Tulokset 1:stä 17:een 17:sta

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi
    Ilta-sanomat 27.08.2008 17:54.
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>&g
    t;>>>>>>>>>>>>>>>
    Lähes 5 500 autoilijaa jäi kiinni ylinopeudesta poliisin tehovalvontaviikolla. Kaahareista yli 2 000 jäi kiinni automaattivalvonnan ansiosta.

Poliisi pysäytti yhteensä 3 068 henkilöautoa, 170 moottoripyörää, 58 rekkaa, 26 taksia ja viisi linja-autoa. Suurinta ylinopeutta ajoi kaksi moottoripyöräilijää, jotka ajoivat 222 kilometrin tuntivauhtia.
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<&l
    t;<<<<<<<<<<<<<<<<<

Kun vielä valvoisivat etäisyyksiä ajoneuvojen välillä, niin . . . . . Toisaalta "puskaradio" on ollut tehokas ammattiautoilijoiden keskuudessa. Ja tunnettuahan on, että harvoin poliisi sakottaa takseja, sillä heidän "panoksensa" puskaradiona, jollei korvaamaton niin erittäin suuri.
    Ei koko Suomesta löydy 5500 kaaharia. Mielestäni moisen arvonimen antaminen noin löysin perustein on rikollista ja siihen pitäisi puuttua pikimmiten.
    Merkillinen yhteensattuma muuten, että kaksi moottoripyörää ajoi molemmat 222 km/h. Ovat taas nähneet pari prätkää jossain, roiskaisseet tutkan sinne päin ja arponeet lukeman.

Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Leiri, leiri.

Uudelleen koulutusleiri .

Olipa vähän takseja
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Vaikka tiedotettiin näkyvästi etukäteen. *
    Nauroin kanssa tuolle kaahari-leimalle.

Tuntuu yhtäkkiä siltä, että joku 95@80 on taas rikoksista suurin ja tekijä (=kaahari) yhteiskunnan pohjasakkaa...

T: Kaahari
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
    86@80 -> kaahari -> täyskriminaali
    Uutisointi &#92;,,/
    636 -> 998
    Lainaa (vetomies @ Elo. 28 2008,07:54) kirjoitti
    Ei koko Suomesta löydy 5500 kaaharia. Mielestäni moisen arvonimen antaminen noin löysin perustein on rikollista ja siihen pitäisi puuttua pikimmiten.
    Minkälaisella ylinopeudella esim. satkun rajoituksella saa "arvonimen" Kaahari
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
    Ai nyt jokainen joskus ylinopeutta ajanut on kaahari?

Taidetaan kaikki olla kaahareita.

Mut ihan varmasti "kaahaan" taas tänäänkin. Ainakin 55@50

edit: moga

~SV1000N~
    Olen enimmäkseen "kaahannut" ajokortin saamisesta lähtien, yleensä muutama km yli rajoituksen.

No, ehkä olen nopeusanarkisti tai jotain..
    Herää sellainen kysymys, että ovatko rajoitukset oikealla tasolla jos noinkin isoa porukkaa ojennetaan sanktioiden muodossa.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

- Turvaton karkulainen -
    En minä kaahaa. Ajan rauhallisesti ylinopeutta.

Tänään ajoin sellasta 103 km/h 80-rajoituksella - jonon mukana. Ovat pitäneet jonkun viikon tuossa moottoritiellä rajoituksia tietyömaan takia. Mitään siinä ei ole tapahtunut sen jälkeen kun pari viikkoa sitten lopettivat päällystystyöt. Jotain kaistamaalauksia ilmeisesti puuttuu. Oikeastaan kukaan ei noudata tuota 80-rajoitusta. Turvallisempaa minunkin on ajaa liikennevirran mukana kuin olla tientukkona ja ohitettavana pärrällä.

Nuo liian "kaikkien mielestä" liian alhaiset nopeudet eivät kyllä juuri edistä ihmisten lainkuuliaisuutta ja lain kunnioittamista. Hyvänä esimerkkinä Oulun alueen lukuisat tietyöt. Sillon kun työmaalla on ihmisiä ja koneita pitää rajoitukset olla tiukkoja, mutta muina aikoina niitä voisi kyllä höllätä. Kuka oikeasti viitsii ajaa 30 km/h kilometrin verran valmista tietä, kun "tietyömaalla" ei ole tapahtunut viimeiseen 3 viikkoon mitään?
    Blondeilla on aina kivempaa
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (Pilkku @ Elo. 28 2008,23:00) kirjoitti
    Hieman kuten silloin, kun portsari sanoi kapakan ovella, että
    "Herra taitaa olla hieman väsynyt.", johon herra vastasi, että
    "En minä väsynyt ole. Minä olen humalassa."
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Pilkku @ Elo. 28 2008,23:00) kirjoitti

Tänään ajoin sellasta 103 km/h 80-rajoituksella - jonon mukana. Ovat pitäneet jonkun viikon tuossa moottoritiellä rajoituksia tietyömaan takia. Mitään siinä ei ole tapahtunut sen jälkeen kun pari viikkoa sitten lopettivat päällystystyöt. Jotain kaistamaalauksia ilmeisesti puuttuu. Oikeastaan kukaan ei noudata tuota 80-rajoitusta. Turvallisempaa minunkin on ajaa liikennevirran mukana kuin olla tientukkona ja ohitettavana pärrällä.

Nuo liian "kaikkien mielestä" liian alhaiset nopeudet eivät kyllä juuri edistä ihmisten lainkuuliaisuutta ja lain kunnioittamista. Hyvänä esimerkkinä Oulun alueen lukuisat tietyöt. Sillon kun työmaalla on ihmisiä ja koneita pitää rajoitukset olla tiukkoja, mutta muina aikoina niitä voisi kyllä höllätä. Kuka oikeasti viitsii ajaa 30 km/h kilometrin verran valmista tietä, kun "tietyömaalla" ei ole tapahtunut viimeiseen 3 viikkoon mitään?
    Toi on todella tyhmää tientekijöiltä. Olen jo aikaa sitten tullut siihen tulokseen että tietyöläiset sahaavat omaa oksaansa siinä etteivät viitsi siirrellä nopeusrajoitusmerkkien paikkoja ja esim. peittää niitä yön ja viikonlopun ajaksi. Nykyään jarruttelen tietyömailla vain jos siellä näkyy jotain liikettä. Muuten noi merkit ei aiheuta toimenpiteitä. -> voi olla että joskus kortti lähtee, mutta onko joku ihan oikeasti nähnyt tutkaa esim. päälystystyömaan yhteydessä?
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Lainaa (Juutana @ Elo. 29 2008,00:08) kirjoitti
    mutta onko joku ihan oikeasti nähnyt tutkaa esim. päälystystyömaan yhteydessä?
    Olen nähnyt. Tosin siitä on kyllä parikymmentä vuotta aikaa. Ei tullut sakkoja.
    Durty Nelly's Boys
    kehä 3:sta ku ne laajens tiksin-bilteman kohdilla, niin siinä oli pariin otteeseen koppalakit tutkan kanssa. sairasta meininkii, mut tais olla jäljessä kaverit sakkotilastossa, ni saanu sanomista ja päättäny korjata tilanteen...
    onko joku ihan oikeasti nähnyt tutkaa esim. päälystystyömaan yhteydessä?
    Olen. Toki tuosta on neljännesvuosisata aikaa, mutta hiljattain edesmennyt isoisäni sai elämänsä ainoat ylinopeussakot ajaessaan 55 neljänkympin tietyöalueella -- ja tietysti viikonloppuna jolloin paikalla ei ollut muita kuin gyyväestöä.
    CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
  17.  
    Lainaa (Urkki @ Elo. 29 2008,15:30) kirjoitti
    onko joku ihan oikeasti nähnyt tutkaa esim. päälystystyömaan yhteydessä?
    Olen. Toki tuosta on neljännesvuosisata aikaa, mutta hiljattain edesmennyt isoisäni sai elämänsä ainoat ylinopeussakot ajaessaan 55 neljänkympin tietyöalueella -- ja tietysti viikonloppuna jolloin paikalla ei ollut muita kuin gyyväestöä.
    En päällystysalueella, mutta tässä Loimaalla on 9-tien yli siltatyömaa, jossa on 30 rajoitus. Siinä on nyt ratsanneet muutaman kerran ja onkohan 4-5 korttia lähtenyt kuivumaan, rajana kuulemma 60 km/h. Hiukan on ollut yllätys muutamille.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net