Mitä mieltä tuommoisesta.
Kaupungissä pärjää, mutta jääkö sillä maantiellä henkiin?
34hv ei kuullosta paljolta, mutta mihin täällä on ain akiire.
Eka kesä tuli tuommoisella pärryyteltyä.
Tehoa ei ole kummoisesti, yksi pyttyinen kun on, mutta kyllä silläkin täysiä pääsee. (140+ km/h)
Helppo ja vaivaton ajettava. Ei sammuile pienilläkään kierroksilla vaan tasaisesti nostaa nopeutta vaihteesta riippumatta.
Ruma kuin p*rkele, mutta vakioksi kivat äänet. IMO
Pleksin irroitin ekan tonnin jälkeen ja pyörä hiljeni heti. Mielenkiintoisimman eron huomasin, kun syksyllä laitoin takaisin kiinni niin huomasin ettei meno ollut enää maantiellä vakaata tai ainakin tuntui, että se pieni kate kun heilui ilmavirrassa niin koko pyörä olisi hieman elänyt.
Kuinka tuo sitten vertailussa muihin vastaaviin pyöriin pärjäisi on vaikea sanoa. Hankintahinnaltaan huomattavasti edullisempi se ainakin on ja on siinä kellokin vakiona. :P
Kevyt on käännellä ja tehoihin nähden yllättävän rivakka reiluun sataseen saakka. Kulkee mittarivauhtia 160km/h, joten todellinen vauhti saattaisi olla jopa yli 140km/h.
Kyllähän tuo horjakan oloinen on. Pitää huomenna kokeilla ilman katetta.
Ei kukaan sattuisi tietämään jotain Riverin kuristuksista? ? ?
Joidenkin lähteiden mukaan kuristamaton River on teholtaan järisyttävät 28kW. Sehän hevosvoimissa melkein 40...
Riverihän on vallan mukava peli. Kolme kesää se on tuossa pönöttänyt, pari viimeistä melko vähillä kilometreillä kun ei vaimo mopoiluun sitten syttynytkään. Itse otin myös tuon pleksin pois kun tuntui että kypärä ei päässä pysy (184cm). Teki ikävän ilmavirran juuri kypärän tienoille.
Vaivaton ja hauska peli ajaa, kun ei paina juuri mitään toisin kuin Bandit. Tehohan ei päätä huimaa mutta vääntökäyrä alkaa nollasta ja jatkuu tasaisena tappiin asti, taas toisin kuin Bandit jossa ei mitään tapahdu alle viiden tonnin.
Eikä maksa paljoa. *![]()
GSF600 -98
MTX125-R -84
Systeri osti tollasen pyörän ja pääsin sitä nyt kokeilemaan.
Kaikenkaikkiaan tosi hauska laite. Vakaa ajaa, jousitus tuntuu toimivan hyvin ja pienen painon ansiosta on helppo käsitellä. Hauska yksityiskohta että 28kW pyörässä on edessä nelimäntäset jarrut.Moottorin luonteestakin tykkään, tömärit on aina ollu lähellä sydäntä.
Kuristus näyttäis olevan pelkästään levy kaasarin ja pytyn välissä. Jos katsot tankin alle, siellä pitäis näkyä punainen levy kurkistamassa imukurkun alta.
Onko kellään tietoa korjaamokäsikirjan saatavuudesta? Netistä ladattava ois tietty mukava mutta kyllä maksullinen paperiversiokin "paremman" puutteessa käy.
Pegaso IE
Jarrut ovat kyllä pyörän parhaita puolia, ja muutenkin laite on ajolleen mukava joka sellaisesta tykkää.(Cobretti @ Elo. 20 2008,21:48) kirjoitti
"Korjauskäsikirjaan" löytyy suora linkki http://www.cagivaclub.tk/ foorumilta mutta jostain syystä foorumi ei juuri nyt suostu aukenemaan. Tiedosto sisältää koneen aukaisun ja kasauksen, ja liittyy tarkemmin ottaen 600 Riveriin. Muuten on samat jorinat kuin käyttäjän ohjekirjassa.
edit: http://wiki23.parsimony.net/cgi-bin....281;122
Tästä löytyy jotain.
GSF600 -98
MTX125-R -84
Riverin kuristuksista. Tuli pyörä hommattua ja rekisteriotteessa oli tietoa. Kaasuttimen luistissa on 30mm rajoitinholkki.
Tässä pyörässä on muuten myös nelimäntäinen etujarrusatula.