Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 96:sta
  1. #61
    Mieki voisin lähtiä, jos vaan saan itteni ylös sunnuntai aamuna ja mukaan mahtuu! Pyöränä on 650 V-Strom ja säde on vähintään 400 kilsaa (ehkä jopa 500).
    Kauas on pitkä matka.
    -Yamaha XT660Z Tenere-
  2. #62
    Reitti ja muut reissun tiedot päivitetty/muokattu ensimmäiseen viestiin, kuten myös kaikki ilmoittautumiset ennen tätä viestiä. Nyt voitaisiin laittaa osallistujalista lukkoon, että homma ei mene pelkäksi letkan paimentamiseksi.

    Siirsin lähtöpaikkaa kahvi- ja polttoainetarjoilulla varustettuun ja paluupaikka siirtyi Bembölen kahvituvalle (tosin lähtöpaikan kautta poiketaan palatessakin). Myös muuta reittiä päivitetty paikoitellen aika paljonkin, mutta toivottavasti sain tehtyä siitä vieläkin paremman. Jätetään vielä sattumalle ja soveltamiselle mahdollisuus eli eletään reissussa tilanteen mukaan.

    Onko kiinnostusta viettää yksi tauko laavulla järvenrannassa makkaraa grillaillen? Tiedän sitten varata tarpeelliset polttopuut sinne.
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  3. #63
    Joo, näyttää kokeneen reitti melkoisen muodonmuutoksen, ei varmaankaan paha asia. *
    Ilmeisesti tuo reitillä oleva pikku "rinki" ajetaan myötäpäivään, vai?
    Itselleni sopii kyllä noi makkaran grillauksetkin ihan hyvin.

    Meikäläinen voi vaikka luotsata Bembölestä lähtevät varsinaiselle lähtöpaikalle. *
    Nähdäkseni Bembölestä startataan sitten 14.09-08 kello 8:54, olkaahan ajoissa paikalla. *
    BMW HP2 Megamoto -07
  4. #64
    OLd Skuul:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Itsenäinen Suomi,  Helsinki
    MUkana ollaan *soranorsuajossa.
    Olin jo tiedustelemassa reittiä Hyrskylänmutkaan asti.
    Hauskoja mutkia ja sepeliteitä.



    Offtopic:

    Hiidenpirtin edustalla oli maastopolkupyörä jossa oli perävaunu.
    Pyöräilijä joka oli sairaseläkeläinen tuli juttelemaan ja kertoi että Turussa oli halpa hostelli torin vieressä. Yö maksoi 14 euroa.
    Kertoi myös että oli ollut reissun päällä kaksi vuotta.
    Oli lähtenyt Iisalmesta jossa oli ollut kirjoilla jonkun taiteilijan luona mutta oli mennyt välit poikki.
    Siitä lähtien oli ollut asunnottomana pyörällä reissussa tien päällä kaksi vuotta.
    Perävaunussa oli teltta, makuupussi, retkikeitin ja makuupussissa tarkeni miinus 25 asteessa.
    Nyt oli menossa Saloon. Sitten Turkuun.
    Sanoin että kunta on velvollinen antamaan asunnon.
    Ja että hankkisi asunnon koska talvella on kovaa olla hostelleissa.
    Toivotin onnea matkaan.

    (Ja kiroan Poliitikot jotka vihaavat omaa kansaansa, mutta rakastavat muunmaalaisia.) *

    Edit.

    Lisäys:
    Ai niin.
    Kalusto jolla ajelin reittiä ja hauskaa Suonpääntiesepeliä on
    Moto Guzzi 850T3. Katurenkaat, leveä ohjaustanko, tankki vetää 24 litraa eli 400 km.
    Näillä ajaa Polizia makaronimaassa vieläkin.
    Ajattelin jättää sen hiekkakuopan väliin on nääs katurenkaat alla.

    Pempöölessä (hassu paikannimi!) nähään.



    Suomi on ollut suurimman osan kirjoitettua historiaa vihollistemme Ruotsin ja Venäjän miehittämänä.

    Osallistu maanpuolustustyöhön reserviläisjärjestöissä ja koulutukseen MPKryn kautta!
    IBA.
  5. #65
    En pääse sunnuntaina kun vasta puolenpäivän aikoihin, pääsen lähtemään about klo 11 kehä kolmoselta. Olisko mitään treffipaikkaa missä vois letkaa ootella?
  6. #66
    Lainaa (Miihkali @ Syys. 09 2008,20:43) kirjoitti
    En pääse sunnuntaina kun vasta puolenpäivän aikoihin, pääsen lähtemään about klo 11 kehä kolmoselta. Olisko mitään treffipaikkaa missä vois letkaa ootella?
    Pistitpä pahan kysymyksen. Olemme arvioni mukaan kello 12 aikoihin laavulla grillaamassa Kettulassa Suomusjärvellä (kartalla), mutta kun erityisesti nämä sorareissut ovat aikataulujen pitämisen osalta aika haasteellisia niin ei oikein uskalla mitään luvata satavarmasti. Voitaisiin vaikka sopia puhelinpalaveria ja kopata sinut kyytiin sitten tilanteen mukaan. Pistä vaikka YV:llä numerosi niin sumplitaan tää kuntoon.
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  7. #67
    Lainaa (KTE @ Syys. 09 2008,08:04) kirjoitti
    Joo, näyttää kokeneen reitti melkoisen muodonmuutoksen, ei varmaankaan paha asia. *
    Ilmeisesti tuo reitillä oleva pikku "rinki" ajetaan myötäpäivään, vai?
    Itselleni sopii kyllä noi makkaran grillauksetkin ihan hyvin.

    Meikäläinen voi vaikka luotsata Bembölestä lähtevät varsinaiselle lähtöpaikalle. *
    Nähdäkseni Bembölestä startataan sitten 14.09-08 kello 8:54, olkaahan ajoissa paikalla. *
    Lähtö tosiaan tuolta Lohjanharjun kupeesta, Hiidenveden jälkeen otetaan pohjoisen kautta eli vastapäivään tuo lenkki. Näin varmistetaan, että kaikilla on voimat tallella kun mennään pienimpiä ja pehmeimpiä paikkoja. Tuolta löytyy pari pientä hiekkakuoppaakin, joissa voi testata mäennousua/-laskua sekä pehmeässä ajamisen tekniikkaa. Sitten grillaamaan makkaraa (omat makkarat mukaan) ja taukoilemaan. Sitten reitin pohjoinen haara loppuun ja käännös kohti Bemböleä eteläisen haaran ja Lohjanharjun kautta.
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  8. #68
    Lainaa (daddy0 @ Syys. 10 2008,19:05) kirjoitti
    Lähtö tosiaan tuolta Lohjanharjun kupeesta, Hiidenveden jälkeen otetaan pohjoisen kautta eli vastapäivään tuo lenkki. Näin varmistetaan, että kaikilla on voimat tallella kun mennään pienimpiä ja pehmeimpiä paikkoja. Tuolta löytyy pari pientä hiekkakuoppaakin, joissa voi testata mäennousua/-laskua sekä pehmeässä ajamisen tekniikkaa. Sitten grillaamaan makkaraa (omat makkarat mukaan) ja taukoilemaan. Sitten reitin pohjoinen haara loppuun ja käännös kohti Bemböleä eteläisen haaran ja Lohjanharjun kautta.
    Joo - kiitos - pääreitin kiertosuunnan olinkin jo mielessäni "lukenut" oikein.
    Tarkoitinkin lähinnä, että tuolla Kettulan korkeuksilla, Oksjärveä kummin päin se kierretään ympäri. *

    Pitäiskö sun lisätä myös toi Bembölestä lähtöaika ekaan viestiin, sieltä lähtenee kuitenkin useampikin mopo. *
    BMW HP2 Megamoto -07
  9. #69
    Lainaa (KTE @ Syys. 10 2008,20:40) kirjoitti
    Lainaa (daddy0 @ Syys. 10 2008,19:05) kirjoitti
    Lähtö tosiaan tuolta Lohjanharjun kupeesta, Hiidenveden jälkeen otetaan pohjoisen kautta eli vastapäivään tuo lenkki. Näin varmistetaan, että kaikilla on voimat tallella kun mennään pienimpiä ja pehmeimpiä paikkoja. Tuolta löytyy pari pientä hiekkakuoppaakin, joissa voi testata mäennousua/-laskua sekä pehmeässä ajamisen tekniikkaa. Sitten grillaamaan makkaraa (omat makkarat mukaan) ja taukoilemaan. Sitten reitin pohjoinen haara loppuun ja käännös kohti Bemböleä eteläisen haaran ja Lohjanharjun kautta.
    Joo - kiitos - pääreitin kiertosuunnan olinkin jo mielessäni "lukenut" oikein.
    Tarkoitinkin lähinnä, että tuolla Kettulan korkeuksilla, Oksjärveä kummin päin se kierretään ympäri. *

    Pitäiskö sun lisätä myös toi Bembölestä lähtöaika ekaan viestiin, sieltä lähtenee kuitenkin useampikin mopo. *
    Pääkiertosuunta koko lenkillä on vastapäivään, myös Oksjärven ympäri mennään vastapäivään.

    Päivitän myös tuon ekan viestin ja laitan sinut alkuretken vetäjäksi.
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  10. #70
    Jonon perälle lisätty vielä OLd Skuul ja JoeSixpack. Enempää ei väkeä oteta mukaan.

    Muistakaa ottaa makkarat ja juotavat mukaan laavupysähdystä varten. Keli näyttää ennusteen mukaan suosivan meitä.
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  11. #71
    OLd Skuul:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Itsenäinen Suomi,  Helsinki
    Maltti on valttia, sano ne viisaat sedät!

    Sori jätkät en ny pääsekään kun vedin lipat.
    Ja toista pyörää joka sopisi soralle ei ole.


    Ajattelin vetää reitin taas etukäteen lauantaina.
    Nautiskelin Pempöölestä Lohjanharjun Nesteelle.
    Hieman iisimmin sen Annilantien sepelipätkän.
    Matka kestää noin 31 minuuttia.

    Kahvin ja tankkauksen jälkeen jatkoin reittiä Nakkilantien Hyrsyläntaustan kautta Kivimäentielle.
    Siellä oli hiiieman liikaa vauhtia niin että Huhtamäentien risteyksessä ei pyörä pysähtynytkään kuin asvaltilla!!

    Lensin pleksin läpi tielle, Goret ei tahdo kestää hiekkatietä, eikä visiirikään kestä naarmuuntumatta.
    Pyörästä vasen vilkunvarsi poikki, vasen jalkatappi vääntyi ja pleksi meni hajalle.
    Äijä on kunnossa mitä nyt hieman polvea ja vasenta rannetta hieman särkee.

    Shit happens.
    Ajellaan toisella pyörällä sitten makkaralle ja ensiviikon torstaille jos ehtii mukaan.

    Ajakaa iisisti jätkät.
    Sora voi olla liukasta.
    nimimerkki kokemusta on.
    Ride on!


    MItenkäs se ilmoittaminen käy daddyo:lle käy ettei tulekaan?
    En tiedä.



    Suomi on ollut suurimman osan kirjoitettua historiaa vihollistemme Ruotsin ja Venäjän miehittämänä.

    Osallistu maanpuolustustyöhön reserviläisjärjestöissä ja koulutukseen MPKryn kautta!
    IBA.
  12. #72
    Lainaa (OLd Skuul @ Syys. 13 2008,21:19) kirjoitti
    MItenkäs se ilmoittaminen käy daddyo:lle käy ettei tulekaan?
    En tiedä.
    Harmin paikka, että piti käydä noin ikävästi.

    Eihöhän kaikki käyne lukemassa täällä melko aktiivisesti -
    jollei muuten - niin minäpä kerron porukalle.
    "Yksi on joukosta poissa...", vai miten se meni
    BMW HP2 Megamoto -07
  13. #73
    Lainaa (KTE @ Syys. 13 2008,21:49) kirjoitti
    Lainaa (OLd Skuul @ Syys. 13 2008,21:19) kirjoitti
    MItenkäs se ilmoittaminen käy daddyo:lle käy ettei tulekaan?
    En tiedä.
    Harmin paikka, että piti käydä noin ikävästi.

    Eihöhän kaikki käyne lukemassa täällä melko aktiivisesti -
    jollei muuten - niin minäpä kerron porukalle.
    "Yksi on joukosta poissa...", vai miten se meni
    Viesti tuli perille ja jatkamme eteenpäin kuin mummo lumessa, mutta yhtä miestä vajaana. Ikävä kuulla onnettomuudestasi, mutta koitamme ainakin muut oppia tästä jotain.
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  14. #74
    Mie tuun sitten suoraan sinne laavulle, onko sinne helppo löytää sieltä pikkutieltä? Voin laittaa tulet valmiiksi jos satun tulemaan ennen loppuporukkaa.
  15. #75
    moi,mä joudun valitettavasti kuiteski passaa huomisen...sorapyöräilijöiden reissussa täällä orispäässä,enkä taida valitettavastii keretä ajoissa teidän lähtöön.sorry.onneksi ei tunnu porukkaa puuttuvanvauhdikasta reissuu!t.kapsu
    Laivasto:
    kawat zx-12 r ja zx-10 tomcat. Enskat DR 650 ja Bemari g450x.
  16. #76
    ..valitettavasti täytyy skipata tämä reissu... Flunssa yrittää käydä asukkaaksi....
  17. #77
    Kiitoksia kaikille osanottajille. Oli hauska taas *

    Speciaalikiitokset Daddy0:lle loistavasti suunnitellusta reitistä ja Hirvenlihakeitosta. Hyvää oli

    Toivottavasti kaikki pääsivät hyvin kotiin.

    Vielä kerta, pari näitä Norsuajoja mahtuisi tähän syksyyn vai mitä?
    "Soratie on parasta huumetta!" 1200 GSA
  18. #78
    Joo kotio on päästy, olin jo joskus viiden aikoihin. Ja kiitoksia tosissaan keitosta ja reitistä, löyty ainakin mulle iha uutta maastoo. En ole kyllä länsipuolella paljoo ajellu. Tais tolla hondalla pysyä ihan hyvin mukanakin.
  19. #79
    Kuten jo todettua, niin reissusta olemme tosiaan kotiutuneet. Vaikka itse kehunkin, niin aivan loistavan reissun saimme aikaiseksi. Minulla meni navigaattorina toimiva Nokian N810 Internet Tablet epäkuntoon ennen reissun puoliväliä, joten suunnistamisen kanssa meinasi tulla hieman haasteita oudommille teille siirryttäessä. Onneksi KTE:llä oli reitti omassa navigaattorissaan, joten vaihdomme vetomiestä loppureissun ajaksi. Kiitos KTE:lle suuresta avusta.

    Pari kommellusta sattui matkalla, mutta onneksi mitään vakavampaa ei sattunut vaan suurin vahinko taisi olla KTE:n kolhuja saanut nilkka. Toki pari pyllähdystä saatiin isoilla norsuilla lentohiekkakuopalla, mutta niistä selvittiin vain kolhiintuneilla itsetunnoilla. Vauhdiltaan tämän kertainen reissu oli selvästi rauhallisin, mutta toisaalta tiestökin taisi olla pienimmästä päästä.

    Oli mielenkiintoista huomata, kuinka erilaisilla pyörillä sitä ihmiset näille reissuille osallistuvat. Kalustoa oli 170 kg Dominatorista isoihin möhköihin ja vielä erikoisuutena modifioitu CBR600F. Väittäisin, että aika monella muulla olisi jäänyt cebari viemättä samalla tahdilla kinttupoluilla kuin mitä Miihkali pyöräänsä käskytti ja vieläpä katukumeilla. Tulipahan todistettua ettei soranorsuus ole kalustokysymys vaan asennekysymys.

    Kiitos kaikille osallistujille ja jos teillä on vinkkejä vetäjän toiminnan tai jonkun muun asian sujuvoittamiseksi, niin pistäkää tulemaan. Kaikkihan me tässä ollaan opettelemassa tätä hommaa.

    Pari nippelitietoa vielä reissusta:
    - kesto lähtöpaikalta Lohjanharjulta 1-tien varresta Espooseen oli noin 8 tuntia
    - matkaa kertyi n. 250 km
    - osallistujia lopulta 9 henkeä
    - oli pirun kivaa ja hyvä jengi niin laadultaan kuin määrältään (juurikaan isommalla porukalla homma ei enää toimisi joustavasti yhdessä ryhmässä)

    Aika moni kyseli, että mistä olin reitin keksinyt. Toki paikallistuntemus auttoi tuolla reitin pohjoisosassa, mutta muilta osin homma perustui GT-kartan ja Google Mapsin käyttöön. GT-kartasta on helppo poimia soratiet ja Google Mapsilla dokumentoida suunnitelma (onnistuu toki myös pelkällä GT-kartan sähköisellä versiolla). Sitten vain valmis suunnitelma navigaattoriin omalle laitteelle sopivalla konstilla. Ongelmaksi vain tulee se, että tällä menetelmällä tulee välillä eteen ajo-/läpiajokieltoja, kuten tälläkin kertaa pariin kertaan. Lisäksi on aika vaikea tietää millainen tien ympäristö on, eli onko esim. paljon asutusta vaiko ei. Totuus on, että parhaat reitit perustuu aina ennakkotiedusteluun/paikallistuntemukseen. Nyt vaan muitakin rohkeita suunnittelemaan reittejä ja vetäjiksi. Totuus on, että ainakin minusta vetäjän paikalla on kaikkein mukavinta ajella. Jonossa ajaminen menee helposti vain edellä ajavan seuraamiseksi ja oma rytmi kärsii aika paljon.

    ps. Navigaattorini oireilu taisi johtua akun hiipumisesta, ilmeisesti näin viileässä kulunut akku päätti sanoa sopimuksensa irti. Ei jaksanut toimia edes lämmettyään sisätiloissa minuuttia kauempaa vaikka muka latausta oli. Vaihdoin tilalle toisen akun ja näyttäisi toimivan taas hyvin.
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  20. #80
    Hienosti kotiuduttu, jossei kevyttä raitis ilma myrkytystä lasketa tappioksi!
    Kiitokset tosiaan koko porukalle ja lihakeitosta vielä erityiskiitos daddy0lle! Oli hieno reitti ja sora-ajo kilsat moninkertaistuvat oikein ilosesti. Vielä pitäs tuota hiekalla ajoa vähän hioa...
    Kauas on pitkä matka.
    -Yamaha XT660Z Tenere-
  21. #81
    Kiitokset myös omasta puolestani kaikille mukana olleille, oli taas tosi kiva reissu. *
    Ja tietenkin erityiskiitokset daddy0:lle vedoista ja ruokahuollosta. *

    Matkaa itselleni kotoa kotiin kertyi 348km.
    Vielähän tässä voisi syksyn mittaan parit lyhyemmät sorareissut heittää. *

    Ja sitten osastolle "rapatessa roiskuu":

    On tullut varmaan irvailtua liika tolle Masalle noista kommelluksista, nyt se sitten sattui kirjaimellisesti omaan nilkkaan.
    Oltiin ajettu noin kilometri reitiltä harhaan ja eikun vekslailemaan Kalmankorventien - huomaa enteellinen tien nimi - päässä mopoja ympäri.
    Siinä sitten asfaltin ulkopuolella sorakuopan reunalla maa tukijalan alla olikin oletettua alempana ja sitten vielä oli karkeaa sepeliä,
    jossa jalka lipesi pois alta. Mopo paikoiltaan oikealla kyljelleen nurin, tietysti jalka jäi alle puristuksiin.
    Pari kaveria tuli nostamaan ripeästi mopon päältäni pois ja aijä kömpi pystyyn.
    Nilkkaan sattui kohtuullisen paljon, mopossa pari mitätöntä naaarmua,
    korvien välissä yksi isompi naarmu, vitu... aivan mielettömästi.
    Syy nurinmenoon oli siinä, että ajatukset olivat aivan jossain muualla...
    Kotona en saanut oikeaa saapasta yksin pois jalasta, nilkan tilalla oli tennispallo. *
    Nyt on käyty saunassa ja nuollaan haavoja. *
    BMW HP2 Megamoto -07
  22. #82
    Syväjää alkaa täälläkin jo helpottamaan! Mallasviski (ilman jäitä) ja sauna tekivät tehtävänsä.
    Isot kiitokset minunkin puolesta kummallekin vetäjälle ja erityismaininta daddy0:n porukoille maistuvasta sopasta.

    Reitti oli huisin hieno ja taisipa omat sora/hiekkakilometrit reissun myötä tuplaantua. Välillä oli aika jännääkin, mutta joka hetki oli kuitenkin ainakin yksi rengas tiellä Ei voi valittaa!!

    Kiitokset kaikille osallistujille, toivottavasti ehditään ottaa vielä uusiksi!!
    2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade

    Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
  23. #83
    Niin, eipä se minullakaan kummoisempi ollut se mun nurin meno. Mulla vaan jäi jalkaterä siten, että kaatuva pyörä pääsi yliojentamaan nilkan. Sen seuraukset on se, että vahvemmaltakin kaverilta vääntyvät paikat hajottaa jotain.

    Minä opin vahinngosta muutaman asian, mutta yksi sellainen todellinen konkreettinen ja ei itseen liittyvä seikka on ostaa OIKEAT AJOSAAPPAAT. Siis sellaiset, joissa on nilkan suojaus. Talvella ajattelin ostaa lisäksi itselleni oikeat Enduro-saappaat oikeiden ajokenkien lisäksi. Nyt ensialkuun loppusyksyksi mulla on SIDI Vertigo Goretexit, joissa on tuo ao. nilkkatuki.

    Vinoilkaa ihan rauhassa, ei voisi mikään enää lannistaa enempää...

    No, kaksi viikkoa kipsiä jäljellä enää. Äkkiä se kuukausi kuluu.

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  24. #84
    Lainaa (Masa @ Syys. 14 2008,22:02) kirjoitti
    Niin, eipä se minullakaan kummoisempi ollut se mun nurin meno.
    Joo - huomasin - eipä tartte olla edes mopon liikkeellä, kun voi sattua tosi pahasti.

    Itselläni varmaankin - ei ajosaappaiden - eli bootsien solki pisti nilkan turvoksiin.

    Niin ja yksi asia jonka - ehkä kenties, jos sittenkään - opin on se, että joka hetki pitäisi olla skarppina ja hereillä, eipä taida olla ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun äijä katuu paikoiltaan.
    BMW HP2 Megamoto -07
  25. #85
    Oliko kellä kuvia reissusta?
  26. #86
    Lainaa (Miihkali @ Syys. 14 2008,22:32) kirjoitti
    Oliko kellä kuvia reissusta?
    Pari kuvaa ehdin ottaa:

    Kuva 1

    Kuva 2
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  27. #87
    Kiitos seurasta! Aivan mahtavia sora/hiekka pätkiä!! *

    Suurkiitokset Daddy0 ja perheelle keitosta! *
    Time flies when you think your going fast
  28. #88
    Time flies when you think your going fast
  29. #89
    Lainaa (daddy0 @ Syys. 15 2008,11:20) kirjoitti
    Lainaa (Miihkali @ Syys. 14 2008,22:32) kirjoitti
    Oliko kellä kuvia reissusta?
    Pari kuvaa ehdin ottaa:

    Kuva 2
    Kuvasta huomaa ihan selvästi että katupyöriä syrjitään *



  30.  
  31. #90
    Lainaa (Miihkali @ Syys. 15 2008,15:57) kirjoitti
    Lainaa (daddy0 @ Syys. 15 2008,11:20) kirjoitti
    Lainaa (Miihkali @ Syys. 14 2008,22:32) kirjoitti
    Oliko kellä kuvia reissusta?
    Pari kuvaa ehdin ottaa:

    Kuva 2
    Kuvasta huomaa ihan selvästi että katupyöriä syrjitään *
    Eikös tuosta nyt ihan selvästi näe, että cebari oli ainoa jonka sai ajettua tuonne kallion päälle asti. Lehmät jäi nurmikolle märehtimään...
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen