Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 96:een 96:sta
    Olikos näitä tapahtumia tulossa lisää nyt keväällä?
    Pitäis jossain välissä tehdä shakedown uraata varten kun oon vähän enempi tuota mopoo laittanut enduron suuntaan. Vaihoin vilkut ja sellasta. Kiva olis nähdä myös legendaarinen Masa matkaenskatouhuis..
    Jees, samaa mietin itsekkin. Joku shakedown-ajo vois olla poikaa kunhan jäät sulailee noilta pikkuteiltä. I´m in.
    F800GSA
    Lainaa (Miihkali @ Maalis. 08 2009,15:48) kirjoitti
    Olikos näitä tapahtumia tulossa lisää nyt keväällä?
    Pitäis jossain välissä tehdä shakedown uraata varten kun oon vähän enempi tuota mopoo laittanut enduron suuntaan. Vaihoin vilkut ja sellasta. Kiva olis nähdä myös legendaarinen Masa matkaenskatouhuis..
    Moi,

mulla on tänä vuonna enemän tuo asfaltti pääkohteena. Putsasin ja hoitelin pyörää talven aikana ja totesin, että pattipolkuja varten on sitten ihan oikeasti niitä varten tehtyjä pyöriä, kuin mitä Suzukin V-strom tarjoaa. Olisin ihan mielelläni mukana pyörittelemäässä mutaa, mutta taidan jättää nykyiselläni kaiken sen väliin.

Tulen ajamaan tänä vuonna lähinnä pääkaupungin torstaiajeluita ja pítkiä viikonloppuretkiä pitkin Suomea.

Rakentelin omaan pyörääni katteet ja muuta kaikkea kivaa. Esimerkkinä 17" etupyörä sekä 190 mm leveä takanakki. Laukkusarjat tulee mukailemaan pyörän väriteemaa. Ohessa vaiheessa oleva kuva...

-M

"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
    Tuossa markus_a:n kanssa juuri tänään tavattiin ja juteltiin samalla mahdollisista Soranorsu-reissuista tänä kesänä. URAA:lle on meilläkin suunta Juhannuksen jälkeen, mutta onha sitä ajokautta tarjolla melkein kolme kuukautta jo ennen sitäkin ainakin eteläisessä osassa maata.

Itse voisin ainakin yhden reissun vetää jossain samoilla seuduilla kuin viime vuoden viimeinen reissu (= tämän ketjun reissu). Täksi kaudeksi on Hondan Dominator vaihtunut Yamaha TT600R:ään, joten houkutus vieläkin pienemmille poluille on kyllä melkoinen. Eiköhän silti kuitenkin järkätä isommillekin pyörille sopiva reissu, jottei mene osallistujalista turhan lyhyeksi. Ja voihan sitä järkätä vielä erikseen hieman maastopainotteisemmankin reissun, jos väkeä ja intoa löytyy.

Milloinkas Soranorsujen talviuni on päättymässä?
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  6.  
    Lainaa (KTE @ Syys. 03 2008,23:31) kirjoitti
    Joo se oli Suonpääntie Vihdin kirkonkylältä Hanko-Hyvinkää tielle.
    Pätkä oli ehdottomasti illan parasta antia. *

Harvoin muuten näkee noin hyvin lanattua tietä, ei irtokiviä,
    eikä mitään muitakaan yllätyksiä, oli ammattimiesten työtä.
    Muistelinkin että tästä pätkästä oli kerran puhe foorumilla...
    Tiedoks vaan että se siitä - on kuulemma tullut viime viikolla sille pätkälle päällyste!

(tulkitkaa sitten itse onko se huono asia * )
    ...
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234