Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Kävin ajamassa -95 mallisen kusiaisen. Pyörä muutoin OK, mutta itseä jäi mietityttämään voimansiirrossa tuntuva välys. Eli kun ajat hitaasti ykkösellä ja löysäät kaasua menee hetki ennenkuin moottorijarrutus alkaa ja samalla kuuluu pieni kolaus. Sama kun kaasua avaa. Onko normaalia? Ketjut ja rattaat OK, samoin ketjun kireys. Pyörä 60tkm ajettu.

    Toinen asia minkä huomasin oli kaasukäden tangon tärinä maantienopeuksilla. 10 km jälkeen oikea kämmen tunnoton, vasen ei. Normaalia? Jää em. mallin hankinta tähän jos tärräystä ei saa pois...
  2. #2
    Tuo kolahdus saattaa tulla takaa vaimennuspaloista jotka tässä kuvassa numero kolme Onko eturengas kunnossa ? Tasapainotus ?
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  3. #3
    kusiaiscebarin tangot täräjää mullakin mutta oon siihen jo tottunut.. Kantsii kokeilla jotain toista päristintä (siis merkkiä ja mallia) referenssiksi. Kaikkihan ne jonkin verran täräjää.

    Sanot että pieni kolahdus kuuluu kun ykkösellä kaasuttelee on/off hitaassa vauhdissa. Tähänkin auttaa jonkin toisen kokeilu. Ykkönen on niin lyhyt että veto/moottorijarrutus kytkeytyy vähemmän jouheasti ja jonkinlaista ääntähän sieltä väistämättä kuuluu



    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
  4. #4
    Mulla on Hornetissa sama "vika". Keskustelua löytyy tältä alueelta. Välystä löytyy takapään vaimenninkumeista, mutta myös laatikosta/vetoakselilta. Joku kommentoi, että pikkuhondissa laatikon väljyys on normaalia, mutta empä ole asiaan sen enempää perehtynyt. Kyllä tuohon tottuu, mutta en kyllä itsekään ymmärrä mikä sielä lootassa/akselissa niin paljon kuluu, että välystä tulee muutama aste. Vaihteet pysyy kuitenkin päällä.
    ?
  5.  
  6. #5
    Jos tärinä häiritsee, niin korjaantuu vaihtamalla kovettuneet kahvat uusiin ja/tai kahvapainoilla, ei siis tarvitse hylätä sen takia pyörämallia kokonaan (myös yksilöissä tuon tärinän suhteen eroja).