Mistä niitä navi kiinnikkeitä siihen ohjaustankoon tai siihen emäputken keskelle oikein saa, täältä pk seudulta...Apua
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
juu siellähän noita näyttää olevan mutta kun ei pääse räplää ni ei osaa ostaa oikeaa.. onko noilla sellasta mene mopolla laita mopo parkkiin, vedä tupakka, kävele sisään, ota tuote , hipelöi , ja käpälöi, kauppaa siis minne voi mennä
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Asut vaan väärässä paikassaTäällä Tamppereen lähistöllä olis ... No ei toi Jäkekään kaukana sieltä teiltä olis.. Sinne vaan
Jälleenmyyjät... mopoparkkiin, tupakka ja hypisteleen
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Itse hommasin ihan normi-puristettavan stongan ympärille ja ihan hyvin se nuinkin on toiminut. Tosin TomTom One V3 on kyseessä = muovipussi päälle sateen sattuessa, mutta...Nyt sitten löyty tuohon Bags Connection -hepankenkään (oli valmiina mopossa jo sitä ostaessani) jälleenmyyjä jolta sain sen yläkappaleen ostettua irrallisena - kaikki muut myi joko ei-oota tai sitten olisi pitänyt ostaa koko laukku, jossa tuo kiinnike oli jo pohjassa valmiina - ja nyt voi ruveta virittelemään siihen sopivaa levyä, johon saa niin navarin kuin vaikka kameran helposti kiinnitetyksi/irroitetuksi
![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Suomen Baehrin majapaikka on Espoossa eli otappa infoa sinnepäin; Juhalla lie sopivia malleja varastossa joten ei tarvitse lähteä kauemmaksi alumiinin perässä ajelemaan.
Monesti kannattaakin kysäistä suoraan liikkeestä / maahantuojalta sen sijaan jotta foorumilla pähkäilisi...
...
Itte laitoin valkoisia nippusiteitä "väliaikaisratkaisuksi.. Toiminut nyt pari kuukautta ja muutaman tonnin, jotta eipä oo tarvetta vaihtaa... Myös siis noihin clipon tankoihin. Suosittelen...
Plussat
+ Hankintahinta
+ Toimivuus
+ Varmuus
+ Mukautuvuus eri tangoille
Miinukset
- MP-nippusiteitä ei saa (joutuu ostamaan tarvikkeina)
CBR 1000F -89
Netissä on myös soveltuvuustaulukot: Techmount. Ja Baehrille voi myös poiketa kunhan sopii etukäteen. Avulias ja asiantunteva kaveri.(tr3 @ Elo. 23 2008,08:18) kirjoitti
BTW Itsellä olisi ylimääräinen 18 mm ohjausakselin reikään tuleva Techmountin kiinnike 10092. Sopii TomTomille, Garminille ja kameralle. TomTomia varten tein itse kumista tärinää vaimentavan lisäaluslevyn ja kameraa varten löytyy kiinnitysruuvi. Garminkin sopii edelleen.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
eikös tuo paeri ole ihan liki siin esbÅ? soitappa sinne...(tr3 @ Elo. 23 2008,08:09) kirjoitti
Itse hankin ton emäputkeen kiinitettävän mallin lyhyellä varrella ja ollut tosi tyytyväinen...siistiä työtä ja pysyy paikalla..
tos kuvakin.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
jeps!(NOx @ Elo. 24 2008,11:14) kirjoitti
aina tulee helposti mollattua, ni sanottakoon tästä baerinkaverista, et osaa hommansa. oli kiva asioida. tietääpä minne soittaa ku taas ilmenee vastaavaa.![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
melkein sata euroa putken pätkästä ja siihen liitetystä reikälevystä. No thänks. Itse tein ja säästin. Aikaa meni tunti ja toimii...
Toisaalta kun itse tekee, niin saa just sellaisen joka sattuu tulemaan...![]()
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Näkyi olevan FJR:n oma tekeleensä, onkos jonkulla käyttökokemuksia?(TeeVee @ Elo. 23 2008,08:12) kirjoitti
Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
Mulle kans. Koskas mennään sovittamaan?
Baehrilta teline ja Heinolta gps-pussukka![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Soitan sinne heti maanantaina jos sain tollasen heti..(riisor @ Elo. 24 2008,12:23) kirjoitti
Kiitos kaikile neuvoista
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Just noin mäkin tein ja tässä tulos:(tr3 @ Elo. 24 2008,12:38) kirjoitti