Elikkäpä.....laittelin 12 hampaisen STM luistokytkimen mopottimeen (dukke 1098s), ongelma on hirvvee "kirkaisu" liikkeelle lähtiessä, ravistaa myös....kytkin on kasattu ohjeiden mukaan, levyt on uudet, avautuma n.1.5mm (ehkä vähän alle). jouset uudet. Kyseessä on siis hauleilla ja rampeilla oleva malli. Ramppien kulmaa en osaa sanoo...
Kiitos etukäteen...![]()
Mulla kirskuu kanssa välillä, mutta mulla on jo vanhat levyt.. onko siellä pakassa ne kaarevat levyt kanssa? Niiden laitto auttoi minulla jonkin verran. Paljonko on pakan paksuus? Pitäisi olla jossain 37-38 mm nurkilla.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Kokeilin kahdella kaarevalla levyl, toimi jonkun aikaa....(vtwin @ Elo. 07 2008,17:16) kirjoitti
Pahinta on jos joutuu lähteen ylämäkeen ja joutuu luistattamaan kytkintä hieman..hirvee kirskuminen...
pitänee kai pelailla eripaksusilla levyillä, ehkä se auttais asiaa..tai jousille painetta lisää..(matalammat jousikupit)...![]()
1098 malliin on ihan oma sarja STM:llä
onko titan nitripohjalevy oikein päin ?
onko levypakan paksuus varmasti oikea ?
minkä kiloinen pääjousi ?
minkä kiloinen toisio jousi ?
käytätkö org kello ja levyt vai STM ?
Baskan myivät...tuu hakeen pois...!(MachinaAnimata @ Elo. 07 2008,17:21) kirjoitti
![]()
dou hätä. toimii taas. vaihdoin matalammat jousikupit, se auttoi.(apf @ Elo. 14 2008,08:27) kirjoitti
![]()
Kannattais varmaan panna vähän öljyä niin loppuis kirskuminen
t. Repa
Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
Delvac varmaan auttais, sehän on kuulema parasta...(Repa @ Elo. 14 2008,10:06) kirjoitti
Mutta asiaakin: Millainen mahtaa olla kuivan luistokytkimen kestoikä? Jos normaalikytkin kestää 15-20tkm niin miten mahtaaa olla tuon luistavan kanssa?
998:ssa meni kytkinlevyt vaihtoon 8000km (radalla ajoa sitä n.1000km).(zpete @ Elo. 14 2008,10:29) kirjoitti
kytkin Ducati Corse (taitaa olla sama ku STM classic)..
olikohan sit väärät öljyt..![]()
Mulla STM:n luistokytkimen levyt vaihdettu n. 16.000 km ajon jälkeen n. 250 heppasessa koneessa. Kyseessä on märkäkytkin.
t. Repa
Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
Minkäslaisia luistokytkimiä porukka on hommaillu 1098:iin. Mitä eroa on 4 jousisella verrattuna 6 jousiseenOlis italian pojalla tarjolla aika edullisesti sekä Ducati Performancea että Ducati Corsea. Molemmat paketteina noin 400€. Ei sisällä kuitenkaan levyjä.
![]()
Ex.
Ducati 1098 -07
Ducati 749s -03
Ducati Monster 750M -99
paa mail
myynti@motoring.fi
sieltä STM setit
1098 lle omat
Luistokytkimet *Ducati 1098 (ja Ducati 999RS)
Malli
"Evoluzione Racing SBK"
FDU-S120 1220e
"Evoluzione"
FDU-S210 900e
"Original"
FDU-S060 680e
Starter kit Kytkinkello + levyset täyd ( OE Ducati Clutch) ADU-0010 + ADU-0040 500e
kysy tarjousta paketista