Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
  1. #1
    Onko porukoilla kokemuksia, miten strommi toimii matka-ajossa.
    Kuski+mamma+tavarat=n.200g ?
  2. #2
    Oikein on hyvä peli matkan tekoon.

    Meillä ukko + akka + tavarat = 250 kg, ja hyvin toimii.

    Ainoana, mitä meinaan itse omaani tehdä, on laitta 1 pykälä pienempi eturatas, jolloin 6-vaihteella ajaminen helpottuu. Tuo 6-vaihde (over drive), kun tuntuu ajossa kovalla painolla olevan laitettava vasta 80 kmh jälkeen päälle, vaikka ajaa suoraa. Siinä juuri maantienopeuden kynnyksellä tulee välillä vähän sellainen seko olo, kumpaa pitäisi käyttää 5 tai 6...

    Ja jos sulla on itselläsi paljon pituutta, suosittelen lämpimästi laittamaan ns. 1 tuuman korotuspalat takajousitukseen, jotta raskaalla massalla ajovalot ei näytä hevon kuuseen ja pyörän perä on normaalissa asennossa. Niitä saapi ostaa Ebay:sta hakusanoilla "V-strom rising links".


    Mitä tulee itse pyörän ajettavuuteen, se on mielestäni mainio laite. Se on juhta, mutta tarvittaessa kulkee myös aikalailla reippaasti oikeilla rengasvalinnoilla. Ne alkuperäiset (lue varsinkin etupyörä) on mielestäni sellainen yhteiskunnan tuote, että se sopii maantietöihin maan täytteeksi. Esim. Metzeler Tourance ja Michelin Anakeet ovat semi-endurorenkaina saaneet paljon kiitosta. Itse ajan Metzelerin Road Tech Z6 -katurenkailla, koska ne on parhaat renkaat ao. pyörään asfaltilla.

    Ajo-ominaisuudet on leppoiset, ei tee mitään yllättävää ja on anteeksiantava.

    Moottori on hyvä ja sitkeä. Ainoana miinuksena voi sanoa sen nykynormien mukaisen laihaksi säädetyn osakaasun käynnin. Itselläni oli niin laihalle säädetty seos, että se aiheutti teknisiä ongelmia, minkä takia kävin säädättämässä sitä hivenen rikkaammalle. Nyt se toimii hienosti itselläni.

    Lisäksi moottorissa on sellainen V2-systeemin ominaisuus, että se saattaa täristää, moottorin kierrokset vajoaa liian alas. Sekään ei ole ongelma, se vaan vaan täytyy oppia tajuamaan ajaa sopivan kevyellä vaihteella. Tämä ei mielestäni ole mitenkään poikkeavaa, mutta V2 täristää huomattavasti enemän, kuin rivi-4.

    Kyytiin mahtuu pitkät ihmiset, niin eteen kuin taakse.



    -Matti
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  3. #3
    Vai lyhyt koe-ajo kokemuksena,joten tuntemukseni on,että hajuton,väritön ja mauton nin kuskille kuin kyytiläisellekkin,mutta matka etenee ilman hampaitten kiristelyjä
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  4. #4
    Hienosti toimii, itellä on 650, mutta tonnisellakin on tullut ajettua. Molemmat sopii 2-päällä matkailuun ja vaikka tosi raskaalla kuormalla. 1000 tietenkin paremmin.

    Pleksistä tulevista pyörteistä valittavat, mutta asialle on tehtävissä paljonkin. Itseäni ei ole sanottavasti edes haitannut, lienen sitten juuri sopivan mittainen kuski. Vakiosatula on kaukana täydellisestä, jos se käy nyppimään, löytyy corbinia tai jenkkilän suzukilta geelisatulaa. Pystyn ajamaan vakiopenkillä 200-250km, mikä riittää minulle taukoväliksi. Tankin puolesta menisi vielä melkein toinen mokoma.

    Hyvin huollettuna on äärimmäisen luotettava, näiden kanssa ei ole mitään mainittavia pulmia tai tyyppivikoja. Varmaan yksi markkinoiden varmatoimisimpia pyöriä (aika ison painotuksen ansaitseva seikka matkapyörässä). Sen hyvin huoltamisen tosin tulee pitää sisällään muutakin kuin öljyjen vaihdon.

    Kuten jo aiemmin mainittu, ME Z6:set ovat parhaat renkaat, mitä tähän laitteeseen löytyy katu/matka-ajoon. Ainakin niiden kanssa jos on pätevä kuski puikoissa, pääsee mutkateillä niin ____sti, eikä pitkäjoustoisella pyörällä tartte pelätä routapatteja eikä muitakaan päällystevaurioita. Pyörä on hauska ajettava jopa siellä, tosin vakiojousitus on, hmmm, keskinkertainen. Ei siis kuitenkaan huono.

    Syyspimeitä varten löytyy erinomaiset ajovalot.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  5. #5
    Tosiaan, Strommissa on hiton hyvät valot moottoripyöräksi.

    Melkein voisin laittaa jotain pantiksi, että oikeissa käsissä se ei todella ole mikään hajuton ja mauton...

    Kysypä "Roskakuski" tuolta "tr3":lta, kuin Strommi taipuu... On muuten ihan sairaan hauska pyörä, varsinkin kun se on niin monikäyttöinen.

    Kovaa ajettaessa sen takapään jusitus täytyy vetää tiukimpaan asentoon, muuten homma karkaa käsistä...

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  6. #6
    Lainaa (Masa @ Elo. 27 2008,22:13) kirjoitti
    Tosiaan, Strommissa on hiton hyvät valot moottoripyöräksi.

    Melkein voisin laittaa jotain pantiksi, että oikeissa käsissä se ei todella ole mikään hajuton ja mauton...

    Kysypä "Roskakuski" tuolta "tr3":lta, kuin Strommi taipuu... On muuten ihan sairaan hauska pyörä, varsinkin kun se on niin monikäyttöinen. *

    Kovaa ajettaessa sen takapään jusitus täytyy vetää tiukimpaan asentoon, muuten homma karkaa käsistä...

    -M
    Fiiliksen tunteminen on niin hetkellinen hyvänolontunne,jota ei voi verrata mihinkään muuhun,vaikka mutkat etenevisivät Stormilla vaivattomammin .

    TR3:n tyyli on vain "hiukan" provosiova muille,joten ei siltä kannata kysyä mitään

    TR3 ajelee mopoilla joilla on LUONNE ja FIILIS ja noiden kannalla olen itsekkin

    Jos haluaa olla nopein,niin mittari on radalla,mutta kun haluaa nauttia moottoripyöräilystä niin mittari on oma tunne
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  7. #7
    Lainaa (roskakuski @ Elo. 27 2008,22:27) kirjoitti
    Jos haluaa olla nopein,niin mittari on radalla,mutta kun haluaa nauttia moottoripyöräilystä niin mittari on oma tunne * *
    Tuohan on taivahan totta, mitä "Roskakuski" sanoo...

    Mutta Strommista vielä ja siitä edellämainitusta plexistä... Se on mahdollista säätää iha sillä lailla, että 190 cm ohjaaja voi ajaa visiiri auki, vaikka motarilla.

    Itse olen laittanut sen ylimpään asentoon ja samalla laittanut 6 mm korkeat kumityynyt alimpien ruuvien kohdalle plexin ja kiinnikkeiden väliin. Näin on saatu aikaan se, että normaalisti liian pystyssä oleva plexi ei enää toimi pyörre-generaattorina, vaan pystyy oikeasti kääntämään virtausta ylöspäin. Toimii, eikä ole ruma

    -Masa
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  8. #8
    Koska Jopi Jalkapuolella taitaa olla vähän ruusuiset lasit ajaessa, kerrotaan muutama heikompi asia ko ajoneuvosta.

    Koska painopiste on ylhäällä vaikuttaa sivutuuli ja varsinkin puuskat voimakkaasti. Toistasataa vauhtia ja metsän suojasta pellolle niin hyvä jos kaista riittää jollei ole varautunut sivutuuleen. Kaikkeen tottuu mutta heiluu se kuitenkin.

    Toinen murheenaihe oli mielestäni painopiste täydellä lastilla ja etujarrut. Jos rouva istui kyydissä ja tavaraa oli muutama kymmenen kiloa siirtyi painopiste niin taakse että keulan saa pystyyn kaasua kääntämällä. Se on kuitenkin pieni ongelma siihen verratuna kun yrittää jarruttaa. Takajarru pitää hyvin mutta etujarrua joutuu kiristämään tosissaan. Ja samalla kun jarru juuri alkaa toimia lukkiutuu etupää koska painoa ei saa etupyörälle tarpeeksi.

    Nämähän olivat tietysti vain omia huonoja kokemuksia pyörästä. Hyviä ominaisuuksia on myös runsaasti. Sopii loistavasti matka-ajoon pidemmällekkin reissulle, kun hyväksyy nuo muutamat pikku ominaisuudet. Tulihan sillä itsekin pyörittyä lapissa, myös Norjan ja Ruotsin puolella. Tonninen on myös siitä kiva, ettei se hyydy vaikka kyydissä olisi mitä.
    Solifer 4 speed
    Suzuki TS 125
    Honda 450 CB
    Honda 500 four
    Kawasaki 1300 Z
    Suzuki V-Strom 1000
    Triumph Rocket
    KTM 450 EXC
  9. #9
    Lainaa (Masa @ Elo. 27 2008,21:05) kirjoitti
    Ainoana, mitä meinaan itse omaani tehdä, on laitta 1 pykälä pienempi eturatas, jolloin 6-vaihteella ajaminen helpottuu. Tuo 6-vaihde (over drive), kun tuntuu ajossa kovalla painolla olevan laitettava vasta 80 kmh jälkeen päälle, vaikka ajaa suoraa. Siinä juuri maantienopeuden kynnyksellä tulee välillä vähän sellainen seko olo, kumpaa pitäisi käyttää 5 tai 6...
    Auttaisiko De-Restrictor tässä asiassa? Elikkä pyörähän on kuristettu just vitos ja kutos vaihteella, ajattelin tuossa just tilata komponentteja ja viritellä sitä.

    Tarkoitan siis tämä: De-Restrictor
    Time flies when you think your going fast
  10. #10
    Lainaa (Hamst3ri @ Elo. 28 2008,04:27) kirjoitti
    Koska Jopi Jalkapuolella taitaa olla vähän ruusuiset lasit ajaessa, kerrotaan muutama heikompi asia ko ajoneuvosta.

    Koska painopiste on ylhäällä vaikuttaa sivutuuli ja varsinkin puuskat voimakkaasti. Toistasataa vauhtia ja metsän suojasta pellolle niin hyvä jos kaista riittää jollei ole varautunut sivutuuleen. Kaikkeen tottuu mutta heiluu se kuitenkin.

    Toinen murheenaihe oli mielestäni painopiste täydellä lastilla ja etujarrut. Jos rouva istui kyydissä ja tavaraa oli muutama kymmenen kiloa siirtyi painopiste niin taakse että keulan saa pystyyn kaasua kääntämällä. Se on kuitenkin pieni ongelma siihen verratuna kun yrittää jarruttaa. Takajarru pitää hyvin mutta etujarrua joutuu kiristämään tosissaan. Ja samalla kun jarru juuri alkaa toimia lukkiutuu etupää koska painoa ei saa etupyörälle tarpeeksi.

    Nämähän olivat tietysti vain omia huonoja kokemuksia pyörästä. Hyviä ominaisuuksia on *myös runsaasti. Sopii loistavasti matka-ajoon pidemmällekkin reissulle, kun hyväksyy nuo muutamat pikku ominaisuudet. Tulihan sillä itsekin pyörittyä lapissa, myös Norjan ja Ruotsin puolella. Tonninen on myös siitä kiva, ettei se hyydy vaikka kyydissä olisi mitä.
    Vähän off topic mutta pakko kysyä kuitenkin… Onko toi Rocketti muuten ostettu Motomarketista Turusta? Ajattelin vaan että onko tämä minun DL1000 sinun vanha, oli vissiin ollut sulla lainassa?
    Time flies when you think your going fast
  11. #11
    Vielä lisäkyssäri,vaikuttaako tonniseen stromiin kuinka paljon
    ns. perusviritys (avarammat putket,kn filsu ym.) onko kellään
    kokemuksia?
  12. #12
    Lainaa (Hamst3ri @ Elo. 28 2008,04:27) kirjoitti
    Koska Jopi Jalkapuolella taitaa olla vähän ruusuiset lasit ajaessa, kerrotaan muutama heikompi asia ko ajoneuvosta.

    Koska painopiste on ylhäällä vaikuttaa sivutuuli ja varsinkin puuskat voimakkaasti. Toistasataa vauhtia ja metsän suojasta pellolle niin hyvä jos kaista riittää jollei ole varautunut sivutuuleen. Kaikkeen tottuu mutta heiluu se kuitenkin.

    Toinen murheenaihe oli mielestäni painopiste täydellä lastilla ja etujarrut. Jos rouva istui kyydissä ja tavaraa oli muutama kymmenen kiloa siirtyi painopiste niin taakse että keulan saa pystyyn kaasua kääntämällä. Se on kuitenkin pieni ongelma siihen verratuna kun yrittää jarruttaa. Takajarru pitää hyvin mutta etujarrua joutuu kiristämään tosissaan. Ja samalla kun jarru juuri alkaa toimia lukkiutuu etupää koska painoa ei saa etupyörälle tarpeeksi.

    Nämähän olivat tietysti vain omia huonoja kokemuksia pyörästä. Hyviä ominaisuuksia on *myös runsaasti. Sopii loistavasti matka-ajoon pidemmällekkin reissulle, kun hyväksyy nuo muutamat pikku ominaisuudet. Tulihan sillä itsekin pyörittyä lapissa, myös Norjan ja Ruotsin puolella. Tonninen on myös siitä kiva, ettei se hyydy vaikka kyydissä olisi mitä.
    Niin, onhan se oma kullannuppu aina oma ja paras...

    Mitä tulee strommilla jarrutukseen verrattuna matalemman painopisteen sekä lyhyemmän etupään jouston pyöriin, jarrutustekniikka on hivenen erilainen. Jos ajattelee jarruttavansa tasapainoisesti, toisiaan koko ajan vastaavilla jarruvoimilla (esim. 90% / 10%) on tulos selvä. Strommi niiaa syvälle eteen ja ei pysähdy niin kunnnolla, kuin sen saa parhaillaan pysähtymään. Strommilla pitää pystyä antamaan enskisi normaalia takapainoisemmin jarrua, jolloin molempien päiden jousto tekee tasapainoisen laskeutumisen. Tämän tuntemuksen asennosta aikana, jarrutus siirtyy voimkakkaammin eteen. Tämä on siis tyyppikohtainen erityispiirre, joka toistuu kaikissa ns. möhkö-enskoissa. Löysät pitkät joustot on erilaiset hallita, kuin lyhyemmät ja jäykemmät.

    Yleisesti ottaen Strommin jousitusta pitää molemissa päissä säätää jäykemmäksi, kun massaa tulee lisää. Etupää saa olla kuitenkin normaalisäätöjen puitteissa kevyemmin säädetty, kuin takapää.

    Kaikki muu, kuten sivutuulen vaikutus on vain hyväksyttävää ja ajoneuvotyyppikohtainen ominaisuus. Jos ajaa möhkö-enskalla, siinä on möhköenskan ominaisuudet.

    Lisäksi, se mitä tässä kukaan ei vielä ole kertonut, on Strommin halu tiukassa kaarrossa lisääntyvä voimakas ohjausvoiman tarve. Se saattaa yllättää monet kuljettajat tiukassa tilanteessa, mutta Strommia pitää vain paiskata ja antaa mennä. Paino voimakkaasti eteen ja sivulle, niin se kääntyy kuin itsestään. Tämä ohjausvoiman tarve on huomattavasti suurempi, kuin vartavasten asfaltille tehdyissä pyörissä, mitä tiukemmaksi kaarre muuttuu nopeus huomioiden. Tämä ominaisuus johtuu 19" etupyörästä ja loivemmasta keulan caster kulmasta. Tämä tekee myös Strommiin sen ominaisuuden, jonka takia sillä voi ajaa hiekalla ja kuulalaakerilla, ilman että tarvitsee paskoa housuun. Sen ohjausvakavuus on vertaansa vailla pitkillä suorilla, koska se on tehty voimakkaasti itseään oikaisevaksi. Tämä voimakas itsensä oikaisupyrkimys on se, jota vastaan sitten joutuu taistelemaan äärettömillä mutkateillä. Äläkä kuitenkaan lue tätä, kuin piru raamattua, tämä ominaisuus on vain korostunut eikä siis mikään kummallinen ja hirveä.

    Se, mitä halusin aluiksi sanoa, Strommi on pyörä, jonka saa tarvittaessa liikkumaan todella liukkaasti ja se on vain kuskista kiinni. Jos verrataan vaikka mm. Rockettiin, Strommilla kepittää ao. fillarin mennen tullen mutkatiellä, vaikka Rockettia ajaisi hyvä ja nopea kuljettaja. Nimim. kokemusta on...

    Mä olen oikeasti sitä mieltä, että Strommi on kompromissi Enskasta ja Katupyörästä. Se ei kuitenkaan ole selkeästi kumpaakaan. Sen voi helposti pilata väärällä rengastuksella, kuteb kaikki muutkin. Itse tähänasti 99% kadulla ajelleena, olen käyttänyt vain asfalttirenkaita Metzelerin Z6:ia, koska ns semi endurorenkaat pilaa kaikki sen ominaisuudet asfaltilla. Eikä semi enskarenkaat ole mitenkään hyviä edes soralla, jos vertaa pelkästään sorarenkaisiin (esim. Conti TKC80). Itse olen hankkimassa toiset vanteet hiekkapyörille, omien Z6:n rinnalle, jotta pyörästä saa sen kaiken irti mitä on tarjolla. Laittamalla semienskarenkaat, Strommi muuttuu Hajuttomaksi, värittömäksi ja mitäänsanomattomaksi.



    -Masa
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  13. #13
    Lainaa (jukkisa1 @ Elo. 28 2008,12:52) kirjoitti
    Vielä lisäkyssäri,vaikuttaako tonniseen stromiin kuinka paljon
    ns. perusviritys (avarammat putket,kn filsu ym.) onko kellään
    kokemuksia?
    Mulla on nyt reilun kauden kokemus Leo Vincen putkista ja vapaavirtraus-sodattimesta.

    Yllättävää kyllä, putket ei tuo lähellekään niin paljon potkua lisää, kuin mitä on vapaavirtaus-suodattimella. Ne tuo lähinnä ääntä, massiivista jytinää... Sattaa olla naapurisopu herkässä niiden jälkeen. Se ääni on nimittäin niin matalaa, että se kuuluu pitkälle ja ikkunat helisee. Se matala ääni tunkeutuu joka paikkaan, kun sen starttaa kerrostalojen pihalla...

    Kun laitat sen vaparin, pitää seokset säätää uudelleen, tämä ihan oikeana varoituksena. Mulla meni seokset niin laihalle, että ruiskun kurkut poksahti auki, kun seoksia ei ollut rikastettu.

    Se vapaavirtaus-suodin vaatii niin paljon hoitoa, että pysyy puhtaana, että itse mietin todellakin sen tarvetta. Ylipäätään 1000 Strommissa on niin paljon potkua ao. pyörään, jotta todellakin kannattaa vakaavsti miettiä olla virittämättä sitä. Se nimittäin neppaa nokan pystyyn 1.-vaihteella pelkällä kaasulla, joten siinä suhteessa kannattaa olla varovainen. Lisäksi huippunopeutta ei liene järkevää hakea tällä pyörätyypillä, koska sen ajo-ominaisuudet loppuu 200 kmh korvilla tyystin. Ja lisäksi lisä kiihtyvyyttä tarvitaan vain asfaltilla, ei hiekalla. Hiekalle tässä pyörässä on 2 kertaa enemän tehoa, kuin tarvitaan.



    -Masa



    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  14. #14
    Lainaa (markus_a @ Elo. 28 2008,12:13) kirjoitti
    Lainaa (Masa @ Elo. 27 2008,21:05) kirjoitti
    Ainoana, mitä meinaan itse omaani tehdä, on laitta 1 pykälä pienempi eturatas, jolloin 6-vaihteella ajaminen helpottuu. Tuo 6-vaihde (over drive), kun tuntuu ajossa kovalla painolla olevan laitettava vasta 80 kmh jälkeen päälle, vaikka ajaa suoraa. Siinä juuri maantienopeuden kynnyksellä tulee välillä vähän sellainen seko olo, kumpaa pitäisi käyttää 5 tai 6...
    Auttaisiko De-Restrictor tässä asiassa? Elikkä pyörähän on kuristettu just vitos ja kutos vaihteella, ajattelin tuossa just tilata komponentteja ja viritellä sitä.

    Tarkoitan siis tämä: De-Restrictor
    Ei jumankaare, enpä olekaan huomannut tätä...

    Täytyypä tehdä levyt jyrsimellä ja ostaa kompot tässä talven aikana. Oiskos muilla kiinnostusta?

    Osat ei todellakaan maksa, kuin alle euron + liittimet. Jos vielä paketoisi johonkin siistiin koteloon ja valaisi epoxia päälle, niin avot...

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  15. #15
    Lainaa (Masa @ Elo. 28 2008,13:10) kirjoitti
    Laittamalla semienskarenkaat, Strommi muuttuu Hajuttomaksi, värittömäksi ja mitäänsanomattomaksi.
    No eipä sentään kaikilla "semi-enskoilla".

    Esimerkiksi Michelin Anakee toimii kyllä oikein hyvin. Ei se tietenkään ole aivan Z6:n veroinen katuajossa, mutta mitä huonompikuntoiselle tielle mennään, sitä enempi semienskamaisuudesta on iloa. Ajoin muuten noilla Misukoilla, kahdella setillä, yhteensä 32000km, ja koko matkan hirmuinen 2 henkilön+matkatavaroiden lasti päällä, eli kyllä kestävätkin erinomaisesti.

    Nyt on vähän aikaa ollut Tourancet alla, ja ihan hyvät on nekin, tosin omasta mielestä Misukat oli jopa aavistuksen paremmat, ainakin etupään ohjaustuntuman osalta.

    Erikoiselta kuulostaa nämä etupään lukitsemiset jarrutuksissa. Toki pidempijoustoinen pyörä niiaa jarrutuksessa, mutta ei tämä siinä mielessä vielä mikään oikea enduro ole, vain vähän katupyörää pidemmillä joustoilla. Oikean käden puolella löytyy kahva, josta sitä jarrutustehoa tulisi säädellä. Tosin se on myönnettävä, että Stromin jarrujen tehokäytössä tarvitaan voimaa. Ja tämäkin on sikäli ymmärrettävää, että sikaherkät katupyörän jarrut saattaisivat yllättää, jos sattuu mieli tekemään off-roadia ajamaan. Siinä lajissa tämä tosin ei ole vahvin vaihtoehto.

    Edit: Vapaavirtaussuodattimien kanssa on ehdottomän tärkeää muistaa se, että ne vaativat säännöllistä huoltoa, pesua ja öljyämistä paljon useammin kuin vakiosuodin. Ja jos tuota laiminlyödään edes vähän, niin sieltä alkaa pääsemään kaikki oravaa pienemmät koneeseen sisälle, ja siitä alkaa sitten mitä moninaisimmat, ja äkkiä myös kovin kalliit murheet ja ongelmat. Ne on enska- ja krossipuolen juttuja, ja vaativat todella pedanttisen omistajan ylläpitoa.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  16. #16
    Lainaa kirjoitti
    Erikoiselta kuulostaa nämä etupään lukitsemiset jarrutuksissa.
    Niin minustakin...

    Lainaa kirjoitti
    mutta ei tämä siinä mielessä vielä mikään oikea enduro ole, vain vähän katupyörää pidemmillä joustoilla.
    Niin minäkin tämän pyörän luetteleisin.

    Enskan ja katupyörän yhdistelmä.
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  17. #17
    Niin, vielä lisätäkseni. Mulla oli kanssa niitä etupään pito-ongelmia Bridgestonen renkailla (vakio renkailla). Kertakaikkiaan paskat pyörät. Ne BW 101 -renkaat sopii tunkiolle tai tienpohjaksi...

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  18. #18
    Markus, Rocketti tuli HD centeristä. Strommi tuli 2006 uutena.

    Saattaa muuten olla että Strommin jarrutukseen vaikutti juuri nuo ensiasennusrenkaat. Tunne oli huima kun ensin koettaa täydellä lastilla jarruttaa eikä etupää edes painu alas ja lopulta etupyörä menee lukkoon.
    Solifer 4 speed
    Suzuki TS 125
    Honda 450 CB
    Honda 500 four
    Kawasaki 1300 Z
    Suzuki V-Strom 1000
    Triumph Rocket
    KTM 450 EXC
  19. #19
    Lainaa (Hamst3ri @ Elo. 28 2008,17:39) kirjoitti
    Saattaa muuten olla että Strommin jarrutukseen vaikutti juuri nuo ensiasennusrenkaat. Tunne oli huima kun ensin koettaa täydellä lastilla jarruttaa eikä etupää edes painu alas ja lopulta etupyörä menee lukkoon.
    Uskon sen

    Mulla kävi kanssa yksi läheltäpiti-tilanne poika kyydissä Nurmijärvellä liikennevaloihin jarrutettaessa. Juurikin vastaavalla tavalla etupää ei pitkittäis-pitänyt ja samalla kertaahan sitten lähtee sivuttaispito, kun kaikki kitka osoittaa jarrutuksen suuntaan... Se oli lähellä, ettei oltu kyljellään.

    Ne Bridgestone Tw101-renkaat pilaa koko hyvän yleispyörän ihan kokonaan. Muista semi-enskarenkaista olen kuullut vain hyvää. Itseäni se vaan peljästytti enää käyttää kompromissirenkaita, kun niissä on samalla lailla puutteelliset ominaisuudet hiekka- ja asfalttiajon marginaalille.

    Tuolla Finnbiken matkaenduron huoltamisen yhteydessä on aika samanlainen ja julma kommentti vakiorenkaille V-Stromissa -Linkki-.

    Ikävää, jos jouduit luopumaan hyvästä pyörästä huonojen rekaiden takia...



    -Matti
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  20. #20
    Lainaa (Hamst3ri @ Elo. 28 2008,17:39) kirjoitti
    Markus, Rocketti tuli HD centeristä. Strommi tuli 2006 uutena.

    Saattaa muuten olla että Strommin jarrutukseen vaikutti juuri nuo ensiasennusrenkaat. Tunne oli huima kun ensin koettaa täydellä lastilla jarruttaa eikä etupää edes painu alas ja lopulta etupyörä menee lukkoon.
    Ok ajattelin vaan kysyä koska tän entinen omistaja osti roketti
    Time flies when you think your going fast
  21. #21
    masa hae duunia suzukin jälkimarkkinointi osastolta.. on sen verran pientä buffin makua,, toki hyvä jos on hyvä mopotin
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  22. #22
    Eihän tuo mun teksti pelkkää kukkasta ole, vai onko ? *

    Mun mielestä se on "holotna pravda", eli kylmä totuus...



    -M



    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  23.  
  24. #23
    Kylse veestrom on paras! *









    Ainakin tällähetkellä... katsotaan asiaa uudelleen jos vaihdan pyörää..... siis jos joskus vaihdan...




    Tänäänkin täytyi käydä heittämässä soraa.:.:.:.:,;



    Suzuki m1800r