Elikkä täytys moottoripyöräkamat hankkia. Aluksi nyt ainakin kunnon kypärä ja takki sekä housut ja hanskat. Saappaista en vielä tiedä. Kysymys kuuluukin että nyt ku mulla ei o periaatteessa mikä hirveä kiire eli ilmeisesti pyörä hommataan vasta keväällä, niin koskas hinnat nyt syksyllä vai talvella on kohallaan, silti niin että ois jonkin verran valittavaa vielä? Ja mitähän kauppoja suosittelisitte? Lähinnä helsingin paikkeilta, itse kun asun loviisassa ni sinne päin kuitenkin luultavasti tulee lähdettyä. ois tarkotus esim arain tai shoein kypärä ja joku nahkatakki sekä tekstiilihousut. Eli voikos nyt jo lähtä tähyilemää jotaa "viime vuoden malleja", jos sais halvemmal. Tai muuten vaan alennuksia?
Kiitoksia vastauksista!
Aika yleisesti on viime vuosina kannattanut ajoittaa hankinnat syksyn loppuunmyynteihin, jos vaan likviditeettiä löytyy. Mutta ei tosiaan kannata jokaista -40%!!! mainosta uskoa suin päin, vaan tsekata onko kyseessä todella tuollainen ale reaalihinnoista. Aina muutenkin on tapana mp-varusteissa tingata selvästi alle ovh:n, ilman mitään alejakin.
Mä oon tehnyt löytöjä mp-messuilta.
Lauantai aamusta kun ampuu pakalle niin vielä löytyy hyviä ajokamoja edullisesti. Kokemuksen mukaan halvimmat hinnat on lauantaina. Puolenpäivän aikaan onkin yleensä jo kaikki tarjous kamat loppu. No tietty jos haluut uusinta uutta niin silloin toi ei toimi. Tarjoustuotteet on yleensä edelliskauden kamoja.