perus pappa mopedi parilla muovin palalla.
Hajuton mauton Laiska Hon.... anteeksi tällä kertaa BMW.
-Honda CBR 1000 RR -07
-Honda CBR 1100 XX -06
-Suzuki SV 1000 S -03
-Suzuki GSX 600 R -99
-Kawasaki KLE 500 -91
Miksi ihmeessä mallimerkinnässä on RR??
Pyörähän näyttää ihan normi äffältä ilman katteita. Ilmeisesti markkinointiosasto ollut taas vauhdissa...
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
Hmm, maukas... Vaihtoehto niille jotka pähkäilevät hornetteja tai fz6:sta. Toi ykspuoleinen svingi on kyllä makee tässäkin bemussa!![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Itse kanssa mietin noita mallimerkintöjä. Niinhän Hondallakin on uusi naku, jonka perässä on RR. Mistähän tuo RR on tempaistu? Ennemmin viitaisi johonkin muoviluotiin.
Dixi et animam levavi
Tommoinen F800 mylly on kyllä yllättävän hyvä.
Samaten varttikatteellinen katumalli oli paljon parempi ajaa kuin olisin odottanut, toisaalta enduro(kin) oli merkittävästi odotettua raskaampi.
Kai tuo paikkaansa puoltaa laadukkaana jos ehkä kalliinpuoleisena peruspyöränä.
Lienee turha toivoa että RR malliin olisi kehitty enemmin löylyä tai taottuja vanteita yms. asiallista kivaa.
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
RR
Muutoin ihan pätevän näköinen laite.
Bemarilla on vaan nyt käytössä todella tylsä värivalikoima.
Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
Tota noin. Itselläni on F 800 ST, mistä voin julkituoda vain ylistyssanoja. Myös/ eritoten matka-ajosta pakaasit mukana kaksipäällä. Tosin emme ole emännän kanssa mitään läskimätisäkkejä, jolloin minulle/ meille tehot riittää aivan tarpeeksi. Ja Akron putkikin poistaa nuhapumppuäänen ... jos se nyt sitten haittaisi. Alkuperäpleksi on osoittautunut allekirjoittaneen ruotopituuden (177 cm) suhteen hyväksi. Bensan kulutus on ällistyttävän niukkaa vaikka ajetaan reippaastikkin. Kurveissa tanakka, suuntansa pitävä.(honkkeli1000 @ Elo. 14 2008,19:07) kirjoitti
Voisi kuvitella, että nakuversion ilmestyminen on juurikin vastine vastaavalle "japanilaismarkkinointiajattelulle". Siis katteilla tai ilman. Kaiketi tehtaan markkinasiipi on tuijotellut myyntikäppyröitä ja löytäneet tällekin mentävän raon. Hinta tietysti täytyy olla kohdallaan *
ST on ainakin erittäin hauska ja hyvä ajaa! Suosittelen. Ja väristä puheenollen. Olen sitä mieltä, että suomalaisen omistaman saksalaisen moottoripyörän täytyy olla sininen valkoisin vilkunlasein.
Kate hassu tuossa tankin eturunassa. Triplesta kaksi lamppua rinnan ja semmonen Trumpan flyscreen mittariston peitoksi, niin toihan on ihan asiaa.
USD keulan puuttuminen tökkää mun silmään.
eiköhän siinä kuitenkin ole vaan yksi R ;)(ek@ @ Elo. 14 2008,20:00) kirjoitti
Honda CB600 F Hornet -07
Honda CBR600RR -07
Honda CBR600F -99
Aprilia Sport Pro 125 -94
Yamaha RD 125 -82??
Mut jos Bemari olis SS, niinku SuperSport, niin linnaanhan ne laitettais koko tehtaan väki. Yks R oli jo varattu Rummeniggelle, joten piti laittaa kaks.
Mut Akrapovic änkkäri kuvassa, ihan varmaan sarjatuotantoversioon tulee joku 6 kiloa painavampi taiteilijan mahtiluomus.
Saahan niitä osaan biimereitä Akroja ihan orggis lisävarusteena.
Tosin voihan kuvan pyörä olla tavalliseen prosyyrikuvatyyliin *lisävarustein eli kaikki siisti maksaa extraa...
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
Kun laittaisivat kunnon usd keulan joka ei oli niin aneemisen näköinen *lähtöjään kuin bemarin kaulat kautta aikain, olis hyvän näköinen. Mitenkähän ne onnistuukin löytämään noi mopon putkilta näyttävät etuset vuosi toisensa jälkeen???
edit, hieno kone, gs 800 koeajossa todennettu, mutta näyttää ulospäin kuin burana 800 purkilta
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Sen verran hyvät muistot mullekin jäi F:stä, jotta voisin sanoa että kova luu moinen olisi näille street tripleille, monstereille ja kumppaneille.
Tunskan takalamppu ja mankista otettu etulamppu
Aika hianot![]()
Tilauksesta k100 takavanne erikois kapealla renkaalla![]()
-Honda CBR 1000 RR -07
-Honda CBR 1100 XX -06
-Suzuki SV 1000 S -03
-Suzuki GSX 600 R -99
-Kawasaki KLE 500 -91
Mutta onhan tuo Bemariksi jo melkein hyvän näkönen. Pakkaa olla yleensä samaa vikaa kuin Alfa Romeoissa, että ovat niin rumia, että muuatmien mielestä kauniita.
ihan hieno
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Siippo on. Mun mielestä beemerin muotoilu on nimenomaan kohdallaan verrattuna japskeihin. Tehoa vois ehkä olla enempi, mut tosiaan bensan kulutus, koneen kestävyys ja väännökkyys on aika mukavia etuja myös.
-09 malli?
daytona 675
f800 st
Mitenkäs tommosessa on potkua? Isäukko oli toissa kesänä ostamassa F 800 ST:tä, jota itsekin kävin pyörittelemässä...ihan kiva mopo, mutta jäi ostamatta.
Viisas pääsee vähemmällä!
Olis musta kone niin näyttäisi edes joltain. Aika ruma..
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
no eipä oikein silmä sopeudu tohon luomukseen
Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
Veikkaisin että sama motti kun s/st/gs, eli 85 bhp @ 8000 rpm.(Compañero @ Elo. 25 2008,14:51) kirjoitti
0 - 100 km/h 3.5s. Tietyillä edellytyksillä toki..
daytona 675
f800 st
Voi voi...
Sen kummemmin ottamatta kantaa bmw:n tekniseen hyvyyteen/huonouteen (siitä ku ei hirveästi kokemusta ole), on tuo kokonaisuus valitettavasti mielestäni to-del-la halvan näköinen. Yleensä bemun pyöristä huokuu sellaista laatua jo sadan metrin päähän, että ei tartte jättää hintalappua roikkumaanTökeröt muovilätkät kyljessä, tavallinen keula...on siinä sentään yksipuolinen takahaarukka. Tuli ihan mieleen tämä... ;) Tuohon kokonaisuuteen kun lyödään vielä nykyiset euro-normit täyttävä putki, niin ah kyllä on kaunis.
Ja tuo "RR" on kyllä viiminen niitti. Sekoittaako bmw tietoisesti/piruuttaan näitä japsien "de facto"-merkintöjä? Oman käsityksen mukaan RR on yleensä se enemmän ratakäyttöön tehty versio, jäykempi alusta jne.
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
Joo... Eipä tuosta oikein osaa sanoa juuta tahi jaata. Kyllä mun mielestä nakipyörän pitää näyttää siltä, kuin esimerkiksi Kawasaki ZRX 1200 tai Yamaha XJR 1300. Niissä on suunnattomasti kikkeliä niissä pyörissä.
Bemariksi tuo on jotenkin ohukaisen ja laimennetun näköinen. Hassua, kun niillä on nyt ollut ihan vaikuttavankin näköisiä pyöriä, joista paremmat on jopa oikeasti hysteerisen hilpeitä ajettavia, esimerkiks se varttikatteinen pokseri. Ja tossa toi mittaristo on nakipyörässä tyylimoka numero uuno: Nakussa vaan pitää olla kaksi erillistä mittaripönttöä juuri kuten noissa edellämainituissa japonialaisissa. Se järjestely on ollut ikiaikainen koska se hipoo jumalaista täydellisyyttä.
<p>Purpattava spagetinkeitin</p>
Jaahans koskas noita on koeajettavissa ja se kilonen kans, tahtoo koittaa...
Toihan on ihan mukiinmenevä vehje. Sivusta katsoen tyylikkään näköinen, edestä tosin vähän alistuneen oloinen...
Life is not a spectator sport!
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
Oli pakko nostaa topic ylös, koska pyörä saapuu liikkeisiin nyt toukokuussa. Soittelin Oulun EMC:lle ja ainakin yksi olisi tulossa myös sinne näytille. Käsittääkseni RR-mallia ei ole erikseen valmistuksessa. Pyörä vaikuttaa kyllä erittäin mielenkiintoiselta ja varsinkin hinta houkuttelee ainakin koeajolle. Katsotaan miten tämän kuumeen kanssa käy. ;)
Ohessa muutama kuva oikeasta mallista;
Moottori
Tyyppi Vesijäähdytteinen kaksisylinterinen nelitahtinen, neljä venttiiliä/sylinteri, kaksi kannen yläpuolista nokka-akselia, kuivasumppuvoitelu
Sylinterin halkaisija x iskunpituus 82 mm x 75.6 mm
Iskutilavuus 798 cc
Nimellisteho 64 kW (87 hv) / 8.000 r/min (tehon alennussarjalla 25 kW (34 hv) / 6.000 r/min)
Enimmäisvääntö 86 Nm / 6.000 r/min (tehon alennussarjalla: 58 Nm / 3.250 r/min)
Puristussuhde 12.0 : 1
Polttoaineen syöttö / moottorinohjaus Elektroninen suihkutus imusarjaan / digitaalinen moottorinohjaus (BMS-KP)
Pakokaasujen puhdistus Puhdistus suljettu 3-tie-katalysaattori, täyttää EU-3-päästönormit
Suorituskyky / polttoaineenkulutus
Huippunopeus Yli 200 km/h
Kulutus/100 km (90 km/h) 3.6 l
Kulutus/100 km (120 km/h) 4.8 l
Polttoainetyyppi lyijytön, vähintään 95-oktaaninen bensiini (RON)
Suositushinta veroineen hieman alle 10800e
<p><em><strike>HD Sporster 883 -02</strike></em></p><p><em><strike style="font-size: 12px;">Honda VFR800 02</strike></em></p><p><em><strike style="font-size: 12px;">Yamaha YZF-R1 -07</strike></em></p><p><strong>BMW K1200R 07</strong></p>
Tämä on näitä malleja joista kuvat ei oikeen anna mitään irti. Messuilla taas livenä oli oikeen mukavan "ruma" laitos!
Kauniimpi osapuoli meinaa vähän oireilla tämän bemun suuntaan. Ainoa vaan että vaihto FZS1000:sta tähän bemuun epäilyttää tuolla tehopuolella. Koeajo olisi ehdoton jotta tietää onko toi ihan toivoton nuhapumppu Fazerin jälkeen vaiko ei... Varmaan on näppärä pyöritellä kyllä!
We will see... ehkäpä tänä kesänä taloon saadaan toinenkin BMW?![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...