Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Kokemuksia rekaista FJR:ään. Paljon on kehuttu Mezellerin ME Z6, mutta onko kokemuksia Dunlopin Roadsmartista?
    R Blomqvist
  2. #2
    Ei Dunlopit ole renkaita Z 6 alle vaan
  3. #3
    Siis ehdottomasti Michelin Pilot Road 2 alle.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  4. #4
    Itsellä ollut alla -06 FJR:ssä sekä Z6:set , että Pilot Road 2:t, molemmista merkeistä nuo raskaille pyörille tarkoitetut versiot. Oma henkilökohtainen mielipide on, että Pilot Road on parempi rengas FJR:ään. On eroa uskomattoman paljon FJR:n käsiteltäyydessä näiden kahden renkaan välillä. Misukoilla FJR on huomattavasti ketterämpi viskoa mutkiin ja tiukkiin kulmiin. Seuraavatkin renkaani tulevat kyllä olemaan Pilot Roadit.
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
  5. #5
    Tuttava vaihtoi Z6set alkuperäis metzien jälkeen ja pyörää ei samaksi tunnistanut kuin merkistä. Niin suuri muutos parempaan suuntaan oli kun kokeili.. Siis kun muistaa millaiset ne alkup oli uutena. Ihmeen paljon oikeanlainen rengastus voi mopon ajoa parantaa.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  6. #6
    Z6:set varmasti hyvät rinkulat, itellä PR2:set eikä mitään moitittavaa; aika rivakasti saa mutkatietä päästellä (omassa sarjassaan).
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
  7. #7
    Metz. z6c kumit alla,juuri vaihdoin uuden takasen ja kohta vaihdan uuden etusen.14000 ajoin takakumilla,etusella menee
    vielä 1-2 tonnia.Perjantaina tilasin Mynet.motolta 2kpl etur. ja 1 takakumin varastoon.Eli suosittelen.
    Tarkat kaverit ovat ajaneet noilla (kuulopuheita),jopa 20tkm.ehkä kuitenkin 14-16 on realistisempi.Etukumi kuluu aikalailla samaa tahtia takasen kanssa.
  8. #8
    Alkuperäisasennus fjr:n alla oli Bridgestone Batlax 20, joilla tuli posoteltua 16tkm ja etunen olisi kestänyt pitempäänkin . Seuraava setti myös BT20, mutta niillä ei päässyt kuin vajaa 10tkm, taisi Allright myydä isoon pyörään vahvistamattomat rinkulat. Samoin Kävi myös BT21:sten kanssa, myöskin Allrightista , jolloin etunen alkoi näyttää pahoja kulumisia jo 4tkm:n kohdalla molemmista sivuista ja oli vaihdettava 7tkm:n kohdalla. Keskellä olisi vielä ollut pintaa. Takanen meni vaihtoon 11,5tkm:n kohdalla.

    Nykyisin etusena Metzin Z6 (vahvistettu) ja 5tkm:n kohdalla ei merkittävää kulumaa. Pyörä toimi myös kuin enkeli Z6:sen kanssa. Nyt myös taakse laitettu Z6 C (InterActive) ja ei moitteen sanaa rinkuloista.



    Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen

    -FJR1300-
    (-XJ900 Diversion-)
  9. #9
    Suosittelen, uutta METZELER Roadtec Z6 Interact, eteen G ja taakse C versio, vahvistetut.
  10. #10
    Lainaa (psi @ Elo. 25 2008,22:38) kirjoitti
    Suosittelen, uutta METZELER Roadtec Z6 Interact, eteen G ja taakse C versio, vahvistetut.
    Onkos paljon kilometreja takana ko. renkailla?
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
  11. #11
    Vastahan tästä keskusteltiin:


    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....stävyys
    Power is nothing without mojo!
  12. #12
    Ei ole paljoa kilometrejä Interacteilla, renkaat on olleet alla vasta kolme viikoa mutta ensivaikutelma on hyvin positiivinen.
  13. #13
    Mulla ollu takana bt20,vaihdoin 17tkm kohdalla,oli aikas kulunut... Nyt alla dunlopin 220st vai mikä se oli, nyt ajettu n.16tkm,keskeltä aika kulunut, mut aattelin, et sais sen 20tkm täyteen... ans kattoo...
  14. #14
    Lainaa (psi @ Elo. 25 2008,22:38) kirjoitti
    Suosittelen, uutta METZELER Roadtec Z6 Interact, eteen G ja taakse C versio, vahvistetut.
    Mitä kirjaimet G ja C tarkoittaa
    Tarkoittaako nuo kirjaimet juuri noita vahvistettuja ja jos, niin miten ne on vahvistettu
    Takanen C versiolla painaa 0,5kg enemmän kuin ilman ja etunen G versiona painaa saman verran.
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
  15. #15
    Lainaa (same @ Syys. 24 2008,22:18) kirjoitti
    Lainaa (psi @ Elo. 25 2008,22:38) kirjoitti
    Suosittelen, uutta METZELER Roadtec Z6 Interact, eteen G ja taakse C versio, vahvistetut.
    Mitä kirjaimet G ja C tarkoittaa
    Tarkoittaako nuo kirjaimet juuri noita vahvistettuja ja jos, niin miten ne on vahvistettu
    Takanen C versiolla painaa 0,5kg enemmän kuin ilman ja etunen G versiona painaa saman verran.
    Hyvä kysymys,tuon minäkin haluaisin tietää.Itsellä oli aiemmin normaali z6 edessä ja nyt tuo uusi z6c.Sen verran noita hätäsesti vertasin,että ainakin kudosmäärät ovat samat.Voisikohan tuo kumilaatu olla kovempaa.Noh tämänkin joku varmaan tietää tarkalleen,joten ootellaan.
  16.  
  17. #16
    Lainaa (TKA59 @ Syys. 25 2008,21:15) kirjoitti
    Lainaa (same @ Syys. 24 2008,22:18) kirjoitti
    Lainaa (psi @ Elo. 25 2008,22:38) kirjoitti
    Suosittelen, uutta METZELER Roadtec Z6 Interact, eteen G ja taakse C versio, vahvistetut.
    Mitä kirjaimet G ja C tarkoittaa
    Tarkoittaako nuo kirjaimet juuri noita vahvistettuja ja jos, niin miten ne on vahvistettu
    Takanen C versiolla painaa 0,5kg enemmän kuin ilman ja etunen G versiona painaa saman verran.
    Hyvä kysymys,tuon minäkin haluaisin tietää.Itsellä oli aiemmin normaali z6 edessä ja nyt tuo uusi z6c.Sen verran noita hätäsesti vertasin,että ainakin kudosmäärät ovat samat.Voisikohan tuo kumilaatu olla kovempaa.Noh tämänkin joku varmaan tietää tarkalleen,joten ootellaan.
    Olisi kiva myös tietää, mitä tuolla ihmetellyllä tiedolla on merkitystä. Saattaa olla myös liikesalaisuus *
    Tehdas ilmoittaa, että eteen G ja taakse C, hyvin toimii *
    Eri mallien erikoisversioita löytyy KVG:lla *

    Haku toiminnolla löytyy myös täältä melko loppuunkaluttu juttu samasta asiasta...