Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 73:sta
  1. #1
    Outoa ettei kukaan ole vielä tästä pyörästä maininnut kokemuksia, onko yksinkertaisesti näin että kyseistä ei vielä maassa yhtään yksilöä ole?

    Nimimerkki: Pyöräkuumetta odotellessa...
  2. #2
    mä näin sellasen bike worldis vantaalla ja se oli oikeestaan aika hiano.
    Mua tökkii se etulamppu hässäkän alhaalla oleva pyöreä fukkink kyklooppi valo.
    Muuten vaikuttaa hyvältä tehojakin 150 konia mä pelkäsin että hondan miähet vielä virttää siitä perus mauttoman honksin àlà 98 hummaa olkaa hyvä ja nauttikaa.
    putkella ja commanderilla siitä vois saada ihan toimivan härvelin.
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  3. #3
    Lainaa (honkkeli1000 @ Elo. 20 2008,17:44) kirjoitti
    Muuten vaikuttaa hyvältä tehojakin 150 konia mä pelkäsin että hondan miähet vielä virttää siitä perus mauttoman *honksin àlà 98 hummaa olkaa hyvä ja nauttikaa.
    Vai sittenkin 125hv??
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  4. #4
    Lainaa (Pahkasika @ Elo. 21 2008,00:04) kirjoitti
    Lainaa (honkkeli1000 @ Elo. 20 2008,17:44) kirjoitti
    Muuten vaikuttaa hyvältä tehojakin 150 konia mä pelkäsin että hondan miähet vielä virttää siitä perus mauttoman *honksin àlà 98 hummaa olkaa hyvä ja nauttikaa.
    Vai sittenkin 125hv??
    Mainostavat olevan sen 150, mutta ainakin biken testissä oli teknisissä tiedoissa se 125 ja mitattu takapyöräteho kwaakun kanssa samaa luokkaa joten tuo 125 varmaan lähinnä oikeaa. Kovasti kehuttiin testissä ja nappas voiton kotiin.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  5. #5
    ei hemmetti oikeesti voiko ne kusettaa 25 hevosvoimaa myydessään sitä, hippasen epätoivoista meininkiä.
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  6. #6
    Lainaa (JJJ @ Elo. 21 2008,01:41) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Elo. 21 2008,00:04) kirjoitti
    Lainaa (honkkeli1000 @ Elo. 20 2008,17:44) kirjoitti
    Muuten vaikuttaa hyvältä tehojakin 150 konia mä pelkäsin että hondan miähet vielä virttää siitä perus mauttoman *honksin àlà 98 hummaa olkaa hyvä ja nauttikaa.
    Vai sittenkin 125hv??
    Mainostavat olevan sen 150, mutta ainakin biken testissä oli teknisissä tiedoissa se 125 ja mitattu takapyöräteho kwaakun kanssa samaa luokkaa joten tuo 125 varmaan lähinnä oikeaa. Kovasti kehuttiin testissä ja nappas voiton kotiin.
    Ainakin Bike Worldin sivuilla CB1000R teknisissä tiedoissa on 92kw, joka taitaa olla jotain 125hp.



    ZH2 2020
  7. #7
    eikös se ole aika lähelle, kun esim 954 on 150heppainen, mutta takapyörä on 128? tjsp.

    takapyöräteho ei ole moottoriteho ja toistepäin.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  8. #8
    Lainaa (jaket @ Elo. 21 2008,09:39) kirjoitti
    eikös se ole aika lähelle, kun esim 954 on 150heppainen, mutta takapyörä on 128? tjsp.

    takapyöräteho ei ole moottoriteho ja toistepäin.
    Eipä taida olla 954:ssa sitten niin paljon tehoa kuin ilmoitetaan, jos alle 130hv:n jää renkaalta.

    CB1000R:lle valmistaja ilmoittaa 125hv/99NM, se 150hv olisi ollut Hondalta jo liikaa......
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  9. #9
    Eipä nuissa tuon testin muissakaan nakuissa juuri sen enempää ollu, paitti yömaha.

    Omasta -02 954rr vakiona 131 takapyörältä "penkissä jossain tampereella"
    Akra +pc+säätö, 141 takapyörältä..
    Mutta tiedä sitten, totuus lie jotain tuosta väliltä. Ajossa kyllä huomasi eron vakioon paljon terävämmässä reagoinnissa kaasuun, kun sellaista kokeili tuon jälkeen.

    Alakierroksilla eli alle 10krpm ei jäänyt yhtään 04 10 kawalle(jopa paremmin veti alle 6krpm), toki 10krpm jälkeen se 20hp ero tulee nuissa.
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  10. #10
    Itselle tuli ainakin joku mainos missä mainostettiin 2009 CB1000R:rää ja 150hv komeili mainoksessa. Joko ensi vuodelle tulee jotain muutoksia tai sitten viilataan linssiin. Aiemmin keväällähän oli spekulaatiota, että nyt myytävät mallit olisi 2009-malleja, liekö sitten totta? Mutta tuo teholukema on kyllä yläkanttiin jos nyt myydään 150 heppaisina.
  11. #11
    Lainaa (J.V. @ Elo. 21 2008,10:11) kirjoitti
    Eipä nuissa tuon testin muissakaan nakuissa juuri sen enempää ollu, paitti yömaha.
    Eipä tuossa testissä olleissa laitteissa 150hv pitänyt ollakaan kuin yammussa. Yammussa 136.4hv renkaalta, mikä ilmoitettuun tehoon nähden on tontilla.
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  12. #12
    Lainaa (Turder @ Elo. 21 2008,10:37) kirjoitti
    Itselle tuli ainakin joku mainos missä mainostettiin 2009 CB1000R:rää ja 150hv komeili mainoksessa. Joko ensi vuodelle tulee jotain muutoksia tai sitten viilataan linssiin. Aiemmin keväällähän oli spekulaatiota, että nyt myytävät mallit olisi 2009-malleja, liekö sitten totta? Mutta tuo teholukema on kyllä yläkanttiin jos nyt myydään 150 heppaisina.
    Ainakin BW:n mies sano mulle et nyt myytävät on jo 2009 mallia.

    Tehoista en tiedä muuta ku et kaikissa paikoissa missä oon nähny on ilmotettu 125hp. sais olla pikkasen enempi.
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

    <s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
  13. #13
    SIIS oliko niitä ko.laitteen ajokokemusta omaavia? Miltä se tuntui ajossa, oliko "Soiva laite"..?
  14. #14
    125hv konetehoahan tossa on ja vähän alle 100Nm vääntöä

    Vajaan 100km testilenkin kävin heittämässä tossa kuukausi sitten. Vaihdelaatikko on tuttua hondaa, eli ei pauku ja kolise ja vaihteet menee tosi napakasti sisään. Jarrut myös mukavat ja tuntuma hyvä.
    Ajoasento aika vastaava, kun zetassa itseäni ensimetreillä ahdisti kapeaksi muotoiltu tankin pää istuimen edessä. Se suorastaan painoi inhottavasti haaruksien väliin .

    Tehoahan kaikki ennakkospeksit lupaili olevan vähintään 20hp enemmin ja pettymyshän toi 125hv on.

    Itse jo keväällä hondaa haavelin ja tinkasin, mutta ostoaikeet kaatuivat siihen kun toimitukset venyivät elokuulle "alihankkijoiden hitaudesta johtuen". Otin sitten kompromissiksi 08 z1000, ja sovittiin sitten liikkeessä että elokuussa hondaa alle. No ne ostoaikeet karisivat koeajolla pois.

    Helvetisti hienompihan honda on kun zeta, mutta jos vääntöä on niin huomattavasti vähemmin ja tehot samat niin enpä näe mitään syytä vaihtaakkaan enää.
    Mukavia pelejä molemmat, mutta odotin hondalta vähän enemmin -ehkä vähän liikaa.
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  15. #15
    Tämähän on helpotus, meilläpäin kun pyöräpoliiseille on noita ilmaantunut Säikähdin kun luin lehdestä että tullut CB1000R:iä ja mainoksesta että 150hv, mutta peli ei olekaan menetetty
    GSX-R600 K6
  16. #16
    Putkee ja PC:tä peliin niin eiköhän virkisty...
  17. #17
    Lainaa (Gari @ Elo. 21 2008,12:29) kirjoitti
    Putkee ja PC:tä peliin niin eiköhän virkisty...
    No ei niilläkään 20heppaa taiota.

    Joku 5hp lisäys on pieni lohtu.

    Toisaalta nykyröörit on niin tosi tukkosia, että voihan sieltä pientä etua saada, z1000 pelkät sliparit laittamalla penkissä +110Nm vääntöä.
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  18. #18
    Uusimmassa PB:ssä CB1000R:n ja '08 Bladen parivertailu, eipä se _niin_ paljoa hitaampi ole mitä tehoero antaisi olettaa.

    CB1000R Blade

    0-60mph 3.3s 3.18s
    0-100mph 7.6s 6.18s
    100-50mph 112m 111m
    Lazy overtake
    (50mph roll-on) 124m 120m
    Bumpy B-road
    (2.39 miles) 2min 2.3s 2min 0.3s
    Average speed
    (2.39 miles) 70.35mph 71.46mph

    ..112.6 bhp penkittivät CB1000R:stä.
  19. #19
    En ymmärrä miten noin pienet erot voivat olla kun perstuntumalla pyörät ovat kuin yö ja päivä.
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  20. #20
    fysiikan lait näääs vaikuttaa.
    ainoastaan huippunopeuksissa tarvitset enemmän ja enemmän voimee

    äsken juttelin heebon kanssa mutterilla ja hänellä oli tulen uusi cb 1000r väriltään valkoinen.
    se laite on niiiin sairaan hieno!!!!
    todellista potentiaalia vaikka mihin, oikea tehdas faitteri!
    tyyppi kehu hyväksi ajaa samoin moottori olis hyvä.
    tyypillä oli leovinssi minkä äänet oli hienot matalat kuminat, viereinen zx6r oli kuin ampiainen purkissa.
    mun silmään pisti 1 miinus ulkonäössä ja se oli katalysaattori hässäkkä koneen alla.
    se oli kuin ladasta revitty pönttö iso ja ruma mistä lähti kuin seinästä yhteys sliparille todella karmea keskipönttö
    koko rännillä
    ... lehtikuvista voi saada ihan väärän kuvan ulkonäöstä



    SUZUKI B-KING
  21. #21
    Lainaa (AF-1 @ Elo. 21 2008,20:56) kirjoitti
    fysiikan lait näääs vaikuttaa.
    ainoastaan huippunopeuksissa tarvitset enemmän ja enemmän voimee

    äsken juttelin heebon kanssa mutterilla ja hänellä oli tulen uusi cb 1000r väriltään valkoinen.
    se laite on niiiin sairaan hieno!!!!
    todellista potentiaalia vaikka mihin, oikea tehdas faitteri!
    tyyppi kehu hyväksi ajaa samoin moottori olis hyvä.
    tyypillä oli leovinssi minkä äänet oli hienot matalat kuminat, viereinen zx6r oli kuin ampiainen purkissa.
    mun silmään pisti 1 miinus ulkonäössä ja se oli katalysaattori hässäkkä koneen alla.
    se oli kuin ladasta revitty pönttö iso ja ruma mistä lähti kuin seinästä yhteys sliparille todella karmea keskipönttö
    koko rännillä
    ... lehtikuvista voi saada ihan väärän kuvan ulkonäöstä
    Jep nehän vaikuttaa mutta miten selität että esim loivaan ylämäkeen 6-vaihteella 60:stä kiihdyttäen kohdassa x zetalla on vauhtia 165 ja hondalla 153. Suorituksilla aikaeroa noin 10min eli ei kelinkään pitäisi vaikuttaa.

    Hienohan se honta on mutta olisivat saaneet tehua taikoa, kerta kapasiteettiakin myllyssä on
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  22. #22
    Lainaa (Jupezku @ Elo. 21 2008,21:02) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Elo. 21 2008,20:56) kirjoitti
    fysiikan lait näääs vaikuttaa.
    ainoastaan huippunopeuksissa tarvitset enemmän ja enemmän voimee

    äsken juttelin heebon kanssa mutterilla ja hänellä oli tulen uusi cb 1000r väriltään valkoinen.
    se laite on niiiin sairaan hieno!!!!
    todellista potentiaalia vaikka mihin, oikea tehdas faitteri!
    tyyppi kehu hyväksi ajaa samoin moottori olis hyvä.
    tyypillä oli leovinssi minkä äänet oli hienot matalat kuminat, viereinen zx6r oli kuin ampiainen purkissa.
    mun silmään pisti 1 miinus ulkonäössä ja se oli katalysaattori hässäkkä koneen alla.
    se oli kuin ladasta revitty pönttö iso ja ruma mistä lähti kuin seinästä yhteys sliparille todella karmea keskipönttö
    koko rännillä
    ... lehtikuvista voi saada ihan väärän kuvan ulkonäöstä
    Jep nehän vaikuttaa mutta miten selität että esim loivaan ylämäkeen 6-vaihteella 60:stä kiihdyttäen kohdassa x zetalla on vauhtia 165 ja hondalla 153. Suorituksilla aikaeroa noin 10min eli ei kelinkään pitäisi vaikuttaa.

    Hienohan se honta on mutta olisivat saaneet tehua taikoa, kerta kapasiteettiakin myllyssä on *
    Yllä olevassa vertailussa oli cb 1000 r ja cbr 1000 rr.
    Ei Z.
    En pidä kylän miesten testejä luotettavina.



    SUZUKI B-KING
  23. #23
    Lainaa (AF-1 @ Elo. 21 2008,21:24) kirjoitti
    Lainaa (Jupezku @ Elo. 21 2008,21:02) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Elo. 21 2008,20:56) kirjoitti
    fysiikan lait näääs vaikuttaa.
    ainoastaan huippunopeuksissa tarvitset enemmän ja enemmän voimee

    äsken juttelin heebon kanssa mutterilla ja hänellä oli tulen uusi cb 1000r väriltään valkoinen.
    se laite on niiiin sairaan hieno!!!!
    todellista potentiaalia vaikka mihin, oikea tehdas faitteri!
    tyyppi kehu hyväksi ajaa samoin moottori olis hyvä.
    tyypillä oli leovinssi minkä äänet oli hienot matalat kuminat, viereinen zx6r oli kuin ampiainen purkissa.
    mun silmään pisti 1 miinus ulkonäössä ja se oli katalysaattori hässäkkä koneen alla.
    se oli kuin ladasta revitty pönttö iso ja ruma mistä lähti kuin seinästä yhteys sliparille todella karmea keskipönttö
    koko rännillä
    ... lehtikuvista voi saada ihan väärän kuvan ulkonäöstä
    Jep nehän vaikuttaa mutta miten selität että esim loivaan ylämäkeen 6-vaihteella 60:stä kiihdyttäen kohdassa x zetalla on vauhtia 165 ja hondalla 153. Suorituksilla aikaeroa noin 10min eli ei kelinkään pitäisi vaikuttaa.

    Hienohan se honta on mutta olisivat saaneet tehua taikoa, kerta kapasiteettiakin myllyssä on
    Yllä olevassa vertailussa oli cb 1000 r ja cbr 1000 rr.
    Ei Z.
    En pidä kylän miesten testejä luotettavina.
    Jep niin oli, mutta ton perusteella pitäisi cbr1000rr jäädä kun tikku paskaan zetalle mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Taitaa rr mennä noissa vauhdeissa vielä hytti pystyssä ohi nakusta kun nakusta.

    Jep, itse testasin, ja gepsi lukemat otti ylös, eli mututietoa. Mutta mua ei ole hondan myyntiedustajat saunottaneet niinkuin toimittajia ehkä.



    Ei taidolla vaan tuurilla!
  24. #24
    Jos 1000 RR on 0-100 mph 1,5 sekuntia nopeampi, niin kyllä se silloin tulee jo paiskaamalla ohi 100 km/h jälkeen... Mullakin vaan 675 Street Triple ja kyllä silläkin mutkatiellä ihan liikaa vauhtia jo saa *

    Täällä Turussa oli keskiviikon jokitapaamisessa uusi CB1000R kilpitelineellä, minivilkuilla ja leo vincen sliparilla. Oli tosi kompakti paketti. Sen alla olevan kamiinan tilalle oli kuulemma jo tulossa väliputki, mutta sellaista ei vielä ollut saanut mistään maahan asti...
    Triumph Speed Triple 1050, 2008

    Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
  25. #25
    Onkohan missään vielä mitään tehokäppyröitä sliparilla tai kokorännillä
    ZH2 2020
  26. #26
    Brandtin mukaan kuivapaino 217kg?



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  27. #27
    Lainaa (Jake82 @ Elo. 22 2008,12:25) kirjoitti
    Brandtin mukaan kuivapaino 217kg?
    Silti se 10kg keveämpi oli kuin z1000 tankki täys
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  28. #28
    Lainaa (Jake82 @ Elo. 22 2008,12:25) kirjoitti
    Brandtin mukaan kuivapaino 217kg?
    Uusimman Bike-lehden vertailun mukaan Honlei painaa 222kg tankattuna, joten eipä sinne montaa litraa taidaa benziiniä ja muita öljyjä mennä.

    Niin ja Bikehän vielä punnitsi nuo tonniset tankattuina. CB1000R, FZ1N ja Benelli TNT899S painoi 223.x kiloa, kun taas Z1000 painoi 234.6. Tuo kymmenen kilon ero kyllä kaventuu sliparimarkkinoilla, mutta silti Honda näyttää pirun paljon paremmalta. Niiden "Z1000 on tehokkaampi"-tyyppien kannattaisi muutenkin lukea tuon lehden vääntö- ja tehokäyriä, koska niiden perusteella Honda on jopa hiukan kwakaa tehokkaampi/väännökkäämpi.

    Onko missään internetin ihmeellisessä maailmassa pyörinyt kuvia valkoisesta CB1000R:stä valkoisiksi maalatuilla vanteilla? Jotenkin tuntuu, että se voisi olla se viimeinen silaus tuolle mallile...

    edit. J-lauta kun tää on hieno!



  29. #29
    Edelleen on pakko huudella, että se on ihan sama onko siinä pyörässä 125hv vai 150hv ilmoitettua. Loppujen lopuksi erot on häviävän pieniä, ja se miten kiihtyvyyksiä aletaan vertailemaan niin se on kyllä, anteeksi vaan ihan turhaa paskan puhumista. Ainoa ketä tuo tehojen ja kiihtyvyyksien vertailu kiinnostaa on niitä välineurheilijoita ketä siellä kaivarin mutteri-kiskalla hörppii kahvia nahkapuvuissa ja uutuutta nitisevissä ajosaappaissa. Pyörät on tehty ajettavaksi eikä kadun vierellä seisotettaviksi.
    Jos nyt esim. laittaisi sitten uuden CB1000R:n ja tonnisen zetan radalle vastakkain, niin en usko että saman kuskin käskyttämänä ero olisi kovinkaan suuri.
    Itse myin -03 K3 1000 GSX-R:n juuri ja tilasin uuden CB:n. En usko että tulen pettymään piirun vertaa! Kokemuksia kirjoittelen kunhan saan laitteen ajoon.

    ps. älkäätköön mutteri-kiskan veikot sitten provosoituko
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

    Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

    Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
  30.  
  31. #30
    Lainaa (JukkaPoika @ Elo. 23 2008,19:35) kirjoitti
    Itse myin -03 K3 1000 GSX-R:n juuri ja tilasin uuden CB:n. En usko että tulen pettymään piirun vertaa! Kokemuksia kirjoittelen kunhan saan laitteen ajoon.
    Kauan sitä pitää ootella, eikös sitä aika monessa liikkeessä ole ihan hyllytavarana.
    Ei taidolla vaan tuurilla!
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen