Millä tavalla sen 1098S original Öhlinsin "huonous" ilmenee,jos
se on syytä vaihtaa TTX:ään?
Saattaapi olla väärä foorumi kysellä 1098S Öhlins alustan vaivoista...Voin toki olla väärässä...
![]()
No itse vaihdoin ja TTX on todellakin hyvä. Jousi oli 95 N/mm2 ja alkuperäisen öhlinsin 80 N/mm2. Alkuperäinen tuntuu töksähtävän kovalta tiellä kun on routavaurioita, mutta saattaa olla aivan hyvä radalla. En tosin edes kokeillut säätää jousen kireyttä tai sag:ia. Myisin sen alkuperäisen hintaan 450 €, jos joku haluaa vaihtaa 1098 perusmallin tai 848 takaiskarin Öhlinsiin.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500