Katemuoveissa olevia kolhuja pitäs vähä täyttää. Mikä aine ois siihe hyvä, jota pystyy sit hiomaan? Ja millä paras hioa ku sit maalaa, ettei ne kuuluisat karvat nousis pystyyn..![]()
Hionta (p180-240), pakkelit niskaan, hionta (p180-240), pohjaväri päälle, hionta (p500-800) ja sit oikee väri.
Koloa ei täytetä yhdellä pakkelikerroksella (riippuu kolon syvyydestä), vaan annetaan kuivua, hiotaan ja pakkeloidaan uudelleen.
Pakkeloinnin jälkeen kokeillaan ja tuumaillaan, että kuinkas iso kolo siinä vielä on. Sitten laitellaan pohjaväriä.
Ensin ohut kerros, sitten hieman märempiä tarpeen mukaan. Sit hiotaan tasaseks.
Jos kolhut tuntuvat/näkyvät niitä täytetään joko lisäämällä pohjaväriä tai pakkelia. Muista laittaa pakkelin päälle aina pohjaväri.
Muuttujia taas löydetään sata. Mutta noilla ohjeille voisi onnistua esim. vesiväri+lakkaus. Akryylillä maalattaessa ei pohjatöiden kanssa tarvi olla yhtä tarkkana.
Muista, että appelsiinista et löydä yhtä hyvin virheitä, kuin peilipinnasta.
Kuuluisista karvoista: pidä paikat puhtaana.
Edit:
Honda CBR600f
Itse laitoin pari tarraa.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Totaali putoaminen sohvalta(poku @ Syys. 25 2008,23:54) kirjoitti
![]()
Yamaha YZF-R1 -03
Suzuki GSX-R -93
Kawasaki ZX-6R Ninja
Suzuki GSX-R 1000 K9
(Rooroo @ Syys. 26 2008,18:52) kirjoitti
![]()
Ja takaasi Suikkaan ;)
Nyt: GSX-R 750 K1
Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
Minä olen liimaillut katteita Teroson Terokal (jokunumero) liimalla. Se ei kuivuessaan kovetu kivikovaksi, joten ei heti seuraavassa töyssyssä halkea samasta kohtaa.