Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 62:sta
    Hieman alkanut mietityttämään noitten alkuperäisten vaihto.

Siksipä auttekee tietämätöntä.

Mikä olisi paras vaihtoehto toimivuuden kannalta?

Kokoputki vai sliparit?

Jos kokoputken vaihtaa niin tietenkin penkkisäätö kera pc;n taitaisi olla hyödyn kannalta se paras vaihtoehto?

Mikä olisi lopputulos jos tota pc;tä ei asentaisi?

Sliparit pelkästään...tarviiko paljon säätää eli jos pitää noisekillerit paikallaan pysyykö seokset kohdillaan?

Mainittakoon, että mopoti on tuo-07 malli jossa käsittääkseni ei ole lambdaa joka säätäisi itse alakierroksen seoksia?!

Mutta, tärkeintä on jotta itse toimivuus säilyy läpi koko kierrosalueen. Ei siis nykimisiä tms ikävää.

Mitenkä muuten eri vaihtoehdot...

Akran evo ja racing kokoputki...ymmärtääkseni näissä ei ole irrotettavia killereitä? Kuinka hurja mahtaa olla ääni normikäytössä?

Yoshimura..mites on näissä laita killereitten suhteen?

Entäpä muut vaihtoehdot?
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Täällä täsmälleen samat ajatukset. Omalla listallani ovat pyörineet edellisten lisäksi myös Akran SP ja TiForcen slipari sekä samaisen valmistajan kokoränni.
    Eli jos joku asiaa paremmin tunteva voisi hiukan ko. kuluerissä valaista.

Etukäteen kiittäen
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
    Itsellä oli ensiksi yoshi trc slip-on + pc ja nyt yoshi full trc +pc.

Suosittelen pc+säätö laittoa. teho ja vääntö käppyrät selvästi tasaisempia ja tuleehan sitä tehoakin hiukan lisää, enemmän koko rännillä ja varsinkin vääntöä "käyttöalueelle".

Ainakin koko rännille pc mielestäni pakollinen, on muuten liian laihalla.

Slipareilla äänet paremmat-> matalammat.

Mielestäni ei mitään järkeä vaihtaa putkia jos ei ota killereitä pois. Yoshissa killerit ruuvilla kiinni -> nopea vaihtaa.

Hintaa tulee noin 1500€
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
    Mikäs piru siinä on kun mikään ei riitä ... Mulla hiukan samanlaisia aatoksia mielessä... Tosin, ei vielä uskalla emännälle tän vuoden aikana paljon tuollasta investointia ehdotella Näitähän putkiakaan ei tiettävästi kannata Suomesta juuri ostella... Tai ainakin näin olen Bikebanditin sivustoilta katsellut... Mitä muita sitten liekään... Mutta toivon mukaan pakoputken kyljessä lukee enskesänä jotain muutakuin Kawasaki
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Lainaa (TeeVee @ Elo. 20 2008,11:12) kirjoitti
    Mikäs piru siinä on kun mikään ei riitä ... Mulla hiukan samanlaisia aatoksia mielessä... Tosin, ei vielä uskalla emännälle tän vuoden aikana paljon tuollasta investointia ehdotella Näitähän putkiakaan ei tiettävästi kannata Suomesta juuri ostella... Tai ainakin näin olen Bikebanditin sivustoilta katsellut... Mitä muita sitten liekään... Mutta toivon mukaan pakoputken kyljessä lukee enskesänä jotain muutakuin Kawasaki
    Ekkö sää pääse helpostikin kortistasi eroon orkkis putkillakin? Vaikka ajelisit emännän kanssa? 200 heppaa vakiona. Ei tualleene mopo enää mitään lisätehoja tartte!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Mikäs piru siinä on kun mikään ei riitä ... Mulla hiukan samanlaisia aatoksia mielessä...
    niin....ekax nuo orkkikset oli upeet..kiva huomata et muillakin on vikaavikaavikaa
    jostakin kaukaahan nuo pitää kait hommata...ainaki jos ajattelee tota evomallia...toivottavasti hinnassa on painovirhe

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (ttuttu @ Elo. 20 2008,11:16) kirjoitti
    Ekkö sää pääse helpostikin kortistasi eroon orkkis putkillakin? Vaikka ajelisit emännän kanssa? 200 heppaa vakiona. Ei tualleene mopo enää mitään lisätehoja tartte!
    no juttu meneekin tälleen et jos mylly huutas lujempaa ni korvat ei ehkä kestäs ajaa ku rajotusten mukaan...

etenkin ku täs on ny tullu lahjotettua noilla orkkisputkilla liki kokoränninverran pps:lle

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (pena1 @ Elo. 20 2008,11:01) kirjoitti
    mitenkäs tolla trc;llä...nouseekos vaimennin yhtään ylemmäs...meinaan ettei ota laukkujenpohjaan kii?

Tuohan TiForcen kokoputki ois melko munakkaan näkönen, mutta sillon taitas saada nuo sivulaukut unohtaa.

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Eikäkö... tarttee saada lisää mörinää

Hups, sanoinko minä tuon
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Lainaa (Tuppervaari @ Elo. 20 2008,11:30) kirjoitti
    Tuohan TiForcen kokoputki ois melko munakkaan näkönen,... .
    ....ja varsin vaikuttavat käymä-äänet...

edit: näpierhiö

Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
    Lainaa (TeeVee @ Elo. 20 2008,11:33) kirjoitti
    Mikäs piru siinä on kun mikään ei riitä * ... Mulla hiukan samanlaisia aatoksia mielessä... Tosin, ei vielä uskalla emännälle tän vuoden aikana paljon tuollasta investointia ehdotella * Näitähän putkiakaan ei tiettävästi kannata Suomesta juuri ostella... Tai ainakin näin olen Bikebanditin sivustoilta katsellut... Mitä muita sitten liekään... Mutta toivon mukaan pakoputken kyljessä lukee enskesänä jotain muutakuin Kawasaki *
    Ekkö sää pääse helpostikin kortistasi eroon orkkis putkillakin? Vaikka ajelisit emännän kanssa? * 200 heppaa vakiona. Ei tualleene mopo enää mitään lisätehoja tartte! *
    Eikäkö... tarttee saada lisää mörinää *

Hups, sanoinko minä tuon *
    ei sitten muuta kuin leovincet kehiin hintakin tais olla jotain 500 pari ja on kyllä möreät äänet
    jaa, mää vai täh??!!!

yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 20 2008,12:00) kirjoitti
    Lainaa (TeeVee @ Elo. 20 2008,11:33) kirjoitti
    Mikäs piru siinä on kun mikään ei riitä * ... Mulla hiukan samanlaisia aatoksia mielessä... Tosin, ei vielä uskalla emännälle tän vuoden aikana paljon tuollasta investointia ehdotella * Näitähän putkiakaan ei tiettävästi kannata Suomesta juuri ostella... Tai ainakin näin olen Bikebanditin sivustoilta katsellut... Mitä muita sitten liekään... Mutta toivon mukaan pakoputken kyljessä lukee enskesänä jotain muutakuin Kawasaki *
    Ekkö sää pääse helpostikin kortistasi eroon orkkis putkillakin? Vaikka ajelisit emännän kanssa? * 200 heppaa vakiona. Ei tualleene mopo enää mitään lisätehoja tartte! *
    Eikäkö... tarttee saada lisää mörinää *

Hups, sanoinko minä tuon *
    ei sitten muuta kuin leovincet kehiin hintakin tais olla jotain 500 pari ja on kyllä möreät äänet
    Itselläni on Leovincen sliparit ja ilman killereitä pöhinät ovat kyllä aikasta reippaan kovat. Vai luulenko vain

Killereillä ääni kutakuikin ok, mutta killerit epälyttävät siinä mielessä, että ovat umpinaiset päistään, viekö tehoa jne?
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Lainaa (Tuppervaari @ Elo. 20 2008,11:30) kirjoitti
    mitenkäs tolla trc;llä...nouseekos vaimennin yhtään ylemmäs...meinaan ettei ota laukkujenpohjaan kii?

Tuohan TiForcen kokoputki ois melko munakkaan näkönen, mutta sillon taitas saada nuo sivulaukut unohtaa.
    Itsellä ei laukkuja ole ollut. Mutta olen ainakin yhden zetorin nähnyt sivulaukuilla ja yoshi slipareilla. Laukkujen merkistä ei tietoa.
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
    Täälläkin on kiinnostusta suorittaa sama lompakon kevennysoperaatio. TiForcea katselin jo aiemmin, tosin tällä hetkellä arvon lähinnä et sliparit vai full.

Mikäli joku on tilaamassa putkea ulkomailta oon mä mukana kimpassa
    Kawasaki ZZR1400 -08
    Mä tilasin jenkeistä Yoshimuran hiilikuitusliparit + PC:n. Kävin säätämässä pyörän ja lopputulema oli 173 pollea takarenkaalta.. Eli jos tehoja lähtee hakemaan slipareilla, niin ei kannata odottaa ihmeitä. Vääntökäyrä on ok, pyörä vetää tasaseen. Ja toki ne äänet aiempaan verrattuna... Yeah

Mulla on pyörässä SW motechin pikatelineet plus V35 laukut. Hyvin istuvat slipareiden kanssa
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
    Itselläni oli Zetorissa Akran SP hiilikuitu sliparit. Istui kyllä zetoriin kuin nyrkki silmään ja hyvin pelitti ilman säätöjä. Tulee myös ylemmäs kuin orkkikset. Konekin hengitti mielestäni paremmin. Kuvia akran sivuilla.
    Tommonen vois olla nätsy

Yoshimura

toiko Penalla on?

nykysellä taalan kurssilla tääs ois ykx kipale innostunutsonni joka vois moiset tilata..liekkö muitakin?

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Jos jotakuta kiinnostaa niin omat sliparit tilasin täältä:
    http://stores.ebay.com/Rider-Superstore

Paketti tuli ~1 viikossa
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
    Mä laitoin Muzzyn koko rännin. Siinä ei tosin tullut db-killeriä mukana. Allrightista löyty sopiva killeri. Laitoin hub-katkaisimen (vai mikä sen nimi oli) jolla saa kartan vaihdettua. Toinen kartta killerille ja toinen ilman.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
    Hontra?
    BMW F800GS -11
    Lainaa (Sampy-75- @ Elo. 20 2008,16:21) kirjoitti
    Jos jotakuta kiinnostaa niin omat sliparit tilasin täältä:
    http://stores.ebay.com/Rider-Superstore

Paketti tuli ~1 viikossa
    Paljonko tuli posteja, tulleja yms?
    GSX 600F
    Zx-10r
    ZZR 1400 ABS
    Tilasin jenkeistä scorpionin hiilikuitu sliparit, kaikkineen tuli maksamaan 399eur. Oli muuten halapaa, paikka oli jazzmotorsports.com, vaikkakin hiilikuituputket on ilmeisesti tällä hetkellä loppuneet, stainlesseistä en tiedä, oli vielä halvemmat. Nakkasin toissapänä putket kiinni pyörään, on muuten hyvät saundit, oikein matalat eikä revi korvia. Pc mulla oli kiinni jo ennestään koska läpät on kirjahyllyssä. Kartta mulla on powercommanderin sivulta otettu, orgis+läpät poistettu, rikkaanpuoleinen kartta joten käynee mainiosti näillä slipareilla ja käykin, enpä usko että on laihalla..
    Lainaa (Tuppervaari @ Elo. 20 2008,14:58) kirjoitti
    Tommonen vois olla nätsy

Yoshimura

toiko Penalla on?

nykysellä taalan kurssilla tääs ois ykx kipale innostunutsonni joka vois moiset tilata..liekkö muitakin?
    Malli sama. mulla vaan materiaalina stainless steel.
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
    taitaa käydä et tuolta rider-superstorelta slipari tilaus täytyy pistää meneen.ku käy kätsysti ebayn kautta..

tietysti vois kysästä mimmosen kimppahinnan tuo jazzmotors sais aikaseksi...jos on kiinostuneita...

onko tietoa et noissa jenkeissä myytävistä powercommandereista...eli zx 14 malleihin...meinaan onko johdotuksissa eroa vai käykö pistokkeet sellasenaan?

ps..jaa ei taida koko kommanteri valmistajan tuntea kuin zx 14;n...

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Enpä tiedät mitenkä noi kimppatilaukset jenkeistä onnistunee, sliparit ja täysputket on isoissa paketeissa. Isoja postikulueroja on, jos UPS toimittaa putket voi postikulut olla jopa 250 dollaria ja USPS toimittaa ainakin hiilikuitusliparit 100 dollarilla. Jos myyjällä kalliimpi postikulu niin kannattaa sähköpostin kautta kysyä halvempaa toimitusta jos amerikan kieli taipuu, paypal on ollu tosi hyvä näissä tilauksissa, pankkiliikenne ei kestä kauaa, eivätpä taida kaikki toimittaakkaan ku paypalilla..
    Lainaa (motokoura @ Elo. 21 2008,13:19) kirjoitti
    Enpä tiedät mitenkä noi kimppatilaukset jenkeistä onnistunee, sliparit ja täysputket on isoissa paketeissa. Isoja postikulueroja on, jos UPS toimittaa putket voi postikulut olla jopa 250 dollaria ja USPS toimittaa ainakin hiilikuitusliparit 100 dollarilla. Jos myyjällä kalliimpi postikulu niin kannattaa sähköpostin kautta kysyä halvempaa toimitusta jos amerikan kieli taipuu, paypal on ollu tosi hyvä näissä tilauksissa, pankkiliikenne ei kestä kauaa, eivätpä taida kaikki toimittaakkaan ku paypalilla..
    jeps...haittana vain halvemmassa tuo vaara et menee maa/meri kuljetukseen ja sillon aikaa voi mennä jopa kolme kuukautta.
    tarttu silmään tuo ykx paikka olikohan Rider joka lupaili toisesta ja kolmannesta 30% alen postikuluissa..yhdestä oli jotakin 89 taalaa suomeen.
    osa toimittajista tuntuu tekevän pikkasen pisnestä noilla lähetyskuluilla ku jossakin mitä kattelin oli taanoin postituskulut 250 taalaa..tai viestittää sitä et ei oikein kiinnosta lähetellä eurooppaan.

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Mun pitää tarkistaa paljonko tuo mun tilaus tuli kokonaisuudessaan maksamaan. Muistaakseni se oli jotain 800-900 euron välillä

Oman PC:n ostin käytettynä eBaystä. ko. PC oli ollut jenkkilän ZX14:ssa ja meni myös heittämällä omaan mopoon
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
    Nuo scorpparit tuli viikossa vaikka toimitus olikin halvempi muotoinen. ei liity kyllä aiheeseen mutta ihmeellisen nopeasti nuo jenkit saavat tavaran tänne, eilen keskiviikkona iltapäivällä paypalilla tilasin etäisyysmittarin, tänään fedex soitti ja annoin sähköpostin avulla paypal tositteen sinne tullausta varten ja sieltä tulee verot laskuna sähköpostiin ja paketti tulee huomenna suoraan himaan. kaks vuorokautta, ajatelkaa. Jos oisin tilannu vaikka hobihaalista suomesta niin linnunmehtyy kerkeis jo loppua ennenku mittari repussa..
    Lainaa (Tuppervaari @ Elo. 21 2008,11:56) kirjoitti
    taitaa käydä et tuolta rider-superstorelta slipari tilaus täytyy pistää meneen.ku käy kätsysti ebayn kautta..

tietysti vois kysästä mimmosen kimppahinnan tuo jazzmotors sais aikaseksi...jos on kiinostuneita...

onko tietoa et noissa jenkeissä myytävistä powercommandereista...eli zx 14 malleihin...meinaan onko johdotuksissa eroa vai käykö pistokkeet sellasenaan?

Jos noista saa jotain alennusta kimppatilauksena, voisin ottaa samalla putken. Alunperin olin ajatellut jättää hankinnan talvelle, ettei tuo vaimoke kattelisi niin pahalla
    Kawasaki ZZR1400 -08
  30.  
    Lainaa (Max73 @ Elo. 21 2008,14:05) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Elo. 21 2008,11:56) kirjoitti

Jos noista saa jotain alennusta kimppatilauksena, voisin ottaa samalla putken. Alunperin olin ajatellut jättää hankinnan talvelle, ettei tuo vaimoke kattelisi niin pahalla
    tää onku pärekaton kulotus...riistäytyy käsistä

mää kaa ajattelin et talvelle sitte...mutku alko poltteleen...

joo eiköhän siihen mahdu...teevee varmaan kemoras jo...oiskohan hää kans innostunut?

ps..sähän oot kans ihan näiltä kulmilta..vai ookko viel kuhilajuhlilla

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen