Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Hyvää tekstiä mielestäni oli.
Oli selitetty asiat yksinkertaisesti - niin, että uusiomotoristinkin on helppo ymmärtää, mistä on kyse.
Täytyypä ottaa talteen ja pistää listan jatkoksi mitä lukea aina ajokauden alussa.![]()
Ducati Monster 696 -08
ex: Cagiva mito -06
Ihan hyvä joo.
Mun mielestäni se ei antanut kuitenkaan vastausta voimatasapainoon kaarrteessa kahdessa tapauksessa, jossa ajetaan "selkä suorana" tai "kroppa sisälle heitettynä". Ei täydentänyt myöskään sitä, että milloin keho siirretään sisämutkan puolelle, jotta ohjausvoimatasapaino saavutetaan oikein.
Ei antanut sen hienon "hyrrävoima-caster" -selvennyksen päälle sitä tietoa, miten eri pyörätyypit eroaa toisistaan ohjausvoiman suhteen, kun ollaan kaarrossa ja miten voimatasapaino saavutetaan.
Eikä antanut vastausta ajolinjasta mutkaan, jolla on olenainen merkitys tilanteen hallintaan ja marginaaliin tehdä tarvittaessa mitään.
Hieno esitys muuten.
-M
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
Juuu..aika moni jää varmaan kaipaamaan sitäkin tietoa, että milloin se onnettomuus sitten oikein tapahtuu. Lähinnä siis päivämäärää ja kellon aikaa...![]()
GHOSTWRITER