Nykyään on monin verroin vähemmän pyöriä seisontavakuutuksessa, kun 90-luvun puolessavälissä enemmistö pyöristä oli seisonnassa. Tämän lisäksi ajokausi on venynyt 3,5 kuukaudesta 6 kuukauteen. Suomessa ei ole kerätty moottoripyörien ajosuoritetta, joten käyttämäsi luvut ovat satua.(Doctor Love @ Elo. 16 2008,09:33) kirjoitti
Kuolema korjaa jossain välissä joka tapauksessa, aika sama tapahtuuko se huomenna vai 50v päästä ja pyörän päällä vai sairaalan pedillä. Harvemmin sitä on harrastuksesta tullut mietittyä kuinka paljon se lyhentää elinaikaa, mielummin elän vähemmän ja pidän hauskaa kuin elän vanhaksi jyyräksi joka ei ole tehnyt eläessään mitään kivaa.
Tietysti paskamaista jos tulkitsevat tuota niin että moottoripyöräilyä pitää jotenkin pyrkiä vähentämään tai ainakin asentaa rajoittimet jotka pitävät nopeuden aina sopivassa 40kmh vauhdissa koska siitä on todennäköisempää selvitä hengissä.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Vaikka "ajokausi" on venynyt jopa 12 kuukauteen, nii silti sillä ei ole ollut kovinkaan suurta vaikutusta ajokilometreihin.(compact_d @ Elo. 16 2008,10:52) kirjoitti
Vuonna 2005: 156 487 moottoripyörällä 44 475 vakuutusvuotta, eli ajokausi keskimäärin 3,4 kuukautta kertoo ehkä paremmin sen kuinka pitkä ajokausi todellisuudessa on.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
suurin osa motoristeista selviää hengissä siis. sehän on hauskaa. oikein tilastoilla todisteltu vaikka ne ovatkin sarjaa valhe, emävalhe, tilasto. kuten eräs lääketieteellinen sutkaus sanoo niin; elämä on sukupuoliteitse leviävä sairaus johon kuolleisuus on 100% .
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)