Luepa ajatuksella läpi vastaukseni, jossa erittelin Ducati Clubin laskentamallia. Jos osaat fysiikkaa, voinet helposti muuttaa kritisoimiani lähtöarvoja ja saat tulokseksi alle 200 metriä.(Röllixv @ Elo. 13 2008,13:57) kirjoitti
Minulle riittää mainiosti se, että tiedän jarrutusmatkani 2-sadasta olevan alle 200 metriä.
- kateus on ihailun vilpittömin muoto -
Onhan ne ennenkin muuttuneet paremmiksi tai sellaisiksi, mitä on tavoiteltu. Muttaainakaan ne ei muutu, jos niitä ei rankasti kritisoida ja aseteta kyseenalaisiksi.(Röllixv @ Elo. 13 2008,13:57) kirjoitti
- kateus on ihailun vilpittömin muoto -
Kumman näet motogp:ssä suuremmaksi ongelmaksi; sen, että kuskien reaktioaika on 1.3 sekuntia vain sen, että pyörän pysäyttämiseen 200 km/h vauhdista menee 300 m (ja 300 km/h vauhdista 700 m)?(GoSpel @ Elo. 13 2008,17:05) kirjoitti
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Aivan, avainsanat ovat "kritisoimalla" ja "kyseenalaiseksi asettamalla" ei siis niitä rikkomalla. *(Huru-ukko @ Elo. 13 2008,17:18) kirjoitti
![]()
Kerrohan hyvä filosofi, mitä eroa on pysähtymisellä 200:sta ja jarruttamisella 200:sta nollaan.(NOx @ Elo. 13 2008,14:50) kirjoitti
Olet aika mestari, jos saat nuo jotenkin sotkettua.
- kateus on ihailun vilpittömin muoto -
Miten oli kieltolain kanssa. Kaatuiko se kritisoimalla, kyseenlaiastamalla vai kyseenalaistettiinko se sen takia, että sitä kuitenkin laajasti rikottiin.(Röllixv @ Elo. 13 2008,17:26) kirjoitti
- kateus on ihailun vilpittömin muoto -
(vetomies @ Elo. 13 2008,17:23) kirjoitti
* *On se iso ongelma jos pitaa pysahtya oli matka mika hyvansa. Yleensa pyrkivat ajamaan maaliin pysahtelematta. Tai ehka on katsottu eri kisoja... *
* *![]()
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Ei helvetti....17 (seitsemäntoista) sivua kuudessa päivässä juupas-eipäs-ehkä-pommitusta
Tästä ja ratapäiväketjusta sais omat hienot sitcomit pian.
Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)
- Turvaton karkulainen -
Väärä arvaus, en ole ammatiltani filosofi. Se henkilökohtaisista asioista ja itse asiaan: Itse linkitit tuolla aiemmin Liikenneturvan sivuille, jossa asiaa käsiteltiin ja vielä kehotit tutustumaan. Kyllä se siitä.(Huru-ukko @ Elo. 13 2008,17:27) kirjoitti
Tässä klik!
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
vetomiehet on jumalan valittua kansaa, ei niitä saa kiusata jollain pikkumaisilla lakipykälillä
Ei lipevä tai mielinkielin:"Tehkää hyvin! Kiitos syvin!"
Nassukirja
Nyt sinun pointti on kyllä huono... Erittäin valitettava tapahtuma ja sillä selkeä. Noiden jossittelu on niin turhanpäiväistä kuin voi vaan olla.(Fabe @ Elo. 13 2008,16:31) kirjoitti
Ja tähän kehotti tutustumaan matkalahna, ei huru-ukko...(NOx @ Elo. 13 2008,18:04) kirjoitti
ja jollet ole huomannut niin tuntuu tuo vastapuolikin olevan(Urdu Mörhaër @ Elo. 13 2008,18:13) kirjoitti
![]()
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Joko alkaa se pointti sieltä edellisestä väännöstä löytymään?(samserious @ Elo. 13 2008,18:16) kirjoitti
-Yamaha YZF600R Thundercat-
Kyllä tossa oli täysin hyvin selitetty mistä on kyse. Eli ei siitä, että esim satasen pikajuoksijat odottelee pyssyn paukkua. Nehän ei mitään muuta odotakaan. Mutta liikenteessä menee juuri se vähän aikaa, kun ihmettelee, että mitä helv....(NOx @ Elo. 13 2008,16:07) kirjoitti
Ja jos kyyti on kova, niin jo vain sitä jarrutusmatkaa kertyy. On ihan turha verrata mihinkään järjestettyihin jarrutustilanteisiin. Varmaan jossain on testi, jossa esim klikataan hiirtä, jos ruudussa näkyvä kuva edellyttää jarrutusta. Ja jos ei, niin olit kukkahattu. Katotaan sitten ne reaktioajat.
Baitevei, poliisin melkein osunut hemmo ei enää aja, siis vähään aikaan.
Jarrutusmatka jää väkisinkin alle 200 metriksi, jos sattuu jokin kiinteä esine kohdalle. Kärsä menee ruvelle ja polvi, mutta matkanteko lakkaa. Tällöin myös jarrutusmatka ja pysähtymismatka on sama.(Huru-ukko @ Elo. 13 2008,17:14) kirjoitti
Tosiaan. Huru-Ukon viestissä oli omat ja vieraat iloisesti sekaisin.(samserious @ Elo. 13 2008,18:16) kirjoitti
Vilpittömät pahoittelut.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Tai ehkä me "yli-ihmiset" ollaan vaan perushyviä, mutta te muut ootte vaan niin huonoja ja surkeita ali-ihmisiä. Kertooko se jotain evoluutiokehityksestä vai ajolupavaatimuksista? Mene ja tiedä...(jorim @ Elo. 13 2008,16:53) kirjoitti
Joillekin asiat vaan "tulevat yllätyksenä" ja sitten ollaan "sormi suussa". Jotkut vaan "näkee tilanteet" ja "tekee mitä tarvitaan". Toinen on "kädetön puusilmä", toinen "ajomies" Luojan kiitos kuulun jälkimmäiseen joukkoon.
Itsesuggestion voimaa ei käy kiistäminen(hra1150 @ Elo. 13 2008,19:29) kirjoitti
![]()
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Autuaita ovat yksinkertaiset. Vaikka kuuluu hän täällä jälkimmäisiin, tullee hän tuomiolle ensimmäisten joukossa.(freerider70 @ Elo. 13 2008,19:52) kirjoitti
Osaako joku näistä nopean reaktioajan omaavista kuskeista kertoa, että miten he ovat mitanneet 0.2-0.5 sekunnin reaktioajat normaaleissa yllättävissä liikennetilanteissa käyttämillään 150+ nopeuksilla? Olen viesteistä ymmärtänyt, että sikakovaa ajaessaan he ovat nopeimmillaan?
Kiinnostaisi tietää siksi, että voisi mitata sen itseltäänkin ja mopokavereilta.
Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010
Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul
Aja vaikka radalla niin kauan, että joku on lipannut pimeään mutkaan. Tai aja (edelleen radalla) vaikkapa 10 metrin päässä edellä ajavasta piikistä ja odota, että siitä leikkaa kone kiinni. Jos rata on tukossa tai siellä tapahtuu onnettomuus, ei kukaan mieti puoltatoista sekuntia ennen kuin alkaa hidastaa.(Matkalahna @ Elo. 13 2008,20:20) kirjoitti
Vaihtoehtoisesti voit ajaa yleisellä tiellä panda-Mondeota vastaan ja mittaa aika näköhavainnosta siihen kun takarengas nousee ilmaan.
Ei noissa yllättävissä tilanteissa kovissa nopeuksissa mitään mietiskelytuokioita tarvita; nopeus lähtee aina heti automaattisesti pienenemään jos jotain yllättävää tulee. Jos tilanne ei olekaan vaarallinen, vauhti myös palaa yhtä helposti.
Eri asia sitten, jos ajaa rekalla jonka kiihdyttäminen matkavauhtiin kestää minuutteja.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
En linkittänyt. Opettele lukemaan.(NOx @ Elo. 13 2008,18:04) kirjoitti
- kateus on ihailun vilpittömin muoto -
PerformanceBox on nyt hallussa. Ensimmäiset testit:(vetomies @ Elo. 13 2008,20:32) kirjoitti
0-60km/h: 10.9s
0-100km/h: 28.5s
Alla uudenkarhea (-92) puolikorkea pitkä Ford Transit, 2.5L vapaastihengittävä diesel. Sekunti-pari olisi vielä varaa puristaa, kun suti perkele sadekelillä *
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Paljonko ajassa on "heti" ?(vetomies @ Elo. 13 2008,20:32) kirjoitti
Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010
Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul
Varmaan se pari kymmenystä, pitää mitata Boxilla(Matkalahna @ Elo. 13 2008,20:36) kirjoitti
![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
(Tylyttäjä @ Elo. 13 2008,20:36) kirjoitti
Tuolla kannattaa jo tarkkaan harkita, ennen kuin alkaa rehkimällä saatua vauhtia pudottamaan..
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Ymmärsin, että sulla oli joku mittaustapa ollutkin jo käytössä, kun omasi 1,3 sekkaa niin varmasti tiesit. Kerro se muillekin. Vai toisteletko vain jostain netistä lukemaasi ikään kuin totuuna?(Matkalahna @ Elo. 13 2008,20:20) kirjoitti
- kateus on ihailun vilpittömin muoto -
Meinaatko ruuvata boxin silmähermoon kiinni, jotta saat selville havainnon ja alkavan hidastumisen välisen ajan?(Tylyttäjä @ Elo. 13 2008,20:38) kirjoitti
Aikoinaan noita tuli testattua autolla ja siihen kiinnitetyllä väripistoolilla. Ja sitten vain metrinmitta käteen ja mittaamaan värimerkin ja jarrujäljen välistä matkaa. Silloin ei ollut boxeja tai ei ainakaan varaa niihin.
Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010
Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul
Kyllä, ajattelin liittää silmähermon boxin AUX-liitäntään(Matkalahna @ Elo. 13 2008,20:42) kirjoitti
![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***