Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Osaiskos joku sanoa minkä kokoiset on alkuperäiset pääsuuttimet?
    Ja onko kukaan hoksannu, että käviskö etuputket ja -jouset jostain muusta pyörästä? Nimittäin ei löydä mistään etujousia, saati iskareita.

Lainaa (jarikin @ Elo. 21 2008,18:06) kirjoitti
    Osaiskos joku sanoa minkä kokoiset on alkuperäiset pääsuuttimet?
    Itse etsisin suutinkokoja ensin pyörän pajamanuaalista (löytyy pdf:nä netistä). Ainakin RF900R:n pajamanuaalissa on suutinkoot eri maiden eri vuosimalleille.
    Mulla on -94 RF600 ja siinä vakio suuttimet on 112,5.
    Mulla olis dynojetin sarja tuohon pyörään, jos kiinnostaa.
    Siinä suutin koot ovat: 104, 108 ja 112.
    Lahjattomat treenaa
    Mulla on 1995 malli rekisteriotteen mukaan, mutta kun varaosia ostaa niin rekisteritunnuksen perusteella tulee 1994.
    Minä en paljoa tiedä, mutta pyörässä on mahollisesti liian isot suuttimet, koska saa liikaa pensaa. Siksi aattelin että hommais jostain vakiokokoset, jotta kulutus tippus ja pyörä jaksas kaasu pohjassaki mennä.
    Mitä kaikkea siinä dynojetin sarjassa on muita osia kuin suuttimet? Paljo piät hintaa sillä?
    Siinä on nuo kolmet pääsuuttimet sekä neulat.
    Eipä tuosta mahdottomia viitsi pyytää, kun ei ole käyttöä.. olisko vaikka 50€ paha???
    Lahjattomat treenaa
    Täältä löytää orggis koot,ja muutakin...
    http://www.cmsnl.com/suzuki-motorcycleatv_model13053/
    Vara-osa kuvana kaikki,myös koot.
    Valitse ensin sopiva malli.
    Yamaha xv 1100 Virago
    Honda xl 600v Transalp
    Honda cbr 600
    Kawasaki LTD 450
    BMW K100 rs
    Suzuki GS450
    Tunturi Super Sport
    Tunturi Maxi
    Yamaha xv 1100 Virago
    Honda xl 600v Transalp
    Honda cbr 600
    Kawasaki LTD 450
    BMW K100 rs
    Suzuki GS450
    Tunturi Super Sport
    Tunturi Maxi
  8.  
    Joo ja etujouset kyllä tarttisin pyörään myös. Niiden mitta on muistaakseni 395mm ja putken ulkohalkaisija muistaakseni 41mm.
    RF:n varaosia ei taida löytyä mistään, että käviskö siihen jouset jostain muusta saman kokoisesta ja painoisesta pyörästä?
    600 kuutoo siis ja jotain pari sataa kiloahan se painaa.
    Perhana ku jysäytin kuoppaan ja taisi jouset ottaa damagea. Painuu jarrutettaessa ihan pohjille, mutta muuten kyllä toimii ajaessa kumman hyvin. Kun ei öljyä iskarit vuoda, että ei kai itse iskari ole rikki?