Enhän mää pahalla, ei vaan ole tottunut ajelemaan noita koneteitä. Susnan mittarissa oli välillä reipas 1 markka ja 60 penniä päälle(*cebarimimmi* @ Elo. 30 2008,23:10) kirjoitti
Tarvittee kai käväistä ostamassa joku plastic bullet, että pysyy perässä.
Ei vaan, toi mun pyörä ei ole tehty koville nopeuksille ja sitä ei ole nautinto ajaa kovaa. joku 100-120 km/h on passeli sille. Siksi välttelen motareita. Nyttemmin hommasin siihen pienemmän pleksin, niin ei se enää ihan niin paha e-jolla ole tuulessa.
Ainiin, jos Masa lukee tän, niin se voi olla eri mieltä noista marssivauhdeista. Tosin sillä on kilonen![]()
Life is too short to leave behind.
Kawasaki 300J 2014 - lällis
Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
Oikeastiko sinussa herättää tunteita se, että joku ajaa ohi? En ymmärrä miksei voi vaan keskittyä omiin tekemisiinsä. Vai lieneekö sinua suututtaa se, että joku ohittaa?(Staga @ Elo. 31 2008,21:32) kirjoitti
Kawasaki ER-6n -06
Ei kannata energiaansa tuhlata tyyppiin, jonka oma määritelmäkin on "Luomakunnan kruunu, Euroopan omistaja ja ylimielinen paskiainen".![]()
Dixi et animam levavi
Johan sanoin, tunsin vain suunnatonta myötähäpeää... nauratti ja samaan aikaan hävetti kanssamotoristin puolesta(HeavenSB @ Elo. 31 2008,22:53) kirjoitti
![]()
Dirty Nasty Furriner
Sinäkö se tykitit Portimaon keskustan läpi menevällä tiellä ohitsemme 12R Kawalla T-paidassa ja shortseissa 40:n alueella ~150 mutkaan linjaa hakien?
...tai tuskin se sinä olit, mutta pelottomalta meno näytti.
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
Ajoiko se pylly paljaana vai miksi nauratti ja hävetti?(Staga @ Syys. 01 2008,00:58) kirjoitti
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
No niin, nyt kun kaikkia muitakin jo naurattaa, eipäs sotketa tätä(kin) ketjua millään kukkahattu/vetomies-kategoria-väännöllä.(Kummisetä @ Syys. 01 2008,02:06) kirjoitti
Ollaan kaikki yhdessä iloisia "Luomakunnan kruunun" puolesta, ja kuvitellaan kuinka hän iloisesti naureskellen ajelee ystävineen moottoritiellä hiljalleen ja nauttii elämästä.
Hyvä asenne !
Eikä minusta tarvitse hävetä sitä, jos ajaa hiljaa. Tietysti kovin paljon alle nopeusrajoituksen ei ole turvallistakaan ajaa mutta...
![]()
...
Ei, se on vain huvittavaa huomata kuinka vaikea japseilla on ajaa Harrikoitten perässä vaikka nämäkin ajoivat sallitun ja hieman reilumminkin... ja sitten kun ohi on päästävä huudatetaan pyörää kuin vierasta sikaa ja siltikään ei näyttänyt juuri mitään tapahtuvan. No meteli oli kyllä kova, ehkä se korvasi ajajan mielestä tyylin
Ja Uusi Porvoontie ei ole moottoritie, se on se vanhempi tie motarin rinnalla jota pitkin pääsee esim Östersundomiin, Boxiin, Spjutsundiin jne![]()
Ja jos se kalikka nyt osui niin ei siitä tarvitse älähtää noin pahasti, tyylinsä kullakin![]()
Dirty Nasty Furriner
Miten minä olen aina kuvitellut, että se "paljon melua tyhjästä" on pikemminkin hoodee-ongelma?
No ei nyt aleta vääntämään, kukin laitteellaanKyllähän tuo pikku-sussukin huutaa kuin pistetty sika kierroksilla, mutta on siinä kuutioitakin kolme kertaa vähemmän kuin perushoodeessä...
Ajelin eilen Hyvinkäältä Porvooseen japsikyykyllä, kaksi HD:tä ohitti mut. Toivottelin mielessäni hyviä ajeluita kavereille, oma vauhti mittarissa 120 eikä mua harmittanut lainkaan
![]()
Mutta jos pyörät olisivat olleet toisinpäin niin olisit täällä siitä itkemässä.(puujahke @ Syys. 01 2008,11:09) kirjoitti
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Hehe, en todellakaan.
Muut ajelkoon just millä niitä huvittaa ja mitä vauhtia vaan. Niin mäkin teen![]()
Staga Staga, nyt saat kyllä hävetä.
Oikeesti ylimielinen Euroopan omistaja ei ois selitelly.
Meni se lankaan. *
nou haard fiilings. *
...
Ärrin murrin :P
Dirty Nasty Furriner
Eilen köröttelin todennäköisesti Harrikan edessä, pitkin KehäII:sta ja kun tulimme tunneliin, se ääni oli kyllä mahtava! Tuntui että pää halkee(Staga @ Syys. 01 2008,10:28) kirjoitti
ja jos se on tuommoista kun ajaa Harrikan edessä, niin en kyllä takana haluaisi ajaa, sillä eiköhän se ääni olisi vielä moninkerroin kovempi?!?
![]()
Ja kohta tääkin on paskanjauhannassa![]()
![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Kukas se kuuma blondi on joka ajelee uudella valko/harmaalla 600 gixxxxxxerillä täällä pk-seudulla?
olin myyty![]()
Vielä kun oppisi ajamaan...
Mistä lie johtuisi, sama idiootti aloitti saman paskan, jota toistaa aiheesta toiseen.
Kuinkakohan moni tuntee myötähäpeää tätä kohtaan.![]()
636 -> 998
Vaihtakaa nyt prkl toi otsikko! Mikä vika oli "olitko se sinä" -topicissa?
Ei pal pölömpää otsikkoa ois voinu tähänkään keksiä.
...Mä lähen ulkoiluttamaan mopoa...![]()
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
No ennen kuin tää lukitaan niin kysyn: Olitkos se sinä, joka tuossa klo16 aikaan Turussa Hämeentiellä/kadulla täräytit rinnalleni oranssilla Aprillia RSV:llä?? Perkele, meinas mennä kalsaripyykiks, kun pelästyin nii saatanasti, vaikka oma pyörä jytisi allani!Komeet oli Aprilian soundit....
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Eipä moikkauskäsi väsynyt iltapäivälenkillä, yksi ainoa mopotin tuli vastaan Kytäjäntien Läyliäisten puoleisessa päässä, olisiko ollut puoli kolmen jälkeen, joku nakuhärveli...
Oli muuten hyvin lannoitettu se Kytäjäntien Hyvinkään pää, joku isäntä ei ilmeisesti ole jaksanut sulkea paskasäiliön hanaa pellolta toiselle ajaessaan![]()
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
Olitko se sinä tänään n. klo 16 jälkeen en nyt muista tarkkaa aikaa. Ajoit sinisellä nakumallisella moottoripyörällä puntarikoskentietä pitkin huhmariin päin. Käännyin perääsi tieltä joka vie lehmoon. Kiitän reippaasta ja ripeästä kaarreajotuokiosta vaikka se ei kauan kestänytkään, kun käännyit oikealle ilmeisesti kotiisi olit menossa? Moikkasit reippaasti kääntyessäsi, en tiedä näitkö mutta moikkasin takasin. Mutta oli kyl kiva ajaa porukassa vähän reippaammin noita puntarikoskentien mutkia *
Ps. Jos satut olemaan ORG.ilainen niin pistähän viestiä niin lähdetään ajelemaan joku ilta*
Kawasaki ER-6n -06
Olitko se sinä harrikkakuski joka tarjosit apua mulle bensan loputtua mopostani Lohjalla mäntynummen liikenneympyrän lähellä? Sain kyllä hyvin työnneltyä moponi yksin shellille, kun oli loivaa alamäkeä koko matka. Kiitos kuitenkin! Sua ennen joku muovitrumppa vaan morjesti ja ajo ohi.( Vaikka eihän siinä mitään, sekin kyllä huomas että huoltsikka on ihan siinä lähellä) Ajattelinkin, että hd-mies vaan naureskelee ja näyttää suunnilleen keskisormea fighteria työntelevälle jampalle, mutta väärässä olin. Kiitosta ja RISPEKTIÄ reilusta meiningistä!
"Oletko huomannut, että toisinaan pyörä ei kertakaikkiaan ole hyvän näköinen, mistä tahansa kulmasta sitä katsoo?" -Paavo Polttaja, JoeBar2-
Maalauksia:
http://www.jppaintshop.fi/
menipä monta mopoa jonossa volssintietä noin kello 20:30-21. voi jospa ei ois jamahaa kaaduttu, oisin varmasti lähteny ajamaan kiinni...
Kaaduttu fz1-n v**tutuksen määrää ei voi kuvailla
Niin, tai sitten oisit voinut lähteä Bembölestä jo mukaan, klo 17:30 ....(silverghost @ Syys. 04 2008,22:13) kirjoitti
![]()
...
Olitko se sinä, bussikuski, joka tykitit vastaan Uutta Porvoontietä, vielä matkustaja kyydissäsi?
Uhmasit uljaasti kuudenkympin nopeusrajoitusta hetkellisellä ylinopeudella, joka oli ainakin tuplat rajoitukseen. Komiasti ulvoi bussi kuitenkin...
Kuka ajeli sinisen vollen perässä kuusamon tiellä joskus 18.30
Sinähä se ihme hemmo oot kun jaksoit ajaa satasen rajotuksella kaheksaa kymppii perässä
Nii mää olin siinä vollessa![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Vain köyhillä on kiire(Mopoko @ Syys. 05 2008,21:44) kirjoitti
![]()
Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.
Honda CBR 600RR -03 (gone)
Honda CBR 600F -03 (gone)
Honda CBR 600F -00 (gone)
Tänään liikenteessä mahottomasti pyöriä. Ite ei vaan pääse, kun oon taksissa aamu seitsemästä ilta yhdeksään. Kahdentoista aikaan kääntyi harmaa Kawan er-6n pienellä pleksillä perääni 8-tielle. Jaksoit mukavasti ajella mun ja rekan perässä vaikka satasen alueella mentiinkin kahdeksaakymppiä.
Käännyit Raisiossa kustaviin päin vievälle rampille. On se kawa vaan niin mukavan näköinen pyörä, että meinas välillä katse jäädä taustapeiliin.![]()
Well-behaved women rarely make history
Taitaa tulla kalliiksi tai sitten oot niin köyhä että joudut tehdä lauantaina töitä(merlin @ Syys. 06 2008,15:51) kirjoitti
![]()