Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
    Mitenkäs se VFR yht'äkkiä on noin kyykyksi muuttumassa? Aikasemmat mallit on kuitenkin aika lailla vahvasti matkapainotteisia jos ei ota huomioon 90-luvun alun malleja jotka oli mun mielestä aika lähellä sillosia sporttipyöriä. Hyvältä kyllä näyttää tuo MotoRevuen kuva vaikka taitaa olla myös tietokoneella tehty...
    ...
    Lainaa (MachinaAnimata @ Elo. 19 2008,21:47) kirjoitti
    Mitenkäs se VFR yht'äkkiä on noin kyykyksi muuttumassa? Aikasemmat mallit on kuitenkin aika lailla vahvasti matkapainotteisia jos ei ota huomioon 90-luvun alun malleja jotka oli mun mielestä aika lähellä sillosia sporttipyöriä. Hyvältä kyllä näyttää tuo MotoRevuen kuva vaikka taitaa olla myös tietokoneella tehty...
    Aika erikoista olisi jos noin kyykyksi muuttuisi, onhan jo RR:t olemassa. Motorevuen shoppaus sopisi paremmin seuraavaksi 600RR:ksi. Näyttää perä pakoputkineen ja keula otetun 07/08-mallista ja sitten tuunattu sivu- ja yläkatteet, vanteet ja muuta detaljia. Ihan kiva.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Lainaa (killa @ Elo. 07 2008,14:35) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Luonnollisesti nuo VFR- kuvat ovat photoshoppeja.
    Näin juuri. Toivottavasti tuo lopullinen julkaisu nähtäisiin tosiaan vielä tänä vuonna. Idea kahdesta hieman erilaisesta versiosta on mielestäni oiva, VFR:ssähän on aina aidosti ollut sekä sportin että tourerin ominaisuuksia. Toivottavasti siinäkin on siis jotain perää.

Moottori/runkokonsepti toteutunee juuri noin, ja varmaan tuo vaihteistokin. Harmi jos nokkien ratasvetoa ei ole *
    eiku tourer sportti.. matkalehmä
    rumakin vielä.. Mulla oli VFR..
    onneksi ei enää!!
  4.  
    eetu78n linkittämästä kuvasta tuli ekana mieleen 600rr joka löytyy omalta pihalta... ei vaikuta aidolta... kuten nuo aiemmatkin kuvat hieman photoshopeilta tuntuu.

Mutta toivotaan että jotain emsimmäisten kuvien suuntaista olisi luvassa niin voisi pysytellä samassa merkissä ensi kesänäkin.
    Honda CBR 600 RR -07/Black
    ---
    http://www.bikepics.com/members/roxigin/
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12