Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 48:sta
    Juttu alkaa siitä, kun ko. liike oli vielä pikkupulju Hyrylässä/Tuusulassa, joka ilmeisesti meni jossain 2000 taitteesta myyntiin toiselle omistajalle, joka ilmeisesti omistaa liikkeensä nykyäänkin. Hommasin aikoinaan vanhan omistajan aikoihin pärrän (GSX750ES) sieltä vaihtona autoon. Toiminta oli karua mutta asiallisen osaavaa. Vaikka pärrä oli vanha niin omistaja tarjoutu korjaamaan siinä olevan ns. tyyppivian (kolkuttava kytkin) ihan samaan hintaan ja tekikin homman kunnolla. Pyörä oli mulla sitten aikansa ja tarvittiin toinen fillari harjoitteluun (GS450). No, aattelin tuota Hyrylän putiikkia taas käydä katsastamassa ja uusi tuulia siellä. Olihan se joo tosi frendi tyyppi ostajaa kohtaan se uusi omistaja (prätkä mies itsekin). Myi mulle sitten pienemmän siistin pärrän talvella ja toimitti kotia. En voinut kelin vuoksi testata pyörää, jotta sovittiin, että palaan keväällä asiaan jos jotain isompaa ongelmaa niin "takuuna" korjataan. No, tajuaahan sen ettei siitä uutta tehdä juu.

Myyjä kehui pyörää ja oli kuulemma jollain tosi tekijällä ollut ja kaik käyty läpi ja kasattu uudelleen. Näin oli tapahtunut varmaan mutta kasaaminen oli hieman sellasta ruuvit kiinni ja menoksi tyyliä. Pakoputki resonoi aivan älyttämästi sateella.. kytkin vaijeri jumitti niin perkeleesti ja kytky toimi miten toimi, lataus ei pelannu, ohjauksessa väljää/klappia mahdollisesti huonon asennuksen takia ym. pientä. No, en tuosta pulttia ottanu kun oli kuulemma kasattu mut ei ajettu. Pistin myyjälle hieman vikalistaa ja huomautin ettei se nyt niin priimakasattuna ollut. Vastaus tuli, että tuo pajalle niin katotaan..

Ottivat sitten koneen vastaan hieman nyreesti (oikeesti hämmästyin asentajien asennetta). En niitä nyt pyytäny ihmeitä tekemään vaan tarkistaa nyt ainakin suurimmat probleemat lataus/ohjaus/kytkin. Osaan nyt itsekin jotain tehdä mutta puhe oli ajokuntoisesta pärrästä. En nyt enää muista koko vikalistaa ulkoa mutta aivan liikaa todella siistille vähäajetulle pärrälle.

Tuli soitto ja pyörä sitten hakua vailla. Fillarille ei oltu tehty mitään, lataus kuulemma ihan ok ja kytky kuuluu olla tollanen jne. Sanoin sitte asentajalle, että älä nyt viitti, eihän tota kytkyä saa edes kunnolla painettua (ym. mielestäni aiheellista marinaa aiheesta). Siitä sitten asentaja häippäs tuohtuneena (likka) ja paikalle tuli sellanen bodarityyppi uhoa täys. Mulle osoitti ulko-ovea fillarin kanssa, johon tokasin etten lähe mihkään ennenkuin pyörä on sovitussa kunnossa tai puretaan kauppa. Jätkä siitä lähti siirtelemään pyörää ulos ja irtonaisia pyörän poskia pihalle ja otti meikäläistä rinnuksista kiinni ajetellen kiikuttaa mut kans pihamaalle. Voi jumalauta

Emmä nyt mikään tankki ole mutta ei mua nyt liikuta mihkään päätä melkein lyhyempi kaveri podannu tai ei. Siinä jäppinen rystysen valkosena riuhto johon tietty vastasin vastaotteellä jäppisen paidasta olkapään seudulta.. paitahan siinä hemmolla repes. Hemmo siinä sitten työntää mua jonnekin pyörien sekaan ym. pakkausten sekaan, jotta ykskin paketissa oleva pärrä meinas mennä kanttuvei. Aikansa kaveri siinä tuhisi johon sitten sanoin, jotta heltiä jo ettei virkavaltaa tartte kutsuu. Siihen hemmo sitten uhisi jotain miehistä mutta lopulta sitten kampesin kaverin siitä pystyyn pois päältäni ja aattelin, että nyt riitti tai turpaan tulee jos ei irrota. Loppuhan se painiottelu lopulta mutta hämmästys oli suuri kyllä varsinkin, kun sanoin omistajalle tapahtuneesta ym. huonosta kaupantekopolitiikasta, johon tokasi vaan ettei pidä ärsyttää..??!!

No, en ole sen jälkeen asioinu tuossa puljussa enkä ole suositellu muuten kenellekään. Kyse ei ole siitä olenko minä valittanut turhasta vaan siitä, että käydään epämieluisaan asiakkaaseen kiinni. Tarina on sitten aikaslailla just kirjoitetun tosi. Ainoa provosointi voineen olla mun kirjallinen reklamaatio keväällä pyörää enskerran testatessa mutta otti nokkinsa siitä tai ei niin ei noin, ei voi reklamaatiota käsitellä.
    Tonninen on jo liikaa mutta vähempi on liian vähän..
    Onhan tuolla aika mielenkiintoinen palvelu asenne
    Itse ostin sieltä vuonna 2005 kuussatasen cebarin vm.97 tai 98, suomipyörä ja alle 50tkm ajettu.
    9kk myöhemmin menin kyselemään vaihtoa uuteen zzr1400:seen, Olivat sitten sitä mieltä ettei voi ottaa vanhaa paskaa myyntiin
    Voit arvata olenko tehnyt kauppoja ko. puljussa
    Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
    Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
    Suzuki Hayabusa -07
    Suzuki 1200s bandit -03
    Kawasaki zx10r -06
    Honda 600cbr -98
    Aika uskomattomalta tarinalta kuullostaa alottajan viesti. Omat kokemukset on pääsääntösesti ihan hyviä. olen asioinut Tuusmotorissa jo noin 10vuotta, tosin pääsääntösesti varuste ja varaosa puolella, siellä palvelu on aina ollu hyvää. Toi fyysinen uhkailu on kyllä jo naurettavaa pelleilyä, varsinkin, jos ko.henkilö oli firman henkilökuntaa..
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Uskomaton, mutta samalla jotenkin uskottava, tarina! Taidat olla todella hankala asiakas!

Ei tule juurikaan mainitussa liikkeessä asioitua, pari huoltoa (joista toisen ajanvaraus oli unohtunut kirjata), ja yksi piikki ostettu pojalle. Nämä kaikki silloin, kun jukkis oli vielä remmissä. Uusien aikana en ole käynyt, ehkä en menekään, onhan meillä jägessä Ykkös-MP.
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
    Kyllä siellä itsekin tuli varaosia ostettua aiemmin, jotta hämmästys oli kyllä melkoinen, kun hemmo käy oikeesti rinnuksista repimään ulos.

En muuten ihan heti allekirjoita tuota hankalaa asiakasta, toki mietin tuolloin tuota asiaa jälkipäiten aika paljon. Sen vielä tajuaisin, että jollain herkällä miehenalulla menee sukset ristiin mutta omistaja oli itse hengessä mukana, jotta siitähän tämä oudoksi menikin.

Tietenkin korjasin fillarin sitten itse, kun viat oli kuitenkin asennusvikoja noin pääosin. Vitutus tapahtuneesta ei heti laatunut kyllä. Monasti mietin, että oisko oikeesti pitäny vetää lättyy jos tuolle linjalle lähetään (ois ehkä helpottanu). Järkevintä on kuitenkin himmata omia agressiota.. tulee kuitenkin ittelle vaan lisäkuluja ym. sitte jälkikäteen.
    Eipä oo ikinä onneks päässy kauppoihin noiden kanssa ,huoltohommatkin siirty muualle yhden kokemuksen jälkeen.
    minä pystyn kuvittelemaan jotan tällaista.
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
    Lainaa (JARIK @ Elo. 14 2008,21:00) kirjoitti
    Eipä oo ikinä onneks päässy kauppoihin noiden kanssa ,huoltohommatkin siirty muualle yhden kokemuksen jälkeen.
    Ai,jollain muullakin hyviä kokemuksia huollosta...omiani en ala tähän erittelemään,mutta meno oli hurjaa vuosien-02-03 välillä,sittemmin huollattanut muualla/tehnyt itse.aika kultaa muistot,nykyään niitä jo naureskelee
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    15-kesäsenä ostin sieltä mopon, enkä pakollisten huoltojen jälkeen ole enää kussutkaan ko. puljun suuntaan. Paljon on vettä Vantaassa virrannut siitä ajasta ja omistajakin kuulemma vaihtunut, mutta kusen maku nousee vieläkin suuhun kun TuusMotorista puhutaan.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Mä en oo ikinä sieltä mitään ostanut, mutta kerran oon käynyt, ja kyllä se kylmältä paikalta tuntu sillon. Mutta mielestäni kuitenkaan ei oo Frank Nymannin voittanutta jos urpoa myyjää haetaan. Siellä kun auotaan päätä koko perheen voimalla vuorotellen.

Tosin sieltä ei turpiin saa, kun ovat sen vertas hinteliä :-)
    CBR 1000F -89
    Suzukiin olen varaosia ostanut ja en voi valittaa palvelusta. Se vanhempi kaveri siellä tiskin takana on ollut aina ihan ok ja pelimies. Muista en tiedä.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Ei omista, Jukkis on omistanut kahteen kertaan kylläkin, mut myi muistaakseni -06 yrityksen pois. Eipä taida olla semmoista mopoliikettä josta kaikki mitä puhutaan olisi pelkästään positiivista.
    Lainaa (chainese @ Elo. 14 2008,22:36) kirjoitti
    Mä en oo ikinä sieltä mitään ostanut, mutta kerran oon käynyt, ja kyllä se kylmältä paikalta tuntu sillon. Mutta mielestäni kuitenkaan ei oo Frank Nymannin voittanutta jos urpoa myyjää haetaan. Siellä kun auotaan päätä koko perheen voimalla vuorotellen.
    Olenkohan mä sitten joku poikkeeva yksilö

Tuusmotor: Aina silloin-tällöin tullut piipahdettua ja rahaakin on tavaraan vaihtunut. Palvelu ystävällistä ja ostamissani tuotteissa kaikki kohillaan. Myös koeajot ovat järjestyneet, no probs

FN: Täällä en nyt ihan noin usein ole käynytkään, mutta joka kerta on homma ollut tälläkin ihan asiallista. Itse asiassa nykymopokin on tuolta kotoisin ja pelaa kuin unelma

Tässä on tullut vuosien saatossa kierrettyä varmaan kaikki PK-seudun mopokaupat läpi eikä sellaista varsinaisen pahaa sanaa ole yhdestäkään omalle kohdalleni osunut. Palvelua on saanut kun sitä on halunnut, kauppias on jotain luvannut ja homma on pitänyt, sekä koeajollekin on päässyt jos siltä on tuntunut. Liekö sitten "vika" minussa vaiko vain hyvää tuuria, en tiedä
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Ihan yleisesti, ei niinkään Tuusmotorsiin liittyvää...

Asiakaspalveluhan on kaupanteon elinehto, nyrpeä naama karkoittaa kyllä asiakkaat kaikilta muilta paitsi monopolifirmoilta.

Mutta yrittäjiä ne kauppiaatkin ovat. Ongelmatapaukset ovat aina omasta katteesta pois ja ihmisiä vain kauppiaatkin ovat. Vituttaahan se. Pienemmässä puljussa myyjä tuntee jokaisen ongelman ratkomiseen menneen euron omassa palkkapussissaan, suuremmissa taas myyjä saa pelätä johdon suunnalta noottia kun kaupasta viivan alle jääkin liikaa miinusta.

Omallekin kohdalle osunut eräs autokauppa, jossa 7000e arvoisen auton virhevastuun takia sai autokauppias laittaa rahaa palamaan vielä tuhansia euroja. Aivan takuulla meni kate tonnikaupalla miinukselle, joten en ihmetellyt että loppuvaiheessa kauppiaan naamalla ei hymy enää paljon majaillut.
    2003 Tuusmotor kyykytti aloittelevaa motoristia oikein kunnolla.Kirjasin tännekin silloin tapauksen.
    Välillä on mietityttänyt millaisesksi motoristiura olisi kehittynyt, jos olisin sen uuden ER-5:n saanut sieltä ostettua.
    Eivät siis kertakaikkiaan myyneet,tilanne oli aivan absurdi.Pyörän esitellyt myyjä ei siitä voinut kauppoja tehdä ja Jukkis vaan mulkoili toimistostaan kun häntä useaan otteeseen kaupantekoon pyydettiin.Varusteetkin oli jo sovitettu ja hinnat sovittu.Ei auttanut kuin poistua . Auto Bike sitten myi helposti Viragon.

Kerran olen ollut oikeudessa, kun liikkeenharjoittaja(ihan muulta alalta kuin Tuusmotor) kävi kiinni aivan yllättäen.Teki oudon vastakanteen kotirauhan rikkomisesta.Voitin homman, tietysti- kun oli todistajakin.

Aikamoista asiakaspalvelua, kun kiinni käydään.
    Olisit tehnyt rikosilmoituksen asiasta.
    Toisaalta taas mieleni tekisi sanoa jotta, oisit vetänyt korville niin että tuntuu, mutta olen oppinut kalliin kautta, että se ei kannata. Joskus pelkkä litsarikin saattaa tulla maksamaan tuhansia.
    Ja väkivaltahan ei yleensä ratkaise mitään. Sitä on valitettavasti maailma kuitenkin täynnä.

On erittäin kummaa, jos liikkeissä on varaa vielä vittuilla asiakkaille. Näitä liikkeitä kuitenkin alkaa olemaan, ja ulkomailtakin saa tavaraa tilattua. Luulisi ettei paljo asiakkaalle auota, vaan kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä.

Itse olen ostanut ainoastaan herttoniemen HD-Centteristä tavaraa, ja saanut sieltä aina hyvää palvelua. Pyörääkin kävin siellä katselemassa kevään kynnyksellä, ja silloinkin sain juuri sen verran palvelua, kuin toivoinkin.

Ja vaikka liikkeet ovat pieniä, niin silti se ei oikeuta olemaan ottamatta vastuuta myydystä tavarasta. Ei pidä lähteä leikkiin mukaan, jos ei siitä sitten pysty vastaamaan. Ei ole asiakkaan vika, jos myyty tuote on viallinen.
    Nyksä. Speed Triple 2013
    EX: GSX-R 1000 K6
    EX: R6R 06
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 14 2008,22:49) kirjoitti
    Ei omista, Jukkis on omistanut kahteen kertaan kylläkin, mut myi muistaakseni -06 yrityksen pois. Eipä taida olla semmoista mopoliikettä josta kaikki mitä puhutaan olisi pelkästään positiivista.
    Toi on kyllä niin totta.

Toisaalta jos netissä lukee jo valmiiksi "kymmeniä" kauhutarinoita jostain liikkeestä, niin kyllähän sitä tulee oltua hieman enemmän hereillä jos ko. kaupassa asioi.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    mää ainaskin tykkäisin tommosesta toiminnasta mopo kaupoissa.
    jos tulee ongelma tilanne ni pistetään trikoot päälle ja mennään ulos painimaan. ja hävinnyt pitää suunsa kii ja hoitaa hommat kuntoon
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Olen viimeisten n. 18 vuoden aikana asioinut useimmissa PK seudun prätkäliikkeissä. Plakkariin on tullut sekä myönteistä että kielteistä kokemusta lähes kaikista.
    Tuusmotor on kuitenkin minusta ollut aina asiallinen paikka asioida. Hommat hoitunu hyvin ja usein nopeastikin. MP liikkeiden parhaimmistoa, siis minun mielestäni.

Tää ketjun alkutapaus lienee poikkeus, koska molemmilla puolilla ollut väärälle jalalle heränneitä tai muuten vaan kuumakalleja.
    Hikeentykää vähemmän ja ajakaa enemmän!
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

Lainaa (Juutana @ Elo. 15 2008,10:26) kirjoitti
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 14 2008,22:49) kirjoitti
    Toi on kyllä niin totta.

Toisaalta jos netissä lukee jo valmiiksi "kymmeniä" kauhutarinoita jostain liikkeestä, niin kyllähän sitä tulee oltua hieman enemmän hereillä jos ko. kaupassa asioi.
    Itsellä ei ole ollut ongelmia, jukkiksen aikana ei jälkeen. Useimmiten on kyllä mopo kaupaa koittanut vääntää Unsikin kanssa. Varuste ja varaosa kaupassa ei oo ollu sen enempää ongelmia. Kyllä uskoisin et jokaisen tarvii kuitenkin käyttää sitä omaa järkeä ja kokemusta, eikä uskoa ihan kaikkeamitä internetin ihme maassa kerrotaan, kaikki ei todellakaan ole ihan niin kun kerrotaan,
    Ois kyllä reilu meininki, jos tohon suuntaan saatas homma vietyä. Pyörän ostossakin, jos saa myyjän piestyä sairaalakuntoon, ni sopis siinä sitten vaikka 20 % alennuksesta ja päinvastoin. Homma lisäis kansanterveyttä, kun olis pakko ruveta jokaisen harrastaa punttia, ku muuten ei uskalla mennä enää kauppaan ostaa maitoa.

Tinkiminen saisi uusia piirteitä ja tylsäänkin työympäristöön tulisi mukavaa vaihtelua.

Palkankorotuksiakin rupeis tiheeseen tippumaan, ku työnjohtajia kävis jokainen vuorollaan vetämässä dunkkuun, kyllä senkin kunnon on jossain vaiheessa pakko loppua.

Tässä vaan kävis äkkiä, niin että valtio tarttis uuden valtakunnansovittelijan. Nykyinen kun ei taitas voittaa ees kärpästä neuvotteluissa, paitti jos kompastuu sen päälle.
    CBR 1000F -89
    Olen ostanut ainoastaan osia ja varusteita ja sillä puolella homma toiminut normaalisti ja kaikinpuolin hyvin. Etenkin vähän harvinaisempia Suzuki-osia on usein ollut hyllyssä, mikä kyllä nostaa huoltofiiliksiä kun saa palikat heti kiinni ja ajoon.
    Noi päälletulemiset varmaan kohtuu harvinaisia autokaupoissa tai motokaupoissa ja henk. koht. tuo oli eka kerta, ku joku rupee takissa roikkumaan. Oikeestaan tollasessa tilanteessa eniten vituttaa se, että rupee ajattelee liikaa "jos mä nyt tota kolkkaan niin pitää kolkata lujaa tai tulee vaan ittelle turpiin.." ja sitte asiaa käydään rosiksessa läpi ja pahimmillaan joutuun itse pahimmaksi pahantekijäksi.

Kai se olis helppoa hillua vaan mielensä mukaan ja potkia muita persuuksille jos vähät välittäs mahd. lakitupajutuista. Elämäntapa sekin..

Toki itselläkin raja kulkee siinä, että jos sattuu niin satutan takas.. tuossa ei sattunu muuta kuin itsetunnon päälle korkeintaan ja vitutus kaupanpäälle.

No, tuosta viisaantuneena en yleensä sovi mitään takuina puheina vaan periaatteella "kun takavalot poistuu niin takuu raukee" jos ei mitään paperilla.

Laitoinpa tän, vaikkakin jo hieman vanhan jutun esille ihan kokemuksena vaan, kun huomasin, että täällä tämmöinen osiokin on.. ja vilahti tuo Tuusmotors tuolla polleissa aika positiivisena (joka hieman ihmetytti), tilanne on tietty nykytilanne jne.

No, näitä ihmeellisyyksiä tulee joskus vastaan.

ps. niin tuo rikosilmoitus aiheesta kävi kyllä mielessä mutta.. aattelin jättää episodin mielummin muhimaan

Pakko kysyä että miksi ihmeessä ap kirjoittaa vasta nyt jostain 2000-luvun alkupäässä sattuneesta tapahtumasta
    Ko yrityksen omistajat sekä suurin osa henkilökuntaa ei ole enää samaa kuin silloin !!!

Ei voi muuta kun ihmetellä miten tämä liittyy mitenkään nykypäivään ?

Jos olet saanut pukinmäen mc donaldsista 10v sitten kokiksen ilman jäitä (vaikka pyysit jäillä) niin kirjoitteletko vielä tänä päivänäkin nettipalstoilla paskasta palvelusta ?
    Lainaa (tapsu @ Elo. 15 2008,13:17) kirjoitti
    Laitoinpa tän, vaikkakin jo hieman vanhan jutun esille ihan kokemuksena vaan, kun huomasin, että täällä tämmöinen osiokin on..

No, näitä ihmeellisyyksiä tulee joskus vastaan.
    Todellakin. Ihmeellisyyksiä. Kerropa nyt tarkaan vuosi milloin tämä on sattunut? 1998,1999,2000,2001,2002? Vai milloin?
    En minäkään ymmärrä aloittajan pointtia. Onneksi joku muu sohaisi ensin, ettei tarvinnut olla syyttävänä sormena. Toiset eivät saa missään ikinä haluamaansa palvelua ja sosiaalisilla tyypeillä ei taas ole yleensä missään ongelmia palvelun kanssa.

200 ihmistä tervehtii 200:lla erilaisella tavalla.

Alkaa tässä lukijasta tuntua , että kun hauis kasvaa niin sitä kudosta vastaava määrä kudosta poistuisi sieltä ylempää...

Väkivallalla tai koolla retostelu on turhaa. Luoja antaa toisille ylös ja toisille alas...ja kolmansille sinne taskuun paksun pätäkkätupon. Aina tulee isompi, vahvempi, osaavampi, nopeampi, taitavampi... Se on vaan ajan kysymys.

Kiira ainakin tietää määräajat noille rikosten vanhentumisajoille. Eiköhän tuosta vielä saisi asianomistajajutun jotenkin väännettyä?
    (poistettu tili)
    Prätkäliikkeet on kieltämättä joskus kummallisia. Taitavat niissä työskentelevät olla itsekkin alan harrastajia tai ammattilaisia. Ja sopuisat motoristithan saa täälläkin riidan pystyyn mistä tahansa aiheesta.

Ao kaupassa olen käynyt vaan koeajamassa niiden pyöriä viime vuonna. Kauppaa ei tullut, mutta kaupankäynti oli todella asiallista. Joskus voi tullakin kauppa jos sopiva mopo on myynnissä.

Tuntuu että olen vissiin oppinut asioimaan mopoliikkeissä, kun nykyään ei ongelmia ole. Tai sitten noi Heinolla ja Nymanilla vaan tuntee mut.
    Ikinä en ole liikkeestä pyörää ostanut vaikka parikymmentä olen omistanut, ois kyllä kiva vähän painia huoltomiesten kanssa, mutta kun en itseni kanssa viitti painia.
    En tota softailia antaisikaan kenenkään muiden ruuvattavaksi.
    Muutama vuosi sitten menin ko. putiikkiin ostaakseni renkaat Kawaan, kun he äkkäsivät, että kyseessä on Saksantuonti, vastaus oli tylysti "meillä ei ole aikaa korjailla Saksasta raahattuja p..koja" joten se siitä. Ovat ilmeisesti kaikki siellä joutuneet palveluammattiin.
    Jos ois mitä jois, niin jois pois.................
  30.  
    Lainaa (Tuppervaari @ Elo. 15 2008,10:41) kirjoitti
    mää ainaskin tykkäisin tommosesta toiminnasta mopo kaupoissa.
    jos tulee ongelma tilanne ni pistetään trikoot päälle ja mennään ulos painimaan. ja hävinnyt pitää suunsa kii ja hoitaa hommat kuntoon
    Aika karua katottavaa olisi kun joillakin olisi kuitenkin vaan nahkaset kalukukkarot ja toisilla olis ajopuku päällä ettei tule naarmuja.
    Tuomarille huomioliivit?
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen