Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 73:een 73:sta
    MattiPoijjaan kommenttia lainatakseni, hän on mielestäni aika oikeassa. KTM SD on mielenkiintoisempi ja luonteekkaampi. Toisaalta itse otin hondan sen takia, että kauheasti ei ole mopoja ennen ollut, mitä nyt on lainassa ollut koko kesän ja joskus vuokrannut *

Kaiken kaikkiaan mielestäni Hondasta pääsee helpommin eroon, jos on tarvis, KTM:stä ei välttämättä pääse yhtä helposti eroon, ellei myy naurettavan edullisesti. Ja kyllä takuukin hiukan vaikutti. KTM 2 vuotta ja Hondassa riippuen paikasta 4-5 vuotta.

Ostetaan sitten seuraavaksi joskus tulevaisuudessa KTM *
    joooo..parempi se ku mitään sanomaton honda..KTM kehiin vaan.
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
    Pyörähän sanoo justiisa niinkun kuski käskee
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto

Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
    Lainaa (JukkaPoika @ Joulu. 07 2008,23:45) kirjoitti
    Pyörähän sanoo justiisa niinkun kuski käskee *
    Näin on, eikä keski-ikäisen miehen tarvitse ostaa hupparia nahkatakin alle
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Lainaa (ibu @ Joulu. 07 2008,23:00) kirjoitti
    Ja kyllä takuukin hiukan vaikutti. KTM 2 vuotta ja Hondassa riippuen paikasta 4-5 vuotta.

Ostetaan sitten seuraavaksi joskus tulevaisuudessa KTM *
    Eikös se mennyt niin, jotta takuu on 4 vuotta kunhan on Brandt-pyörä ja viides vuosi tulee päälle jos huollattelee Bikeworldissa?
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03

Myydään CB1000R osia:

Muuta:
    Lainaa (mattipoeka @ Joulu. 07 2008,21:16) kirjoitti
    Hei!

En tiedä mitä Super Dukea olette poijat käyny kokeilemas, mut ei kyl kuvasta pyörää itessään ollenkaan

Totta sinänsä, että vakiona (ilman akran putkia ja karttaa) kaasu on todella nykivää, mutta siitä pääsee yllämainituilla helposti eroon.

Itse kävin kesällä koeajamassa kahteen otteeseen CB1000R ja SD sekä kerran SD-R mallia. Näistä ehdottomasti ns. "yllätyksettömin" oli tämä Honda. Jotenkin sieluttoman oloinen peli. Ei herättänyt ainakaan itsessäni minkäänlaista kipinää. Niin tasaista ja hiljaista kyytiä yms.
    Kyllä mä mieluummin ajan vakiona hyvällä pyörällä mikä ei nyi saati pauku. Akran putki + kartta kuitenkin maksaa aikamoisen määrän euroja.. Täytyy kyllä myöntää, että toi Kotari on aika kyrväkkään olonen pyörä, mutta itselle ei oikein ajoasento kolahda. Makunsa kullakin..

Myydään CB1000R osia:

Muuta:
    Dodiin. Nyt on ensihuollon jälkeen kahtottu mitä takaselta löytyy. 110hv/94Nm. Tehokäyrä näyttää aika kauniin tasaiselta ja vääntöä löytyy heti kolmesta tonnista alkaen riittävästi.. Täytyy kyllä myöntää että edellisen 154hv/114Nm jälkeen käyrä näyttää vähän kalpealta, mutta ajossa tuo riittää vallan mainiosti. Jostain tietty voisi muutaman hevosen ja kymmenkunta Nm haluta lisää..

//edit: niin ja pyörä on täysin vakio. Kuva käppyrästä löytyy linkin takaa..

Myydään CB1000R osia:

Muuta:
    Tuntuu että oon ainut kuka tänne aiheeseen mäskää, mutta menköön

Eli nyt on ajettu uus rullaus ilman savustuspönttöä. -> http://www.bikepics.com/pictures/1576011/

Myydään CB1000R osia:

Muuta:
    Paljoko on matkamittarissa, onko konetta vielä avattu? Paljastuiko mitään ihmeellistä(perkeleitä)?
    Lainaa (Le Motard @ Helmi. 25 2009,09:08) kirjoitti
    Paljoko on matkamittarissa, onko konetta vielä avattu? Paljastuiko mitään ihmeellistä(perkeleitä)?
    Hei äläs nyt lyö ihan aiheetta koska tässä mallissa on edellisen räärään moottori eikä nykyisen possunnnaamaan moottori
    SUZUKI B-KING
    Lainaa (Le Motard @ Helmi. 25 2009,09:08) kirjoitti
    Mittarissa 2 tonnia. Ehdin kuukauden ajella ennen talviunta.

Olen heräämässä talviunilta pikkuhiljaa...

Toivottavasti ei tarvitse avata konetta tai itse asiassa avauttaa, kun itse en sitä kiinni saisi
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Lainaa (AF-1 @ Helmi. 25 2009,09:31) kirjoitti
    Hei äläs nyt lyö ihan aiheetta koska tässä mallissa on edellisen räärään moottori eikä nykyisen possunnnaamaan moottori
    Meinaatko, että varastohyllyillä pitävät moottoreita? Kyllä noita valmistusongelmia voi olla näissäkin, jos tulevat samalta linjalta/laitoksesta.

Toivottavasti kuitenkaan ei, aika muikea laite oli messujen tyypittelyn perusteella. Valkoinen tai oliivinvihreä passais mulle mainiosti, ja sellainen on vakavassa harkinnassa
  13.  
    Lainaa (Sytky @ Helmi. 25 2009,09:39) kirjoitti
    Toivottavasti ei tarvitse avata konetta tai itse asiassa avauttaa, kun itse en sitä kiinni saisi *
    Jos niitä ongelmia on niin tuossahan on pitkä takuu
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123