Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Onko noissa (numerokokoiset vaatteet) mitoitus mitenkään erikoinen vai vastaako normaalia pohjoiseurooppalaista (ml. Suomi)?
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
    Mielestäni vastaa (1 takin ja 2 housujen kokemuksella)
    Samaa mieltä, eli vastaa hyvinkin mun mielestäni (takki ja housut Lindstrandsilta).
    Life is not a spectator sport!
    Kyllä ne hyvin pitää paikkansa kun on ruotsalaisten tekemät vermeet. Ja vielä parhaat mitä rahalla saa.
    Ok, kiitos tiedoista. Sain asiaa hieman itsekin tutkittua Bike Worldissä vaikka valikoimat olivat kovin heikot (vain nahkoja numerokoolla, minua kiinnostavia Halvarssons-brändin tekstiiliasuja ei lainkaan), olettamani koko vaikutti täysin soveltuvalta.
    No, eipä omatunto kolkuta kun tilaan paljon halvemmalta ulkomailta.
    käy House Of Bike:ssa, Herttoniemessä. Siellä runsaasti Halvarssonin tuotteita, itse olen sieltä ostanut
    Senior Highway Bomber

Ride Loud - Ride Proud

Kawasaki z750s -05
    Lainaa (Tympeysmies @ Kesä. 24 2008,23:02) kirjoitti
    Ok, kiitos tiedoista. Sain asiaa hieman itsekin tutkittua Bike Worldissä vaikka valikoimat olivat kovin heikot (vain nahkoja numerokoolla, minua kiinnostavia Halvarssons-brändin tekstiiliasuja ei lainkaan), olettamani koko vaikutti täysin soveltuvalta.
    No, eipä omatunto kolkuta kun tilaan paljon halvemmalta ulkomailta.
    MIstä Halvarssonit / Lindstrandsit halvimmalla ulkomailta? Pitäis goretakki ostaa itselle...
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  8.  
    Joo niin, nytpä on minulla Korax-takki (+back converter) ja Cobra-housut olleet jo vähän aikaa, hyvät ovat niin koon kuin muidenkin ominaisuuksien puolesta.

Biker-land.de, kannattaa kysyä "best offer".