Kyllä mun mielestä vielä rumempiakin mopottimia löytyy. Esim *Suzuki intruder M1800 R. On sitten vasta todellinen hieho laitettu kahdelle pyörälle. Oksettava olonen möhkäle. Trumpan Rocket myös aivan hirvee, etc etc(julles @ Elo. 21 2008,17:08) kirjoitti
Eikä kyllä muutkaan noista uusista mammuttikustomeista (eikä kyllä muutkaan kustomit *) saa mitään liekkiä syttyyn. Eli listaa rumista pyöristä riittäisi kyllä...
Ja kun tätä GS 1200 on jonkin aikaa kattellu (tosin vasta valitettavasti vain kuvista), niin se alkaa näyttää jo tosi hyvältä!
Kävin istumassa kylmät tyypit, koeajoon ei ollut tällä kertaa mahdollisuutta. Matala satula oli pyörässä, mutta korkeampi se silti oli kuin oma pyöräni. Löytynee vielä matalampia satuloita, ainakin bmw:n sivuilla kerrotaan korkeudeksi matalalla penkillä 815mm. FZ1:n istumakorkeus on juuri tuo, eikä ylettyminen tuota ongelmia. Nyt bemussa ylsi varpaat maahan. Tuon korkuisena voi olla vähän hankala käsitellä, kun isommillakin kavereilla riittää ohjelmaa hankalammissa paikoissa. Saa tuohon näköjään madallussarjankin, jolloin korkeus olisi 785mm, sitten ainakin yltäisi reilusti, mutta miten se sopii tuollaiseen pyörään, en osaa sanoa.
GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
Ei mullakaan yllä Gessun päältä maahan kuin varpaat, mutta se ei haittaa. Toista kesää mennään eikä onkelmia korkeuden kanssa ole ollut.(S.Haltia @ Elo. 22 2008,09:08) kirjoitti
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Ainakin kaasarimallista FZ1:tä tymäkämpi alakiekoilla. Kahden - neljän tonnin alueella kun FZ1 ei reagoi lainkaan niin 1200GS hyökkää. Kun kiekat nousee niin FZ1 luonnollisesti jättää Bemarin mutta kyllä Bemarikin kulkee kun nostaa kierrokset päälle 6000.(S.Haltia @ Elo. 20 2008,12:50) kirjoitti