Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 32:een 32:sta
  1. #31
    Lainaa (hondamania @ Syys. 11 2008,17:54) kirjoitti
    Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että mitkä on ne syyt mistä rankkaat FJR:n GT:n edelleen *(tai yleensä ottaen kommentit GT koeajosta) ?
    Siis tykkäsin todella BMW GT:stä. Ja jos pääsisi valitsemaan, ilman kustannusten miettimistä, niin luultavasti valinta osuisi juuri tuohon. Autona minulla ei ole koskaan Bemaria ollut, mutta ainakin uuden koejaossa olleen GT:n tuntuma oli todella laadukas.

    FJR:iä on tarjolla paljon enemmän ja hinta on huomattavasti edullisempi saman vuotisten pyörien kohdalla.

    Mutta tilanne jatkuu...

    --okebo--
  2.  
  3. #32
    Lainaa (okebo @ Syys. 11 2008,21:32) kirjoitti
    Lainaa (hondamania @ Syys. 11 2008,17:54) kirjoitti
    Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että mitkä on ne syyt mistä rankkaat FJR:n GT:n edelleen (tai yleensä ottaen kommentit GT koeajosta) ?
    Siis tykkäsin todella BMW GT:stä. Ja jos pääsisi valitsemaan, ilman kustannusten miettimistä, niin luultavasti valinta osuisi juuri tuohon. Autona minulla ei ole koskaan Bemaria ollut, mutta ainakin uuden koejaossa olleen GT:n tuntuma oli todella laadukas.

    FJR:iä on tarjolla paljon enemmän ja hinta on huomattavasti edullisempi saman vuotisten pyörien kohdalla.

    Mutta tilanne jatkuu...

    --okebo--
    Matkapyöräksi molemmissa lienee suorituskykyä riittävästi ja kummassakin on sen eteen hieman mukavuudesta tingitty. Noista kahdesta FJR on ketterä ja näppärä käsiteltävä. Uusi GT ei ole mikään kolho, mutta johdonmukaisen vakaa huippunopeuskiituri.

    2006 FJR:ssa taitaa tulla välitysten lisäksi pidempi takalinkku ja akseliväli, jonka myötä vakiomallinkin takajousitus parani. Ja lämmönohjaimet. Ja lämpömittari kojetauluun. Näiden akselivetoisten kanssa tää on just tätä. Ei saa edes itse valita perävälitystä

    Mistä 2005 FJR jäi kiikastamaan? Onhan tuosta lyhyestä viitosesta se huono puoli tietysti, että teoreettinen huippunopeus jää kolmeensataan, mutta mitä väliä, kun hyvin kulkee ja kuluttaa vähän. Rautapersereissulla kaverin 2002 mallinen ladonoven kokoisen pleksin kanssa näytti menevän 500 km tankillisella. Etkö sää ehdi viissatasen välein kahville

    Mutta joo, paremman alustan ja pikku mukavuuksien vuoksi etsisin itsekin sen 2006 faceliftin jälkeisen mallin. Tai RT:n. Tai Pannun.
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12