Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Pyöränä Suzukin 600 F-malli; jarrukahva säädettävä, kytkinkahva ei. Kumpikin jää pahimmoilleen pikkuisen liian kauas eli vain osa sormista yltää kahvoille. Vinkkejä mitä voisi kokeilla?

Huollon mukaan, kytkinkahvaa ei saa säädettävänä ja jarrukahvassakaan ei ole säätövaraa
    En tiedä minkälaiset kahvat sulla on, mutta ainakin mun pyörästä kytkinvaijerin kireyttä voi säätää kahvan vieressä olevasta ruuvista. Kun sitä löysää jonkin verran, jaksaa niillä parilla ylettyvällä sormella vetää kahvaa lähemmäksi, jolloin kaikki sormet on käytössä siinä vaiheessa kun tarvitsee voimaa.

Älä kuitenkaan löysää liikaa, että kytkin varmasti irrottaa kunnolla (ja muista painaa kytkinkahvaa tarpeeksi pitkälle).

Oikeasti näin ei kuulemma saisi tehdä ja huollossa todennäköisesti ruuvaavat vaijerin takaisin kireälle, mutta minkäs teet, jos ei muuten pysty kytkintä käyttämään... *
    Excellence is the result of caring more than others think is wise,
    risking more than others think is safe,
    dreaming more than others think is practical and
    expecting more than others think is possible.
    Osta tilalle säädettävät kahvat.
    Haku löysi tällaisen keskustelun.

Muistaakseni olivat jotain satasen luokkaa.
    CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
    ASV tekee komeita jarru ja kytkin kahvoja. Erivärisinä ja säädettäviä kaikki. Hinta luokkaa 125 €/kappale ja saa merkkikohtaisena "ruuvaa kiinni" osana.
    Kikseripoika
    MUISTA HUUMORINTAJU
    mun pyörässä oli kahvat sinäänsä ihan hyvin, mut olis voinu paremminki olla. sit säädin sitä kahvan korkeutta et miten luonnollisesti käsi nousee. sit viel sain kytkinkahvaa siirrettyä tangossa oikeelle noin 2-3cm ja nyt on oikeen hyvä kahva!ylettyy etusormikin kunnolla. mulla kun kahvat on sen malliset et keskiosa on lähempänä sormia nii etusormi otti aina siihen kauempaan osaan ja sellaseen mikä oli tavallaan jo vähän paksumpi osa kahvaa.

sainkohan mun pointin esille..?
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
    Ducatit M696 Dark & SS1000DS Red
    Kokeile ensin säätää niitä siitä "kahvan ympäri" kun kahva osuu luontevaan kohtaan niin se ei oo nin raskas käyttää.

F suikkaan voi olla vähän hankala löytää sopivaa vaihtokahvaa, mut kuvastot käteen, netti kuumaksi ja kiusaan lähiliikkeiden setiä.

Ronniesilla on hyvät kuvat joista voi kattoo osia.

Siellä vois löytyä et joku R-mallin säädettävä vipu osuis saman runkoon tai sit hommaat koko kahva+rungon jostain mallista jossa on säätö. Useimmat pyörät kuitenkin käyttää saman kokoista kahva putkea, eikä vaijerityypeissäkään oo holtitonta valikoimaa.

Sit jos ei pian tuu vastaan niin sit kikka kolmosta kehiin.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

McJäykät
    Helpointa lienee vääntää se kahva sopivaksi...

Kukkahatut kiljuu että ei kestä mutta kyllä se kahva pienen "säädön" kestää.

Eli harjanvarsi tms pyöreähkö palikka kahvantyveen pönkäksi ja vääntämään. Kokeile vähän kerrallaan ettei mene liikaa.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  9.  
    Lainaa (Hsippe @ Elo. 10 2008,15:14) kirjoitti
    Helpointa lienee vääntää se kahva sopivaksi...

Kukkahatut kiljuu että ei kestä mutta kyllä se kahva pienen "säädön" kestää.

Eli harjanvarsi tms pyöreähkö palikka kahvantyveen pönkäksi ja vääntämään. Kokeile vähän kerrallaan ettei mene liikaa.
    Joo, en sano ettei se kestäis vääntämistä, mutta varovainen kannattaa varmaan olla kuitenkin, ettei käy "naps"... Ja kannattaa myös muistaa, että kytkinkahvassahan sitten liikerata pienenee, jolloin kytkin ei välttämättä irroita kunnolla...

Mulla itselläni on suht pitkät sormet (kuulemma), ja Äffän jarrukahva on säädettynä lähimpään asentoon. Mulle se on ihan hyvä silleen, ja oon joskus "ihmetellyt", että kenelleköhän ne kauemmat asennot on tarkoitettu . Luulis, ettei siitä ainakaan haittaa olis, jos kahvaa saisi säädettyä hieman lähemmäksi.
    Suzuki GSX600F -> Triumph Sprint ST 1050

Mitä tästä opimme? *- emme yhtään mitään