joo eli onks ketää tilaillu tuolta tavaraa, millaisia kokemuksia teil on tost shopist...?
tossa vielä linkki: http://shop.italo-shop-neuss.de/
- Onneksi on asioita joita ei voi kopioida -
Muutaman kerran olen tuolta tilannut ja kokemukset on pelkästään myönteisiä. Joskus taisi käydä niin, että jotain muovikuuppaa ei ollutkaan saatavilla, mutta sain vastaavan hiilikuituisen samaan hintaan.
Muutama viikko sitten tilasin takavilkun matkalle tippuneen paikalle ja säästin lähes 20€ Hailacin hintaan verrattuna. Taas aika mielenkiintoista kun Saksasta postikulut ovat 10€ ja Suomesta olis ollu 15€
Ex.
Ducati 1098 -07
Ducati 749s -03
Ducati Monster 750M -99
Kuis kauan on kestäny että tuolta tulee tavarat Suomeen? Tuli tilattua mökäpönttö 749:iin kun oli niin ''halpa'', ja nyt on kiire saada se pyörään kiinni kun on vielä ajokelejä...
Ducati 749 -04
saksasta _yleensä_ kestää noin pari viikkoa.. jostain kumman syystä.
Jos suorittaa maksun vielä pankkisiirtona, niin siihenkin hupenee jokunen päivä.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Itse olen tilaillut Kämnalta ja Ducati Saarlandilta ja maksanut
normaalisti heidän pankkiensa IBAN-tileille. Ovat vieläpä vastan-
neet heti tyhmiin kysymyksiini ja tehneet ehdotuksiakin muista
kuin omista valikoimistaankin. EU-postikulut ovat alta Suomen
jostain kumman syystä ja tavarat ovat tulleet noin viikossa, mikä
on aivan normaalia ( pankkien arvopäivät ja postin kulku ). Kyllä
se sakujen homma hyvin pelittää ja englanniksi vaihdetaan vies-
tejä kun tuo saksankieli on jäänyt jo hivenen unholaan.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Ainakin tässä vaiheessa näyttää tilauksen kannalta ihan hyvältä. Viikonloppuna tein tilauksen ja nyt tuli ilmotus että toimituksen tila on 'versendet'. Saksaa sanaakaan ymmärtämättä luulen että olisivat pistäneet paketin matkaan?
Ducati 749 -04
Mitä, eikö ole korkkareita luettu? "Himmel, mein Gott" :-D
Versendet = lähetettty. Eli nyt kestää ainakin viikon vielä, ehkä jopa (huonolla säkällä) kaksi.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Tuntuu, et noi saksan puljut on yhtä varmoja, kun aatun kaasukammiot! Muilla mailla olis kovasti oppimista sakemannien täsmällisyydestä monessakin mielessä. Mulla ei ole ollut koskaan ongelmia niitten kanssa ja aikahan on suhteelinen käsite. Pari viikkoa ei ole mitään verrattuna Australian (FIM) noin vuoteen..... se on pohjanoteeraus tähän asti... Eiks noita hankintoja kannattais funtsata hieman etukäteen, että ei tulis sitten hoppu ajokauden alussa?![]()
finnpason ECUa ei oo unohdettu
yritetään saada se takas tarkistuksesta tai sit uus tilalle
![]()
![]()
Hyvin tuntuu palvelu pelaavan ko. putiikissa. Mökäpönttö tuli perille ja aikaa meni 1,5 viikkoo tilauksesta. Saatiin Ducati puhuun omaa kieltään vielä syksyn ajoihin... * *![]()
Ducati 749 -04