaan MS:llä on ihan loistavia työkaluja kehittäjälle.. Lähellekään yhtä hyviä en ole vielä ilmaispuolella nähnyt.
nojoo okei en oo mikään softanörttimediainsinööri,mut paremmin se tulikettu vaan pelaa,kuin mitkään roskapaskaimuri-IE:t![]()
Yamaha FJ 1200-88
Yamaha TZR 125-88
Honda CB 125-77
Honda Monkey -76-88(useita)
`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
-jaakko parantainen
www.pappatuuninki.fi
Makuasioita nämä selaimet on olleet jo pitkään. Itsellä on kotikoneessa FF3 ja läppärissä IE7. Itse pidän tästä IE:stä paljon enemmän. IE8 kokeilu päättyi nolosti, ei toiminut lainkaan.
Tuossa uutisessa sanottiin että jos on XP SP3 niin IE8:ia ei saa poistettua. Mulla on, ja poistin sen. FF koneeseen, IE8 asennus käyntiin, se poistaa edellisen asennuksen, bootin jälkeen ei jatketa, vaan FF:ää käyttäen ladataan IE7. Ihan suosiolla lähti, vaikka CNET väitti ettei lähde.
Senverran kun katsoin IE8:ia, tuntui tavoitteena olevan ettei googlen lisäpalikat toimi enää, ja lisätä MS:n kauppapaikkoja, yms. Voihan siinä jotain muutakin hienoa olla, mutta jään odottamaan virallista versiota, tuossa meni useampi tunti temppuiluun.
Offtopic: Kaikki ei toki onnistu MS:lläkään, ainakaan aluksi. Paljon on kuitenkin kelpo tavaraa, tunteellinen negatiivinen suhtautuminen yhtiöön on vähän outoa.
Mulla on kännykässä WM6, hankinta jota kadun suuresti. Se on kuin Windows 3.1. Paljon on tekemistä, jos meinataan saada S60 kiinni. Vaihtoon mene toi luuri.
Musta tuntuu, että meillä on ihan riittävästi vara ostaa softaa taloon, jos on tarpeen (yliopisto, fysiikan laitos). Paljon siellä käytetäänkin Windowsia ja muita Ms:n tuotteita. Esim. office-paketti on loistava. Minä käytän Linuxia työhommissa siksi, että Windowsin moniajotuki on heikompi kuin Linux/Unix-pohjaisissa ratkaisuissa. Mulle tuo on hyvin tärkeää. Sitä paitsi käyttelen sujuvasti Windows-alustalta olevaa softaa esim. winellä, jos sitä satun tarvitsemaan. Mutta kun on tottunut emacs/gnuplot-työkaluja käyttämään, niin miksen käyttäisi. Moni työkaveri tekee hommansa/simulaationsa Windowsissa - ongelmitta! Itse olen käyttöjärjestelmäni valinnut omien kokemuksien perusteella enkä hauku sen enempää Microsoftia, Open Sourcea tai Appleakaan. Kaikkia kolmea käytetään meidän hommissa. Kaikilla saa hommansa tehtyä eikä täydellistä käyttöjärjestelmää ole olemassakaan.(Tylyttäjä @ Elo. 30 2008,07:48) kirjoitti
Korostan vielä tässä, että mä tartten murskata numeroita työssäni ja Linux sattuu tarjoamaan paremmin toimivat vaihtoehdot tähän mielestäni kuin Windows. Siksi valintani on se mikä se on. Ja moni kaupallinen softa on myös Linux-puolella mukana eli osittain samat softat pyörii kuin Ms-puolellakin.
Tarkoituksena ei ollut fanittaa mitään. Ja loppukaneettina sanon sen, että tähän läppäriinkin ois Windows ollut virransäästöominaisuuksillaan Linuxia selvästi parempi optio, vaan kun tätäkin pitäisi pystyä käyttämään työhommiin, niin eihän se auta kuin tehdä vähiten sattuva kompromissi. Ja valitettava totuus on se, että moni kaipaamani hyvä softa on vain Ms-alustalla - kertonee jotain Ms:n merkityksestä.
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Mistä copypastetat?(hra1150 @ Elo. 29 2008,18:28) kirjoitti
Jos esim jostain word dokkarista, saattaa mukana olla muotoiluja, jotka tekevät sen, ettei luonnollisesti toimi.
Käytä vaikka ensin notepadisssa, ja copypastea sieltä.
Nyksä. Speed Triple 2013
EX: GSX-R 1000 K6
EX: R6R 06
Nyt pitäisi otsikon lainaus olla asianmukainen:
LINKKI_Tietokone-lehden_uutinen Opera-pomo: ”Microsoft söi sanansa”
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Vihdoinkin: Chrome![]()
"Never play cowboy in a room full of Indians."
Hyvin tuntuu crome toimivan täällä! Ja muutenkin näpsän oloinen!
Nyt - Yamaha Super Tenere xt1200z 2011
Ex - Honda VFR 800 2009
Ex - Bmw F650GS 2004
EX - Kawasaki ZX-9R 2001
EX - Suzuki Hayabusa 2004
EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
+1(Webbis @ Syys. 02 2008,23:01) kirjoitti
Works like a charm... Ei voi kun nostaa hattua!TÄSSÄ on käytettävyyttä jossa MS voisi ottaa oppia. KISS (ei se bändi) rules!
"Never play cowboy in a room full of Indians."
Jep, aivan saakelin nopea! Tuo on kans aika näppärä, että saa Google-haun tehtyä osoitepalkkiin kirjoittamalla.(Cyberias @ Syys. 02 2008,22:58) kirjoitti
Todella huisi vilske Chromella. Siistin kompakti paketti muutenkin.
-hh-
edit: PS. Toimiihan toki tuo osokentän googletus Tuliketussakin.
firefoxia käyttänyt uutta ie: en ole testannut ja nyt chromea aamusta asti käyttäneenä ihan ok selain en ole mikään heavy user duunia varten käyttelen.
TOMTOM
Suottaapa ollakkii tai suottaapa olla olemattakii...
Honda cbr XX 1100 Blackbird -97
Suzuki gsx750 f -03
[url="http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/"]http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/[/url]
Foxin uusimmalla päivityksellä foorumista kirjautuminen ulos ei onnistu eikä foorumin kuittaaminen luetuksi *
Eikä muuten pelittänyt ie 8, ei saanut sammutettua selainta... Vistassako vika *
Edit. ollaan loukussa orgissa
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
IE8 ja Vista käytössä täällä. Ei mitään ongelmia. Sun pitää varmaan päivittää se näppiksen ja selkänojan väli.(mico @ Huhti. 29 2009,21:18) kirjoitti
![]()
Alkoi muuten pelittää kun poistin ohjelman ja latasin uudelleen... *(kake10 @ Huhti. 29 2009,22:05) kirjoitti
Firefox ei edelleenkään pelitä... pitänee tehdä sama toimenpide *
Edit. fox alkoi toimimaan oikein kun poisti ohjelman muutoksineen ja latasi uudelleen
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
pöytäkoneella opera ja läppärillä google chrome.
Näillä mennää!