Moottoripyörä törmäsi autoon Hiekkaharjun aseman alikulun kohdalla. Pyörän kuljettaja kiidätettiin paikalta sairaalaan, kuski nostettiin ambulanssiin kypärä päässä.
Kuulohavaintojen mukaan onnettomuutta oli edeltänyt kova kiihdytys. Paikalla on 40 km/h nopeusrajoitus. Pyörä oli musta vanhemman mallinen Yamaha-kyykky tms.
Odotellaan mitä lehdet kirjoittavat.
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
Pommittamatta kaupungissa..(Markku @ Elo. 11 2008,21:26) kirjoitti
Aina on niitä ketkä ei usko.
Turhan kova opetus oli tämä, mutta kaitpa näki että tie oli tyhjä.
Toivotaan että kuski paranee, eikä pahinta olisi käynyt.
Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
Iltasanomat ehtivät ensin:
Uutinen Iltasanomissa
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
Paranemisiin ... olipa syy mikä tahansa ..![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
+1(jannep @ Elo. 11 2008,21:37) kirjoitti
Intruderclubfinland
Pappa Tunturi
Tunturi Tiger Aqua
Yamaha DT 125 *-87
Yamaha XS 650 *-80
Honda Shadow 600 *-90
Suzuki Intruder 1400 *-91
jos mopotissa ollu tehari ni on aikas vaikee sellasella ihmisellä sanoo joka ei itse harrasta et kuinka kova se kiihdytys on ollu.(Markku @ Elo. 11 2008,21:26) kirjoitti
esim pikku repäsy uudella mopolla ja vauhtii huntti ja taas vanhemmalla 50km/h jA ääni ainakin mun korvaan suht sama.
korjatkaa jos olen väärässä.
kuskille pikaisia paranemisia et pääsee taas![]()
![]()
mopoton mies nykyään
the older i get the faster i used to be
Et välttämättä väärässä, mutta se on ihan samanlaista spekulointia kuin että väitetään kiihdyttäneen. Toivotaan, ettei osasyynä ole vetomiehen kyseenalainen vetopaikanvalinta.(vuutainen @ Elo. 12 2008,02:37) kirjoitti
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Totanoin .. tuo takaisinlaskeminen on teknisesti kehittynyt aika
paljon sitten alkuaikojen. Lämärin vaurioista ja siirtymämatkoista
etc. voidaan aika hyvin nykyään saada selville kaikenlaista.
Jokainen tietenkin ymmärtää, että 40km/h ajettaessa vauriot
eivät ihan aina pysy tismalleen samoina kuin 140km/ vauhdissa.
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Itse kiihdytiin viime viikolla tunnelin liepeillä ykkösellä ~60kmh mittarinopeuteen jolloin hatukas mummo nosteli nyrkkiään samalla irvistellen.(vuutainen @ Elo. 12 2008,02:37) kirjoitti
No, oikeessahan se kai oli kun kohdalla oli nopeusrajoitus 50kmh. Mummon käytös oli ehkä sen mukaista että minulla olisi ollut mittarissa ~100kmh+
~SV1000N~
Sen takia kannattaa ostaa kilokyykky, ja siihen joko hiljainen slipari, tai orkkisputki. Sillä voit kiihdyttää rauhassa ykkösellä 150 km/h:iin ilman, että mummon kädet heiluvat lainkaan.(baritoni @ Elo. 12 2008,10:08) kirjoitti
Sen sijaan jos pikkupyörällä kelaat neljä vaihdetta 100:een kiihdyttäessäsi, päättelee jo paikallinen konstaapelikin lehden palstalla, että nopeutta on ollut reilusti, koska noin monta vaihdetta on läpi vedetty.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
ja taas joku onneton koheltanu naamalleen...vähän tekee pahaa mainetta motoristeille...ei sillä ettenkö sitä pahaa sanaa aiheuttais itsekki![]()
drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
Ikävää on se, että näiden kuulohavantojen perusteella jaetaan jopa sakkoja vaikka tilanne on juuri niin kuin vuutiainen esittää.(Markku @ Elo. 11 2008,21:26) kirjoitti
Mutta ilmeisesti silti vetomiehestä tuli wannabe-vetomies yhtä nopeasti kuin kuskista matkustaja.
Honda CBF1000
Jos muoviluoti kuulostaa kovaääniseltä hyttyseltä, niin kai siinä sitten on jo aika paljon vauhtia.
Durty Nelly's Boys
Noh siinä alikulussa on seinät ja katto betonia, joten kaiku lisää kivasti ääntä.
Ilmiö on parhaillaan V2 koneella ja vauhtiakaan ei tarvita. On tosiaan 40km/h ja pitkä matka ei ole edes kouluihin/urheilukenttään. Oli viimesyksynä koulujen alkaessa ns. tehovalvonta piste. Ei kovin fiksua kurvailla tossa maastossa kovaa; paljon ihmisiä, liikennettä ja lapsiakin...
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
missä tarkalleen toi oli tapahtunu (ite asun siin kivenheiton päässä).
Eli siel "tunnelissa" radan alla vai jommalla kummal puolella rataa?
Joo, eli olin kyseisenä iltana fillaroimassa tuon Hiekkaharjun aseman ohi siinä eläinkaupan kohdalla, kun kuulin takaa hieman reippaamman kaasun avaamisen. Ei siis mitään ykköseltä neloselle tuppi-nurin-raakana kelaamista. Vilkaisin taakseni ja näin kun pyörän takapää heittelehti puolelta toiselle. Tämän jälkeen pyörä katosi näkökentästäni pusikon taakse, ja sitten kuului melkoinen rysäys. Pyörähdin ympäri paikalle ja näin kuskin lepäävän lusikka-asennossa keskellä vastaantulevien kaistaa. Paikalla oli melko paljon porukkaa ja lanssi saatiin paikalle aika nopeasti. Kaveri vaikutti olevan hieman huonossa hapessa ja oikeata jalkaa valitteli eniten, mainiten että on ainakin muutamasta kohtaa poikki ja kyllähän se aika luonnottomassa kulmassa olikin. Tuossa muutama paskalaatuinen kännykkäkamera kuva, niin tilanne hieman hahmottuu. Toipumisia kuskille.
![]()
Ottanut vauhtia, jarruttanut kaarteeseen, takanen lähtenyt irti, woblaus ja ryskis?
Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
Siis väärälle kaistalle ajautunut??
Tämmöset kämmit tulis maksaa kokonaan omasta lompakosta.
Niin turhaa... Paranimesia silti kuskille.
Intruderclubfinland
Pappa Tunturi
Tunturi Tiger Aqua
Yamaha DT 125 *-87
Yamaha XS 650 *-80
Honda Shadow 600 *-90
Suzuki Intruder 1400 *-91
Siis onko sama paikka? Tuolla takana näyttää olevan jotain kiiltävää paikkausta asfaltissa ja paikkaajien töhryjäljet jatkuu tuon sauman jälkeen. Olisikohan tuossa kuinka liukasta, kun noita heittelehtimisiä ja kaatoja tulee muutaman päivän välein.
Dixi et animam levavi
Kerrankin takakenokustomistin kanssa samaa mieltä. Tähän sopii mainiosti sanonta; "tyhmä lapsi." Vain täysi tauno tykittää täyttä taittuvaan tunneliin.
Kuulohavaintojen mukaan motoparkin bomber illasta lähti aivan suunnaton meteli ja pauke. Motoparkin omistaja kutsuttiin poliisin puheille, mutta kun selvisi, että kyseinen ilta on vasta seuraavana viikonloppuna niin asian selvittely siirtyikin aivan toiseen suuntaan. Sitä on niin monenlaista kuulo havaintoa(jannep @ Elo. 11 2008,21:37) kirjoitti
![]()
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Eli mopo oli sutassut tuosta pikipaikasta kukkahattuvauhdissa (mistä avausääni) ja ottanut lipat betoniseinään. Taas olisi tiehallinnolle nootin paikka.
Dixi et animam levavi
Käsitänkö mä oikein (vai väärin), noissa kuvissa näkyy menosuunta, ei tulosuunta?
näin ymmärtäisin, koska jos kaveri maannut vastaantulijoiden kaistalla... eli sisäkurviin jysäyttäny..!?!?(Köpi @ Elo. 15 2008,11:55) kirjoitti
tuota alasoikealla menevää kurvia ennen on suoranpätkää kyllä, mutta ristysaluetta, eli saa aika vajaa olla jos siinä kohtii avaa kaasua....
kuvaaja voisi varmaan vielä selventää, että tuliko urheilukentältä päin vai tikkurilasta päin.
Keskimmäisessä kuvassa näkyy, ku joku just pölli kypärän.
Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
Joo, joku siinä kantaa kypärää, mutta lienee omansa koska ensimmäisessä viestissä mainitaan että kuski nostettiin kypärä päässä ambulanssiin...(Pedaali @ Elo. 15 2008,13:43) kirjoitti
Lievää tinnitystä jonkun korvissa tai niiden välissä.(rammus @ Elo. 15 2008,11:46) kirjoitti
![]()
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Hyvin ajettu, hiukan lekaa loppuihin katteisiin ja pusu Scanialta perseeseen niin on valmis bomberi.
Kukas vetomies tää oli ?
Dirty Nasty Furriner