Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Onko kukaan arvoisista FJR:n kuskeista keksinyt mitään kikka-kakkosta kun em. pyörän takajousitus on ruvennut tuntumaan ikään kuin se "peli" olisi käynyt väljäksi .
    Eli onko muuta tehtävissä kuin vaihtaa jousielementti Öhlinsiin tai WP- parempaan malliin, vai löytyykö jotain halvempaa ratkaisua?

    Jotenkin tuntuu, että takapään jousitus ikäänkuin kuoleentuu kokoajan. Kyseessä on siis vm.05 FJR

    Ymmärrän kyllä, että jokin Öhlinsin takaiskari olisi varma juttu saada homma toimimaan, mutta se hinta! Kannattaako uhrata toista tonnia moiseen vai saako halvemmalla parannusta aikaiseksi?
    Yömaha FJR - hirmuinen matkapeli
  2. #2
    Ainoa mitä tuohon voin todeta, että vaihdettuani Öhlinssiin pyörä (-05) muuttui kuin uudeksi / eri pyöräksi
    Varsinkin kaksi päällä ajettaessa.
    Ainoa mitä olen harmitellut, että olisi pitänyt tehdä heti uutena, eikä 25tkm jälkeen
    Hinta on kyllä suolainen ja merkin maineen vuoksi hintakartelli pitää.
    Onneksi ameriikan tuttu hieman auttoi ja raha ei jäänyt Suomeen (kansantaloudellisesti valitettavaa, mutta minkäs teet, kun vain listahintoja tarjotaan)
  3. #3
    Lainaa (Matva @ Elo. 17 2008,10:58) kirjoitti
    Ainoa mitä tuohon voin todeta, että vaihdettuani Öhlinssiin pyörä (-05) muuttui kuin uudeksi / eri pyöräksi *
    Varsinkin kaksi päällä ajettaessa.
    Jos puhutaan nopeahkosta etenemisestä moottoritiellä niin miten kuvailisit muutosta ennen ja jälkeen vaihdon. Mulla alkaa "jumputtamaan" takapää yli kakkosella alkavissa vauhdeissa ja rengaskin on jo vaihdettu, ei auttanut.
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
  4. #4
    Lainaa (räme @ Elo. 22 2008,19:19) kirjoitti
    Lainaa (Matva @ Elo. 17 2008,10:58) kirjoitti
    Ainoa mitä tuohon voin todeta, että vaihdettuani Öhlinssiin pyörä (-05) muuttui kuin uudeksi / eri pyöräksi
    Varsinkin kaksi päällä ajettaessa.
    Jos puhutaan nopeahkosta etenemisestä moottoritiellä niin miten kuvailisit muutosta ennen ja jälkeen vaihdon. Mulla alkaa "jumputtamaan" takapää yli kakkosella alkavissa vauhdeissa ja rengaskin on jo vaihdettu, ei auttanut.
    En osaa vastata, kun ei jumputa/nut. Kokonaisuutena pyörä vaan on "käsissä" koko ajan, nielee kuopat tasaisesti, ei niiaa, sellainen kokonaisvaltaisen tukeva olo. Varsinkin routaheitoissa
    Hifistelijöille säätöjä riittää
  5. #5
    Lainaa (Matva @ Elo. 22 2008,19:32) kirjoitti
    En osaa vastata, kun ei jumputa/nut. Kokonaisuutena pyörä vaan on "käsissä" koko ajan, nielee kuopat tasaisesti, ei niiaa, sellainen kokonaisvaltaisen tukeva olo. Varsinkin routaheitoissa *
    Hifistelijöille säätöjä riittää *
    OK
    Kyllä munkin Suomessa sallituilla nopeuksilla kulkee kuin juna kiskoilla myös mutkateillä alkuperäisellä jousituksella.
    Ainahan sitä voi parantaa ja siksi kyselin.
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
  6.  
  7. #6
    Lainaa (räme @ Elo. 22 2008,19:43) kirjoitti
    Kyllä munkin Suomessa sallituilla nopeuksilla kulkee kuin juna kiskoilla myös mutkateillä alkuperäisellä jousituksella.
    Ainahan sitä voi parantaa ja siksi kyselin.
    Tänä kesänä tullut oltua vain Pohjolassa, mutta ainakin 160 km/h jatkuvampaan nopeuteen asti kuin juna
    Kuten alkuperäiselläkin iskarilla, mutta uudella varsinkin kaksi päällä ero valtava, säädöt kohdallaan > kuin orkkis yksi päällä (parempi!).
    Kantaa myös perän niin, ettei kaikki vastaantulevat vilkuttele häikäisevistä valoista
    Vasta koettuna tajusin kuinka iso merkitys iskarilla on pyörän käytökseen/mukavuuteen
    (Mutta kyllähän se maksoi )
    Sitä en sitten tiedä, miksi "tarvikeiskareita" ei saa -06 ja uudempiin malleihin, taitaa olla jo uudesta niin hyviä!
    Edit: Sorry, onkin tullut tarjolle