Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    CBR:ään olis täydellinen katesarja hakusessa... Löytyykö täältä kotimaasta jotain web-sivua, josta voisi hintoja katsoa? Löysin ebay:stä tollasen linkin josta sais tilattua koko setin. --> http://stores.ebay.com/Mung88
    Onkohan kukaan tilannut kyseiseltä katteita? Onko tullu perille, kuinka homma on toiminut jne???
    Tilasin seepraan pleksin tuolta myyjältä. Tuli noin kahdessa viikossa ilman ongelmia. Pleksi oli kääritty ohueen superloniin ja sen kuplan tueksi oli teipattu ilmapussi eli käytännössä värkin päälle olisi kärsinyt ladata kovastikin painoa. Ensin pahvipussissa toimittaminen kummastutti, mutta pakkausmetodit tutkittuani pitänee sanoa, että ihan ok tuokin.

Laatu ei sitten ole mitään alkuperäistasoa, mutta linjassa hinnan kanssa. Esimerkiksi tuossa postikuluineen n 18e pleksissä on sahareunat eikä sellaista paksua reunaa, kuten alkuperäisessä. Muoto on kyllä imho ihan hyvä.

En siis ole juuri katteita tilannut tuolta myyjältä, mutta eiköhän ne tule nekin perille ja paikalleen istu. Myyjän elinehto on saada pelkkää positiivista palautetta ebaysta ja tuolla taitaa jo muutama tuhat toimitusta olla alla.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
    Pleksi tuli myös mulle tuolta mutta istuvuus ei ollu ihan priima tosin se ei mua haittaa koska pleksi toimii todella hyvin.
    Katteita en tilannu mutta saatan kyllä tilata talven mittaan.

Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
    Onko kellään muita linkkejä tiedossa, mistä löytyis koko setti PC31:n katteita? Euroopasta???
    oisko tuolla http://www.rocket-fairings.de/honda_600f_00_pics

tosin minä hondasta mitään ymmärrä...

- kuppa syö **tun ja katepillari vastamäen -
  6.  
    Amerikan maalla on jonkinlaista valikoimaa, Euroopassa tuntuu olevan vähemmän.
    Airtech valmistaa on kohtuu laajalla valikoimalla lasikuitukatteita ja kopioita. Tulleja ja postimaksuja lentorahdista tietenkin tulee.

Omassa F3:ssa on uskoakseni tuon firman tekemät lasikuidut.
    Ei puu miestä kaada, ellei mies puuta.
    --------------