Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
    Sain suulliset lupaukset molemmista 1098S:n ja 999S:n ostosta kahdelta kaverilta. Huomenna tulee lisäksi eräs katsomaan Hondan CR:ää jos ostaisi sen. Pian on sitten sopiva määrä pyöriä. Olen kuitenkin niin hullaantunut Ducateihin, että tilasin Hailacilta 1098R:n käyttöpyöräksi ensi kevääksi. Oli aika hyvä testi MP-maailmassa ja jo 1098S oli TTX:llä niin loistava, että tuli kuume. Desmosedici on kuitenkin niin erilainen, että ei ne kilpaile suosiosta. Eikä sillä raaski ajaa sateella töihin tai jättää tehtaan portille kuonapölyyn.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
    Voi perkele! #¤&% !

rauhotu nyt vähän noiden ostelujen kanssa. täälä ollaan ihan vihreenä vieläkin D16RR:stä..
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Tätä ei voi sanoiksi pukea

Ex.
    Ducati 1098 -07
    Ducati 749s -03
    Ducati Monster 750M -99
    Monster M695 > Triumph Sprint ST
    Toiset ne toteuttaa unelmiaan ja toiset vain haaveilevat

"Hidas mutta kankee"
    hyvä mikko, olen ihaillut aina sitä kuinka sinulla on tyyliä noissa pyörähommissa!
    Ja että sateella ajelet sitte töihin 1098R:llä?

Älä tuu tänne tommosia puhumaan...!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    hienoo sulla on mun luonne....ja kai ne rahatkin kun ei mulla ole
    SUZUKI B-KING
    Lainaa (wekkuli @ Elo. 21 2008,20:57) kirjoitti
    Ja että sateella ajelet sitte töihin 1098R:llä?

Älä tuu tänne tommosia puhumaan...!
    No jos vaan vähän ripottelee. Tänä kesänä olen käynyt ehkä 5 kertaa autolla töissä...
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
    Lainaa (mikkoyli @ Elo. 21 2008,17:07) kirjoitti
    Sain suulliset lupaukset molemmista 1098S:n ja 999S:n ostosta kahdelta kaverilta. Huomenna tulee lisäksi eräs katsomaan Hondan CR:ää jos ostaisi sen. Pian on sitten sopiva määrä pyöriä. Olen kuitenkin niin hullaantunut Ducateihin, että tilasin Hailacilta 1098R:n käyttöpyöräksi ensi kevääksi. Oli aika hyvä testi MP-maailmassa ja jo 1098S oli TTX:llä niin loistava, että tuli kuume. Desmosedici on kuitenkin niin erilainen, että ei ne kilpaile suosiosta. Eikä sillä raaski ajaa sateella töihin tai jättää tehtaan portille kuonapölyyn.
    Huhhuh, alko jo hymyilyttämää ..Tossa on jo tyyliä!
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Eikä sillä raaski ajaa sateella töihin tai jättää tehtaan portille kuonapölyyn.
    Taidat mennä eri ovista sisään kuin tuotannon porukka... *
    Olen erittäin katkera *

Aika hyvin potkii 173rwhp....
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
    Tänään lähti 1098S. Ikävä tuli jo. Eilen kävi sitten CR500:n ostaja katsomassa ja tänään tuntui jo etten raaskisi luopua siitäkään. Sekin antaa aivan omanlaisensa kyydit ja eihän siinä enää kuluja ole jos ei ajaisi kuin pari kertaa talvessa. Pitää miettiä vielä.
    Mistähän muuten 999:n nopeusmittari ottaa pulssit? Eli siis jos vaihdelaatikosta niin valehteleeko mittari pienemmällä etuhampilla enemmän?
    Lainaa (mikkoyli @ Elo. 23 2008,21:37) kirjoitti
    Tänään lähti 1098S. Ikävä tuli jo. Eilen kävi sitten CR500:n ostaja katsomassa ja tänään tuntui jo etten raaskisi luopua siitäkään. Sekin antaa aivan omanlaisensa kyydit ja eihän siinä enää kuluja ole jos ei ajaisi kuin pari kertaa talvessa. Pitää miettiä vielä.
    Mistähän muuten 999:n nopeusmittari ottaa pulssit? Eli siis jos vaihdelaatikosta niin valehteleeko mittari pienemmällä etuhampilla enemmän?
    Ottaisko sieltä takalevyn kieppeiltä?
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Miten? Onko magneetti ja anturi? Siinähän on 2-puoleinen takahaarukka. Pyörä ei ole nyt kotona niin en voi katsoa...
    Takajarrulevystä ottaa pulssin, anturi siinä jarrusatulan alapuolella.
    2012 Aprilia Shiver 750
    2021 Beta RR 250 racing
    Aivan, eli tällainen anturi kyseessä.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Ei puhettakaan että tuonne kuona / kalkkipölyyn raaskis viedä kalustoa, piti ostaa työväli auto erikseen *
    Mootoripyörällä käynyt vissiin 3 kertaa töissä ku sopivat tuulet, siis pohjoisesta. Voiko Mikko ohi ajaessa Desmosediciä käyä kattoon joskus ku oot pihalla, ei aivan näy tänne väylän toiselle puolen *
    Tottakai voipi käydä katsomassa ja kotona myös. Perjantaina ajoin taas töistä kotiin melko sateessa 16RR:llä ja oli siinä semmoista metallista pölyä päällä kun pesin. 1098S:n pesin myös ja siinä oli selvästi naarmuisempi pleksi, mutta maalipinta vielä virheetön.
    Rakas vaimonikin on jo vähän leppynyt ja ymmärsin, että CR500 ei olisi ihan pakko myydä jos löydän tilaa sille. Eli se jää taloon, olikin jo suru puserossa. Näytti se niin paljon paremmalta kuin oranssi KTM ja klassikko on klassikko, kunhan saisi kuntoa kerättyä siihen.
    Haaparannalta muuten saisi 320 m2 tallin ja 120 m2 omakotitalon 50 k:lla, alan mies pystyy täällä harrastamaan kun kaikki rahat ei mene asumiseen. Töitäkin löytyy..
    Gat tämit =)

Hemmetin hyvä idea tuo 1098R!
    ..Mut mä kyllä olen päättänyt pitäytyä 999R:ssä, ku ei oo meikäpojalla taitoo, ni menis hukkaan kaikki hienot ominaisuudet.

Ja rahat on nyt muutenki kaikki erinäisissä myyntitavaroissa kiinni. Ja toi autoharrastus tosiaan on aivan päätöntä verrattuna mopoihin. Niihin menee heti moninkertainen määrä hilloa. Siihen nähden todellakin upea ostos tuo Desmosedici. "Puoleen hintaan tuplahuvi"

Koskas arviolta saapuu 1098 ärrä?
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  22.  
    Ei ole tarvetta tälle kaudelle kun eilenkin oli vain 1,5 astetta lämmintä aamulla. Nyt mulla on vain Desmosedici liikenteessä ja eilen vein paperit KTM 525:sta tulliin. Eli huomenna jos sataa ajan töihin 525:lla. Tähän mennessä olen kulkenut enimmäkseen 1098S:llä ja sen myynnin jälkeen viime viikosta lähtien pelkästään Desmosedicillä. Siinä kyllä herää aamulla. Mutta usein on satanutkin ja sitä kuonapölyä on joka paikassa. Firman pitäisi investoida mp-parkkiin jossa olisi jonkunlainen katos, mutta kun se ei ole tuottavaa niin jää tekemättä.
    Kovasti tekisi mieli Hypermotardia työmatka-ajoon, mutta eihän siinäkään mitään järkeä olisi. Ja lisää lainaa...

Ei mullakaan mitään taitoa ole, mutta eihän sillä mitään väliä ole. Jos minä huomaan selvästi eron 1098S:n ja 999S:n alustassa tai TTX:llä se riittää mulle. Desmosedici on uskomaton ja semmoista kokemusta ei housut jalassa tule enää vastaan. 1098R on varmaan lähelle yhtä hyvä, ehkä jopa numeroilla parempi ja rittävästi erilainen. Silti mikään ei tule olemaan lähelle Desmosediciä. 1098R on kuitenkin selkeästi paras tuotanto-mp ja minä haluan sen. 1098S oli hyvä, mutta aivan eri pyörä. Ei voi kuin ihailla Ducatin insinöörejä kun riittää virtaa noin moneen malliin.