TÄÄLLÄ oli juttua KS:n päivityksestä isompaan koneeseen ja myös uudesta kolmipyttyisestä K1000S:stä.
Kolmipyttyinen vasemmalla:
Myös jotain uusia bokserimalleja esitellään. Ei olisi yllätys, jos olisi samanlaiset sylinterinkannet, kuin uudessa HP2 Sportissa.
Dixi et animam levavi
Otsikkoon tuli jostain piste. Piti olla K1000S.
Dixi et animam levavi
Eiks toi vasemman puoleinen ole 675 Daytona.
Edit: Litranen kolmimukinen olis just tyypillinen moka, ei riitä litrasia nelimukisia vastaan verrattuna. Mut tuskinpa sentään. Toivottavasti vaan alavääntöisempi versio 1000RR nakkipannusta, vähän niinkuin Hondalla tuli cebarista nakuversio, sekin on muuten aika hiano vehe.
Jos litran kolmipyttyinen on tulossa, niin K75S-kuskina hihkun innosta! Ei tärise eikä jyrise vaan vetää pehmeästi. Hiukka lisää kuutioita ja modernia muuta hilua, niin hyvä!
Toivottavasti onnistuu yhtä hyvin kuin aikanaan vajaapyttyinen versio K100:sta.
Nuori setä, melkein yhtä nuori bemari ja riuskat otteet kuin sukututkijalla
Googletuksella löytyy osumia yksipuoleisella etuhaarukalla varustetusta protosta. Ee-i, miksi niiden pitää yrittää aina jotakin kummajaista. Pistäisivät vaan K12S:ään toimivamman koneen (ruisku, kytkin, vaihteisto, 'käyntivälykset'), mieluusti isommaksi porattuna. Sähköpuoli kuntoon ja muuta pikkufiksausta, niin voisi kauppakin käydä.
Niinpä niin.(hidas57 @ Elo. 12 2008,15:29) kirjoitti
Alustahan siinä jo on sen verran hyvä, että parantaminen on aika vaikeaa.
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Joo, K1200S käy rumasti kylmänä ja miksei lämpimänäkin ja täristäähän se mutta se on moottoripyörä isolla "M:llä" ei mikään auton kopio.
Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
Jeps, itteäni ei ole kyllä tippaakaan haitannu noi parjatut pikkuviat omassa K1200:ssa. Päin vastoin, raaka käyntiääni paljon mielummin kuin singer. Ei MP saa liiaan "smooth" olla, muutoin se on Hånda... ja se taas vie kaiken maun, hajun ja värin koko hommasta.(8551 @ Elo. 18 2008,20:38) kirjoitti
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Ei mullakaan uutena siinä pärrässä tuntunut olevan mitään vikaa. Eikä nyt tämän toisen kesän ajoilla viat enää lisääntyneet ole, mitä nyt se bensamittari nollaantui kesken ajon ja vaati huoltokeikan.(Yamaha1 @ Elo. 18 2008,23:28) kirjoitti
Pikkuärtymystä aiheuttavat asiat eivät ajoa tai käyttöä haittaa, varsinaisesti. Vähän vaan jurppii, kun jengi pääsee niin helposti mollaamaan niistä 'ominaisuuksista', joista useimmat kuulee korvalla. Pystyyhän niitä vilkkujakin käyttämään, mutta miksi laittaa sille tärkeälle kaasu-/jarrukädelle kaksi hommaa lisää, kun toisella kädellä ei ole oikein mitään tekemistä, jne.
Elikäs jos vähän saataisiin bemarin autojen tyylistä käynnin hienostuneisuutta ja sporttisuutta, niin pliis. Ja turhat kummallisuudet voisi unohtaa. Oli esim lähes itsemurhaluokkaa laittaa K12R:ään sellanen etuvalohärpäkkä. En ole nähnyt Suomessa yhtään noita tien päällä.
No kuitenkin, viimeks eilen katoin tallissa, että on se oma Sportti hieno, on se. *
Mutta tylsää, kun ei voi suunnitella vaihtavansa mihinkään, damn. Niettä K1300S kehiin, mutta tarkkana bemari, tarkkana.
Eipäole ollut valittamista K12S:ssä.
Muutama tottumisasia kylläkin. Käsien puutumunen alkuun tuntui S:ssän vialta, mutta taisi ollakin kuskiin liittyvä. Sain samat oireet LT:llä, kun vakionopeudensäädin ei pelannut.
Tehoja löytyy ihan riittävästi ja ajettavuus on tämmöiselle keskivertokuskille erinomainen. Tuulensuoja on huono, mutta niinhän se on aina jollei mene LT:hen tai Goldwingiin.
Eli eipä tuossa ole juurikaan parantamisen varaa. Suotta tekevät uusia malleja.
t. Repa
t. Repa
Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
+1, Myös täältä tulee alustava jipii.(expat1000 @ Elo. 12 2008,09:17) kirjoitti
Tällä hetkellä on vaikeaa ellei jopa mahdotonta löytää korvaajaa K 1200 S:lle.Pakko vissiin ajella ensi kesäkin sillä?
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen