Valitettavasti missaan kyllä pointtisi... Yritin oikein ajatuksella lukea, mutta ei mun tyhmään päähän tosta mitään jäänyt.(Fabe @ Elo. 08 2008,22:15) kirjoitti
No, pianhan tässä ei kannata enää maksaa veroja ja vakuutusmaksuja pyörästä, kun naapurin vehkeestä irroitetulla kilvellä voi päästellä mitä tykkää.(jannep @ Elo. 08 2008,20:16) kirjoitti
- Ylläoleva kirjoitus on suojattu tekijänoikeuslainsäädännön mukaisesti ja sen muuttaminen, kopiointi tai muu jäljentäminen, myyminen tai muu luovuttaminen tai muunlainen käyttö on ankarasti kielletty.
- Länsimaalaisen miehen seurustelu musliminaisen kanssa on tabu eikä siitä saa edes keskustella. Kyseessä on pipari, johon länsimaalaisella nysväkullilla ei ole oikeutta kajota.
reilut 90 % tämän maan kansalaisista tunnustaa olevansa jonkin sortin vetomiehiä.(JukiW @ Elo. 08 2008,21:59) kirjoitti
Mistä sinä olet ymmärtänyt, että joku haluaa alempia rangaistuksia siksi, että saisi vetää missä huvittaa ja miten huvittaa.
Onko kenties omassa älykkyydessäsi jotain vikaa vikaa vikaa?
Pääpointtina lienee ollut jo monenmonituista vuotta järjettömät rangaistukset, kun oikeasti mitään pahaa ei ole tapahtunut, verrattuna siihen kun oikeasti pahaa tapahtuu.
saattaisit yllättyä kuinka moni tuntemistani kovaa moottoripyörällä ajavista on kohtuu hyvässä kunnossa. Voit käydä vaikka katsomassa moottoriurheiluradalla. Kyllä mä luulen, että muualta ne syöttöpossut löytyy.
Ja mitä vikaa isoissa ihmisissä on?
Miksipä sinä täällä melskaat ja muita haukut? Liekkö pätemisen tarve sinut tänne tuonut?
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
No sitä mä vähän ajattelinkin, eli ei edes tullut yllätyksenä.(samserious @ Elo. 08 2008,22:39) kirjoitti
Jatketaan aiheesta keskustelua sitten, kun (toivottavasti ei) se ensimmäinen muksu teleporttautuu sieltä ojan pohjalta rummun takaa eteesi tai oma muksusi (toivottavasti ei) jää jonkun vetäjän alle, kun siellä "tyhjällä" tiellä vetelee...
-Yamaha YZF600R Thundercat-
Se oli varmaan siviilikyttä; niitä on niin vitusti ettei sekaan mahdu!
Jos saivat dna:n pyörästä tai kypärästä niin kytät on vahvoilla, muuten eivät.Itse ainakin kiistäisin kaiken.
Meinas ajaa päälle vai miten se nyt oli, jatko matkaa sinne vai mihin se nyt oli ja päässä endurokypärä vai mikä se nyt oli..
Vaikuttais omasta mielestäni tolta. Jeppe kuitenkin istui Monkussa turvallisen välimatkan päässä takeaway kahvi kädessä ja pelästyi raukka suoran Akran tai Yoshin sävelmiä, kun pojat olivat vähän putsaamaassa putkia.![]()
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
On se nyt vaan karmee rikollinen, jotta oikeen hakuilmoitus lehtien palstoille lyöty kuvan kera. Eikö oikeesti skeidalakeilla parempaa tekemistä löydy. Ei todellakaan tartte ihmetellä, että poliisien määrärahaa on pienennetty ja niitä on liuta kortistossa.
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Ai minä melskaan(rammus @ Elo. 08 2008,23:09) kirjoitti
. Se kalikka jne...
![]()
Durty Nelly's Boys
Tässä tarkoitetaan sitä kyselyä, missä kysyttiin, että ajatko koskaan ylinopeutta?(Aarra @ Elo. 08 2008,23:28) kirjoitti
Vastaajista 96% vastasi, että joskus 40 rajotuksella saattaa käydä 42km/h mittarissa.
Tästä riemastuneet vetomiehet käyttävätä tätä faktana, että 96% tiellä liikkujista vetää limiitillä koko ajan.
Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
No mä jatkan vielä sen verran, että kun nyt taloni sattuu tässä tämän suoran pätkän päässä olemaan. Kun mainitsin nimenomaan tämän suoran, niin tässä suoralla kun ei satu olemaan ojan pohjaa minne piiloon pääsisi... Tässä suoralla kun on esteetön näkö ihan joka suuntaa, eikä minkään sortin ojia tahi pudotuksia minne ne kakarat jemmaan pääsisi... Älä siis yleistä tätä suoraa muihin suoriin(Fabe @ Elo. 08 2008,23:11) kirjoitti
![]()
Toisekseen vaikka tossa sitten ajaisit sitä 60km/h, niin samalla tavalla se fillaroiva lapsukainen voi lipsahtaa sinne alle... Itse pidän paljon pahempana tilanteena sitä, kun tuossa useampi lapsi peräkkäin fillaroi ja takaa tuleva tukkirekka ohittaa ne lapset, niin että tukat vaan hulmuaa... Ymmärrätkö sinä mun pointin?
Jos nyt oikeesti pitäisi silti joka pätkällä ajatella, että ei tässä voi mitään tehdä kun tuolta juoksee kumminkin joku heti alle... mennään mun mielestä aika metsään... Jos tuolle jossittelu linjalle mennään, niin eihän sitä tiedä vaikka kouvolasta lähtevä bussi lipsahtaisi tieltä ja kiertäisi meidän pihaan ja jäisin itse sen alle... Ehkä karrikoivaa, mutta aivan vastaavaa asiaa...
Miten sä kuvittelet, että joku ajaa kokoajan tiellä limiitillä? Onko joku joskus jossain sanonut sulle niin?(Pedaali @ Elo. 08 2008,23:42) kirjoitti
Mä voin kertoa sulle; se on kuule puhunut paskaa.
Eikös se ole vetomies joka ylittää sallitun nopeuden ja ei ole mies ja mene heti ilmoittamaan vastuulliseksi rikoksestaan. Vai onko se niin, että jos ajaa salaa ja ei kerro kenellekään niin silloin voi ylittää sen nopeusrajoituksen?
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Tähänkö vastauksesi taso jäi? Kerrassan tyhjentävää, ellei jopa hiton älykästä vakuuttavaa kaikin puolin!. Laittaisitko välillä vittuilematta aiheestakin, vai etkö sä todellakaan pysty siihen? Toki seuraavana sä voit vetää mun kirjoitus virheet esiin, sekin on ollut yksi älykköjen syvällinen tapa keskustella motorismista.(JukiW @ Elo. 08 2008,23:41) kirjoitti
m 72 projekti
No jopas...(rammus @ Elo. 08 2008,23:49) kirjoitti
No vinkkinä, että lue sen vetomiehen repliikkejä.
Ja vetomiehetki hermostuu, ku joku ei aja niitten sääntöjen mukaan. *kliks*
Hemmetti, joku ajaakin eri tavalla. *![]()
Mä en oikein ymmärtänyt?(Pedaali @ Elo. 08 2008,23:54) kirjoitti
Pitäisikö siis moottoriradalla saada ajaa miten huvittaa?
m 72 projekti
Tainnu männä öljat ja väät sekasin...(rammus @ Elo. 08 2008,23:59) kirjoitti
En mäkään jymmärtänyt...
En kyllä tiedä ketään joka vetäis aina limiitillä, mut ilmeisesti joku tietänee.
Ei. Moni nakyy olevan sita mielta etta tiet ovat sita varten.(rammus @ Elo. 08 2008,23:59) kirjoitti
![]()
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Mites siellä radalla uskaltaa vetää, jos samanlainen riskikerroin on sielä? Siis törmätä johonkin sunnuntaiajajaan.(GoSpel @ Elo. 09 2008,00:18) kirjoitti
Loppupeleissä täydellisen piittaamattomat ovat kuitenkin onneksi vielä kohtalaisen harvassa. Tosin lisää niitä tulee ja sakottamalla niitä ei saada pois.(GoSpel @ Elo. 09 2008,00:18) kirjoitti
Sillä että liikennesääntöjä lukee liukuvasti ei taas ole mitään tekemistä täydellisen törppöilyn kanssa. Siinä missä tomppelit kaaharit pitää saada liikenteestä pois, pitää sieltä saada myös kykenemättömät liikenteeseen pois. Ajokortti ei saisi olla kansalais oikeus. Kaikki eivät yksinkertaisesti pysty liikenteeseen.
Uskon, että turvallisimmat kuskit liikenteessä löytyy jostain tuolta puolivälistä. Niistä jotka nauttivat liikenteestä ja liikkeellä olosta, ajavat vuosittain paljon joskus myös ylinopeutta hyvinkin paljon.
Täydelliset liikennesääntö toteuttajat ovat mielestäni yksi vaarallisimmista tiellä liikkujista. Kykenemmättömiä monasti sujuvuuteen sekä näkemään ja lukemaan liikennettä. tuntuvatpa olevan vielä liikennepoliiseja joilla on tarve opettaa muita liikenteessä.
m 72 projekti
Miksi sitten moni sanoo tiella voi turvallisesti vetaa?(Sara @ Elo. 09 2008,00:26) kirjoitti
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Radalla vedetään limiitillä, jonne ei välttämättä kovin monta muttaa mahdu. Tiellä harvemmin mennään oikeasti limiitillä. Montaa huutelijaa täältä löytyy, mutta kunhan vittuilevat, uskon näin. Ja jos limiitillä menevät kokoajan niin sääli heitä.(GoSpel @ Elo. 09 2008,00:28) kirjoitti
m 72 projekti
Voi sielä ajella rauhallaan, mutta ei välttämättä limiitillä(GoSpel @ Elo. 09 2008,00:28) kirjoitti
![]()
Jos itselläni olisi tuo kyseinen pyörä niin olisin jo kavereiden kanssa vaihdellut katteet ja ajovarusteet, ehkä tehnyt pyörästä fighterinkin - voi meinaan oikeasti vähän kiristää hermoja.
Näissä tilanteissa monesti se karkuun lähtenyt tyyppi on vaan joku pyörävaras tai joku muu joka saisikin jäädä kiinni.
Eli liikenteessä voi vedellä, mutta radalla ei poikkeamat ole sallittuja?(Sara @ Elo. 09 2008,00:48) kirjoitti
Just joo. Tää selvittääkin jo aika paljon.
Tottakai voi, mutta jos sattuu napsahtamaan, niin(The Legend @ Elo. 08 2008,22:57) kirjoitti
a) Kaikki tapahtuneen vahingon kulut maksat sinä
b) Oman hoitosi maksat sinä
c) Tapahtuneen vahingon päälle tulee lisäsanktio petoksesta
Lisäksi kun poliisin luo kävelee kilven oikea omistaja samaan aikaan kun itse makaat sairaalassa tai henkilöllisyytesi on todettu muutoin, niin tuskin kannattaa enää paljoa investoida lakimieheen voittamaan tapaustasi.
Onhan tuossa tietysti "kaikki tai ei mitään" -henkeä, mutta kohtalo tulee olemaan kova jos jää kiinni tai sattuu jotain. Vankilakin olisi helpompi tuomio, joten kannattaa harkita ennen kuin tekee.
Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
Eihän vetomiehille koskaan satu mitään, koska heillä on ylinopeuden vallitessa äärimmäisen nopeat refleksit. He pystyvät lähes yliluonnollisiin suorituksiin ylinopeutta ajaessaan.(jannep @ Elo. 09 2008,01:32) kirjoitti
Ok, no nyt mä tajuan, miks ne kyttäs mua niin tarkkaan tuolla Luhanka - Korpilahti välillä kyseisen tapahtuman jäljiltä... Nyt vasta pääsin lueskelemaan detailit tuosta tapahtumasta
Kolmeen kertaan sahas poliisisedät mopolla ohi (2 mopoa) ja yks maantierosvo ajo perässä 20 km. Ja vieläpä Maijakin kiikaroi tiukasti ku pysäytin linja-autopysäkille ku alko "jäseniä" pakottaa moinen tutkiskelu...
Ajattelin, että siellä oli tapahtunut jotain mutta taisivat etsiä tuota murhaajaa.
"hetken" mielenhäiriöstä luin koko ketjun!
nyt ei kyllä taas voi mitenkään olla hiljaa vaikka se nyt taitas olla se hyvä vaihtoehto...
silmiin pistää varsinkin ketjun alkupuolelta kaikki ne joiden mielestä mopolla 30-40kmh ylinopeuden ajaminen 80kmh "mutkatiellä" olisi jotenkin erityisen vaarallista ja "vetomiesten" hommaa!?!?!?
siis mitä helv*ttiä? noi rajotukset mitä tuolla on on tehty sille vanhainkodin viimeiselle ajokortin omaavalle mummelille joka käy kaikkien muiden puolesta kirjastossa 50vuotta vanhalla datsunilla ja unohtaa vielä rillitkin sinne lipaston päälle... ja nopeusrajotusta noudattaen selviää sinne kirjastoon vaikka refleksit on jotain luokkaa 15min ja näkökin jäi laitokselle!
mä en voi henkilökohtasesti käsittää mitenkään miten joku voi tippaakaan nauttia jostain "mutkatiestä rauhassa ajellen" kun suomen rajotukset on tehty niin ettei kenelläkään, edes niillä vanhemmilla ihmisillä tule niiden kanssa ongelmia!
ja joo itse en kaahaa taajamassa enkä yleensä muutenkaan mutta lepposaa (täysin rikollista ja tuomittavaa) mutka ajelua vähän syrjemmällä tulee kyllä harrastettua kuhan vaan säät välillä taas sallis! ja voi se rannekramppikin yllättää sillontällön mutta paikat katon niin että jos sattuu ni yritetään edes sitte itteä satuttaa eikä muita![]()
alkup aiheeseen on paha mennä mitään sanomaan ku ei siitä oo tässä oikeen kokonaiskuvaa muodostunu... ilmeisesti kaverilla oli vähän vauhtia ja hetkellinen päätös meni sille puolelle että ajoi karkuun ja vaikka ne kyyt oliskin ollu siellä tien sivussa turvassa ni nyt on murhasyytteellä kuulutettu(tietenki noihin iltapäivälehtiin ei kannata paljon perustaa)
itse olisin sen verran lammas että "pahemman rangaistuksen" pelossa varmaan pysähtyisin kuitenkin jos ehtisin!
heitetään nyt vielä sellanen spekulaatio että jos kaveri on tullu se 165 lasissa ja kyyt on ollu tien vieressä tikkareidensa kanssa ni kaverihan on voinu mennä vauhdilla ohi jo ennenku on edes kunnolla tajunnu tilannetta jos on vielä ollu sellanen paikka missä on jotain mutkaa jne ettei näe kunnolla?!? siinä voi sitte herkästi itse kukin "jatkaa matkaa" kun on "jo mennyt läpi"![]()
kyllä mahtaa nyt kotosalla vanne kiristää päätä![]()
GSXR-1000 Limited
Salettiin muuten lukee tuo kuvassa oleva henkilö tätä foorumia :-) Saadaan nyt ootella se 5 vuotta, että uskaltaa avata suunsa :-) Paitti murhahan ei vanhene ikinä, eiköhän tuosta tuo yrityskin saada pois pudotettua, kun nopeudet oli kerta tuota luokkaa...
Saattaa tosiaan vähän mietityttää, ottaakko pyörää vähään aikaan liikkeelle...
CBR 1000F -89
Trollipeikko Padasjoelta päivää(freerider70 @ Elo. 08 2008,22:21) kirjoitti
Sen verran täytyy kuitenkin oikaista, että vaikka vedetty on, ei kuitenkaan "missä tahansa ja milloin vain" - paitsi jos on ollut kytät perässä...
Loppuun vielä pakko todeta, jotta ovat nämä kukkahattuilijat yksinkertaista porukkaa, kun eivät harmaan sävyjä hahmota. Mutta ymmärrettävää on se, kun ei ole kaikissa kammareissa lämpö päällä ja pakka vajaa. Joillakin kyllä valot palaa, mutta ketään ei ole kotona. Koittakaahan selviytyä elämästä hengissä, siihen ei ole moni pystynyt.