Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Miten ootte avanneet kytkinakselin mutterin? Tuntuu olevan jonkin verran tiukassa.

    Tein välilevyistä ja lattaraudasta työkalun, jolla keskiön hampaista saa kiinni ja varren voi pistää jalkatappia vasten. Ristikkoavaimella oon koittanu vääntää ja antanu vähän vasaraa avaimeen - toistaiseksi mutteri on kiinni...
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  2. #2
    mihin suuntaan se pyörii?
    SUZUKI B-KING
  3. #3
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Pulttipyssy.
    Superbike #7
  4. #4
    AUKES - jee Meinas vaan usko loppua välillä. Näin syntyy tunneside Ducatiin.

    (ei oo pulttipyssyä)
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  5. #5
    Siinä mutterissa on ihan mojova momentti, jotain luokkaa 170
    Nm, ja oisko peräti lukitettakin välissä..

    Hyvä että aukes.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  6. #6
    Vastasen varalle...IRC 1/2" pulttipyssy..
    <p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
  7.  
  8. #7
    Se kiristysmomentti on manuskan mukaan tosiaan 187 Nm. Aukaisumomentti varmaan vähintään tuplat - siellä on Loctiten punanen lukite tai joku vastaava välissä.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)