no nyt se myrkyn lykkäs, pyörä seisoi 3päivää ja kun tänään liipaisin käyntiin niin kytkin piti kylmänä aivan armotonta kolinaa!! ajattelin et kai tää nyt on vaan ajon puutetta kun kaikki toimii hyvin, saa vaihteet päälle eikä luista eikä mitään kummaa, noh äänipä ei sitte 480km ajon jälkeen ole loppunut!! voi vitalis, niinku olis sepeliä kytkinkopassa!!
kytkimen ku painaa pohjaan niin ääni loppuu, oikein kuulee kun kolina hidastuu
mikään tihutyö ei ole mahdollista ku pyörä on ollu silmien edessä.
nyt olis 12tkm huolto tehtävä joten pakko katsoa kopan sisään että mitä ihmettä sieltä löytyy!!
no voi perskeles se oli mun suosikki heti räärään jälkee´.
olen jopa harkinnut vaihtamista siihen mutta jos suitsuki teki suden niin ei kai tarvi ees harkita.
-Honda CBR 1000 RR -07
-Honda CBR 1100 XX -06
-Suzuki SV 1000 S -03
-Suzuki GSX 600 R -99
-Kawasaki KLE 500 -91
Mulla meni se pölynsuojakumi siitä kytkinkahvanluota jo rikki eikä pyörällä ole ajettu kuin reilu 7tkm. Onko muilla tuo hajonnut ja kannattaako kitistä takuuseen?
Bussi 08
Joo, yhdellä kolisee kytkin niin "Suzuki teki suden". Montakos sataa Busaa jo pelkästään tässä maassa on myyty tänä vuonna?(honkkeli1000 @ Elo. 07 2008,00:18) kirjoitti
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
jooo(pecha @ Elo. 07 2008,06:46) kirjoitti
![]()
-Honda CBR 1000 RR -07
-Honda CBR 1100 XX -06
-Suzuki SV 1000 S -03
-Suzuki GSX 600 R -99
-Kawasaki KLE 500 -91
Niin ja toiselta meni keulapumppujen stefat ennen 6tkm.Ilman keulimisia.(pecha @ Elo. 07 2008,06:46) kirjoitti
Huolto ukko sano, että ovat huonoa materiaalia ku kuivuvat jos ei aja muutamaan päivään.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Tosi kiva, jos joutuis alkamaan joka kevät ajokauden stefojen vaihdolla.(ysi-ärrä @ Elo. 07 2008,08:26) kirjoitti
Toivottavasti joku huomaa tuotantolinjalla muuttaa kumiseoksia oikeanlaisiksi...
A-mallin busassa on joitakin tapauksia ollut jossa kytkimestä on päässyt pultteja löystymään ja aiheuttanut 'sepelimylly-ilmiön'. Helppo tarkistaa kun avaa kopan, mutta takuunalaisen pelin ajaisin suoraan pajalle tarkistettavaksi.
-Artsi-
100 m/s Club Member
komppaan artsia.
jonnelle ja muille dissaajille näytän
on muute kilsoje myötä vaihdelaatikko herkistyny, lieköhä sieläki ruuvit löysällä ;)
jännä kyllä jos on kytkimen pultit löystyny, oonkohan unissani ite käyny ma-ti hölläämässä, sunnuntaina pyörässä ei kolinoita vielä ollu.
noh illalla tuo selviää
Eipä taida se huoltoukko tietää paljoakaan. Jos uuden Busan keulan stefat oikeasti ovat huonoa matskua, niin niitä kyllä varmasti vaihdellaan joukoittain tässä puolen vuoden sisällä, ja tehtaan piikkiin. Veikkaan että aika hiljaista on.(ysi-ärrä @ Elo. 07 2008,08:26) kirjoitti
Toinen "huoltoukko" selitti tutulleni, kun tämä vei VZR1800:nsa huoltoon, että näistä paukkuu ihan järjestään kytkimet, ja tämänkin pyörän kytkin on kuulemma ihan justiinsa korkkaamassa. Siitä on kohta 1,5 vuotta, ja kytkimen räjähtämistä yhä vaan odotellaan pelonsekaisin tuntein. Eipä ole takaisinkutsua kuulunut.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
painelevyn kiinnike pinnapultit olivat kaikki sormin aukaistavissa, momenttiin +ruuvilukite huoltomanualin neuvon mukaan
nyt odotellaan kenen perjantai susuki poikii seuraavana
Melkosta rohinaa pitää mullakin jos tyhjäkäynnillä kytkintä ei pidä pohjassa. Mutta siinä kun ääntää niin kauan kuin toimii.![]()
Jaa jotta samaa vaivaa uusikorisessakin. Tarvii siis seurailla ääniä vaikka noin periaatteessa niitä ei jaksa ressiin asti kuulostella.(mattipetteri @ Elo. 07 2008,21:26) kirjoitti
Paljonko kilsoja sun busassa kun tämä ilmeni?
wille
kimppatilausta suzukin tehtaalle?
ruuvilukitetta ja momentti-avaimia
kilsat 12284km
kytkin hiljeni täysin
ps: kivaa keliä luvattu ensi viikolle...![]()
(mattipetteri @ Elo. 07 2008,21:26) kirjoitti
Mitkä ne ruuvit tosta kuvasta katottuna on?
Eipä kuvan lisäys onnistunutkaan...
Tuosta osoitteesta löytyy kuva
busan kytkimestä
Honda Pan European ABS -06
14 kiinnitettynä 16........sen momentti 23nm, ruuvilukitetta ei ollut
osa 15 ja 14 välillä oli lukitteet ja oli suht tiukassa![]()
Just joo ! Susihan se ? Voi meitä onnettomia Busanistejä.(pecha @ Elo. 07 2008,06:46) kirjoitti
K4 : lla ajoin 56800km 50tkm iso huolto venat katottiin, kykkä avattiin kaik ok. Pikkumoskaa poistettiin kytkimestä, mutta tekniikka huipputikissä edelleen. Nyt takana K8 : lla himppasen alle 10000km kaikki pelittää mageesti.
vaihteet notkistunut, esim. välivapaata en ole löytännä kertaakaan . Kait nuita monday versioitakin suhteessa enemmän, koska K8 Busa on kevari 125 CBR :n jälkeen myydyin pyörä Suomessa armon vuonna 2008.
eli elkee ny heti paskax leimatko muutaman vian jälkeen ja takuu kattaa moiset onkelmat . Anteeksi ja Kiitos !
![]()
Viimoset 7 tauon jälkeen.
1200 GSF *Bandit *-02
Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )
Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )
Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )
HD *V - ROD * -06 *( Street )
HD *Electra Glide 1600*-09
HD XL 1200 Low Sportster -10
tilanne päällä tästäkin aiheesta, jos kuulette outoa kolkatusta kannattaa avata
Olipas niin hauska kommentti että meinas mennä sumpit väärästä rööristä.(Juhana N @ Elo. 07 2008,08:58) kirjoitti
L-twin rules
Ducati Multistrada 1200 dvt 2015
Mp historia
Ducati Multistrada 1200 abs
Kawasaki gtr 1400 abs
Kawasaki zzr 1400 ABS
Ducati Multistrada ds 1000
Aprilia Futura rst 1000
Yamaha Bulldog 1100
Suzuki rg 125 e