Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Tuli tuosta rumakuhelvetin topicista mieleen tämä kysymys? Olen nähnyt näitä kuvissa, mutta en livenä, enkä ole kuullut kenenkään tuota tehneen - olisko orggilaisista kenelläkään kokemuksia?
    Ain't life a bitch!
    No semmoisella olen muutaman vuoden kurvannut.

Mikäs siinä Acen katteen alaosasta saa (minusta) ihan sattuvan bellypan/bugspoiler hässäkän kun katkaisee sopivasta kohtaa.

Katkaisijoiden jne. johdot piisaa ihan hyvin pituudeltaan.

Raiserit tietenkin tarttet jotta saat ison fjongan kiinni.

Oma vehje on kyllä käyttöpyörä eikä läheskään niin hieno kuin esim. Samseriousin FZR/Ace hybridi. (Tai no FZR jossa Acen moottori).

Perä on vähän möhkön näköinen alunperin joten sen muuttaminen ilmavampaa ei ainankaan rumenna peliä.
    No ei mitään mitä ei tuoreempi perä ja ripaus TIG liimaa korjaisi.

Välitykset kannattaa muuttaa heti alkuunsa vaikka -1/+1 etu/taka.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
    Et joutaisi kuvaa nappaamaan;-) Lähinnä tuo etulyhty ja jos sulla jotain pientä pleksiä on siinä edessä....mites muuten mittaristo? Vai vedätkö korvakuulolla?
    Ain't life a bitch!
    Mittaristo on mallia orggis ja maski kai jostain moposkootterista tms. otetusta muotista.
    Valo on kuitenkin e-hyväksytty, kuten vilkutikin, jotta Gyyt ei pillastu.

Katon jos löydän kuvan jostain.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
    Aijaa?
    Mä kattelin kun viimeksi purin katteita, että se mittaristo leviää aika leveälle sivuilta. Joo nuo katteet lienee kaikkein suosituimpia kun tehdään vanhasta katetusta naku. Jos saat kuvan räpsäistyä niin tacka och pockar.
    Ain't life a bitch!
    Tuossahan tuo teuwo kertoikin oikeastaan kaiken oleellisen

Kantsii tosiaan sitten varata sinne talliin sitä olutta, siellä nimittäin menee talvella aika paljon aikaa
    Yllättävän paljon näitä aceja nakunakin on... nettimotossa oli muuten myynnissä hieno ja yksinkertainen fighteriksi muutettu ace:

Niin joo, tosiaan meikä fighteri projekti oli tosiaan tollanen Fzr->Yzf swappi ja almost valmiina näytti tältä

Käyttöpyörä tuokin on, mutta myönnetään että on sitä pidetty kuin kipeetä pi***a *
    Lainaa (samserious @ Elo. 21 2008,12:57) kirjoitti
    hieno ja yksinkertainen fighteriksi muutettu ace:
    Huisin hieno.
    Hienoja pelejä molemmat.
    Mistä on Sam tuon alemman ässän keula?
    Ain't life a bitch!
    Jopa minä, vanha jämähtänyt ukko olen olen sitä mieltä että upeita pelejä. Hienoa * kun kädentaidot toimii ja näkyy.
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
    Lainaa (motusalem @ Elo. 21 2008,18:19) kirjoitti
    Hienoja pelejä molemmat.
    Mistä on Sam tuon alemman ässän keula?
    Alempi ei ole ässä, se on -92 tonni FZR missä on sitten koko tekniikka -99 mallin acesta. Keula on ihan tuollaisen uudemman fzr:än oma.Tuo acehan on siis tälläisen fzr:än seuraaja ja aikalailla saman tyyppinen mopedi, joten itselle oli aika selkeä visio tehdä tuollainen "FZR->YZF swap". Eli tuo alempi noista pyöristä on meikäläisen oma tekele, periaatteessa siihen meni tuohon kuntoon 3 talvea. Niistä ensimmäinen meni tuohon tekniikan vaihtoon ja kaksi seuraavaa noihin ulkonäkö seikkoihin.
    Himomakee fillari!
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
    Pyörät:Suzuki GSXR 1100 -92
    Honda cr125r -92
  13.  
    Jumankeuta, poijat tykännä tollasesta "pikkunäpertelystä".
    Hienoja pelejä ovat.

Hondat: CBR 600f -> XX -00 -> RR -08 -> Hornet 600