Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Moi!

Pientä pulmaa iskee, joten turvaudun nyt teidän puoleenne.
    Konehan sitten moposta leipo, ja näillä näkymin näyttää siltä että vaihtokoneen osto tulee halvemmaksi.

Eli homman nimi tämä:

Meneekö -97 600 Sradin kone heittämällä sisään tohon vuotta nuorempaan versioon? Ei luulis hirveästi olevan eroja kun malli on aika sama, mutta jos jollakin kokemusta niin apua tarvittais.
    Gsx-r 600 -98
    Pitäisi mennä heittämällä. En ole itse vaihtanut, mutta suunnitellu kyllä. 750 kone on myös samaa sarjaa, jos haluaa päivittää isommaks. Sitä olen suunnitellu ratapeliin. Mistä muuten ajattelit vaihtokoneen hommata ja mitä teet vanhalle? Voisin olla kiinnostunut siitä jotain maksamaan.
    Victory Hammer S 2011, Honda GL1000 GoldWing -76, GSXR-600 -98 (kilvetön)
    Olevinaan katoin että ruottinmaalla ois myytävänä konetta, mutta se pitää tarkistella. tällä viikolla koitan saada ton alakerran kunnolla levälleen, niin tietää mitä tässä tekee. männät ja pytyt näytti olevan kans kunnossa. Kampiakseli jumissa...

Kun tiedän enemmän mitä oon tekemässä ton koneen kanssa niin ilmottelen jos luovun tosta entisestä.

Gsx-r 600 -98
    Joo, niin niistä kuulemma kampurat porsii jos joku. Muuten kestäviä koneita.
    Victory Hammer S 2011, Honda GL1000 GoldWing -76, GSXR-600 -98 (kilvetön)
    Noniin!

Uuden koneen tilasin ruottista, kampiakseli siellä oli nyrjähtäny.
    Olisin luopumassa tosta vanhasta koneesta, jos joku on kiinnostunu niin pistäkää privana viestiä.
    Gsx-r 600 -98
  6.  
    Koitin pistää privaa sulle...
    Tulikos perille vai hä?