Löytyy varmaan jollain kahluulla Kuukkelillakin, mutta aloitetaan täältä. Mihinkäs Tompat säilövät nuo "kiinnostavat paikat"?
Eli kun on vanhan kortin vaihtanut uuteen ja asentanut kaiken uusiksi, niin miten saa restorettua kaikki omat vanhat POIt?
<p>2002-2014</p>
sinne karttahakemistoon.
edit: tai jos tarkoitit tompalla itse luomiasi poita, niin en tiedä enkä jaksa puolestasi googlata
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Häh... Myös ne gaattorista tallennetut? En ollut löytävinäni mitään moista tuolta... Pitää vilkaista uudelleen...(SamiN @ Elo. 07 2008,23:47) kirjoitti
<p>2002-2014</p>
Oisko se sitten tuo "poi.dat"
<p>2002-2014</p>
juu editoin viestiäni![]()
* Tuubi
Tarkoitin/tarkoitan juuri noita itse talletettuja "Favoriitteja". EI tunnu kjovin helposti löytyvän googlellakaan. Kaikki haut tuntuvat vievän noihin ladattaviin POI-tiedostoihin (.OV2).
Koetin tuon "POI.DAT" tiedostonkin korvata vanhalla, mutta ei apua. Eli vanhalle kortille säilömäni kiinnostavat paikat eivät tulleet näkyviin.
TomTom HOME-kommenttia en nyt oikein ymmärrä? Siellähän tuo näyttää nämä ladatut POI-tiedostot (kamerat, ABC't jne), mutta ei itse tallentamiasi "kiinnostavia paikkoja".
<p>2002-2014</p>
Loitko omille POI:llesi uuden luokan vai muokkasitko olemassa olevia?
Nimittäin sinne kartan juureen ne tallentuu.
Kokeilin äsken niin, että ensin loin "Omat" KP luokan johon lisäsin uuden KP:n, sitten lisäsin toisen KP:n jo olemassa olevaan KP luokkaan "ABC"
Molemmat tallentuivat karttahakemistoon joten kyllä ne backupista pitäisi löytyä. Liitteenä screenshot.
POI tiedostojen yhdistämiseen ja editointiin(esim poin siirto vanhasta backupista uuteen poi tiedostoon) voit käyttää esim: http://www.poiedit.com/faq.htm En ehtinyt vielä katsoa miten google mapsin saa tuon kanssa toimimaan..
Huom: osa kartan mukana/tompalta ladatuista poi tiedostoista on suojattuja ja niitä ei voi editoida.
hope that helps.
Edittiä: sattumalla löysin omat vanhat KP:ni poieditillä. Olivat tuolla mapsettings.cfg
* Tuubi
Ääh... Taas mä sekoilen. Kyse on siis tietysti noista "Suosikeista". Ihan ensimmäistä kertaa en noita sotke POIhin.
Kysymyksen siis pitäisi kuulua: Mihin tallettaa noi favoriitit...![]()
![]()
<p>2002-2014</p>
Ne(kin) menee sinne kyseisen kartan MapSettings.cfg-filuun.(C-A-D @ Elo. 09 2008,10:06) kirjoitti
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
(C-A-D @ Elo. 09 2008,10:06) kirjoitti
http://www.tomtom.com/support/index.php?FID=7028&Lid=1kirjoitti
Voin ihan lyhyesti referoida tuon ohjeen tähän:
Copy-pastea se varmuuskopioitu mapconfig (edit: mapsettings.cfg)tomppaan.
* Tuubi
Spänkjuu verimeni...![]()
<p>2002-2014</p>