Hah, no ainakin tuolta yläpalkin Albumista niitä löytyy. *(SamiN @ Elo. 05 2008,21:43) kirjoitti
![]()
Ai, että kuva; no nyt särkyy mielikuvat *(SamiN @ Elo. 05 2008,21:43) kirjoitti
No, toi mun tukka vielä niin pitkäx oo päässy, että ihan kauheeseen takkuun menis, mutta lytyssä on ku kypärän pois ottaa. Oon tosin yrittänyt ratkaista ongelman sillä, että aina on lippis joko tankkilaukussa tai takin hihassa. Sitte vaan äkkiä kypärä pois ja lippis päähän ja toivoo, ettei kukaan ehtiny näkeen.
Pitäisköhän maalarinteipillä tms teipata noi posket, kun ihan väkisin meinaavat näköesteiksi pompsahtaa, vaikka kuinka niitä sinne kypärän sisään yrittää tunkea. *![]()
Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki ER-5 -> Ducati Monster 620D -> Ducati ST4 -> Ducati Multistrada 1000ds -> Ducati Monster 1100evo
Omista hiuksista ei tarvii kysellä, kun näyttävät pikku hiljaa putoavan ihan itsekseenkin pois. Mutta sellaista olisin kysellyt, kun tytär kävi hakemassa rastat, että onko mitään haittaa rastoille jos ne on monta tuntia kypärän sisään sullottuna?
xxx
itsekin pariin kertaan takkuhässäkän kokeneena on oma fleda aina joko tiukalla letillä taikka sitten takin alle sullottuna. sillonkin yleensä vähintään ponnarilla. takut lähtee hyvin auki sellasella lapsille tarkotetulla xz muumi-selvityssuihkeella. en kyllä välttämättä suosittele miehille, on meinaan aikasta tyttömäiset tuoksut siina tökötissä![]()
kawasaki zzr 600
*kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä*
*Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin*
ex Kawa ZL?(Cute @ Elo. 05 2008,16:57) kirjoitti
Ollaan ainakin kaupungissa joten voisi tullakin, matkan pituus ei ainakaan ole este, asutaan nykyään nääs melkein Nallikarin naapurissa
Mitä hiuksiin tulee niin puffi on ihan paras. Olen tähän asti pitänyt sitä ylihintaisena luutuna mutta viime helteillä tuli hankittua ja on myönnettävä toimii se.
Four wheels move the body.
Two wheels move the soul.
Kyllä prätkäily sanelee meikäläisen(kin) hiusmuodin: yli 10 mm pituus, niin samoin tein soitto parturiin...(Meanstreakster @ Elo. 05 2008,10:57) kirjoitti
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Ei siihen mitään parturia tarvitse. Osta sellainen trimmeri, millä pukkaat pään "paljaaksi". Ihan itse olen hiukseni ajanut 6 tai 8 mm terällä. Jos joskus kyllästyn armeijakampaukseen, niin alan taas hipiksi...(Koris @ Elo. 06 2008,13:17) kirjoitti
"Täältä kukkaloistosta Amsterdamin - Ojat pullollaan pitkätukkiaan - Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan".
- Peppu Normaali
Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
Itsellä on kohtuu pitkät hiukset ja kyllä tulee aika huolella sullottua ponnari takin sisään, joskus kuitenkin se jotenkin sieltä kiemurtelee ulos ja perillä onkin ponnarin sijasta kiva takkupallo(rohkelina @ Elo. 04 2008,20:51) kirjoitti
.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Taidoista jaloin.(Gecko @ Elo. 05 2008,22:44) kirjoitti
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Omakohtaista kokemusta ei oo mutta mitä oon nähny niin pää kasvaa melkoisesti, ainakin jos koko letti on juuresta asti rastaa. Mahtaako kypärä mahtuakaan, ainakin luulis puristavan hemmetisti aluksi, kunnes ehkä littaantuu. Ja voip olla lämmin.(Streethawk @ Elo. 06 2008,10:27) kirjoitti
![]()
Mulla on kokemusta hiustenpidennyksistä ja kypärän käytöstä.(Anne @ Elo. 06 2008,14:45) kirjoitti
Kypärän koko kasvoi yhdellä kirjaimella... *![]()
Rastat saattaa olla vielä vähän enemmän nupin ympärystä isontavat ainakin noin äkkiseltään ajateltuna.
Joten jos ei nuo rastat ihan kovin pitkäaikainen ratkaisu ole, niin isompaa kypärää lainaksi jostain... *![]()
XJ600 Diversion
Mulla oli vielä kaksi kesää sitten pitkä tukka cornrows-leteillä. Siis moppi oli letitetty tiukasti päätä myöten taaksepäin (jep, kyllä tiedetään, valkoisella miehellä mustan miehen kampaus...todella naurettavaa). Kypärä tuntui päässä hieman hankalalta...kypärä painoi lettejä ja päänahka tuli hieman helläksi. Jos noiden cornrowssien kanssa oli hankalaa, niin voisin kuvitella, että rastojen kanssa moottoripyöräily on täyttä tuskaa. Mun nykyisiä hiuksia ei paljon pysty letittämään ainakaan seuraavaan 12 kuukauteen.(Taika @ Elo. 06 2008,15:35) kirjoitti
![]()
Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
Hiukset tulee pidettyä yhdellä tai kahdella letillä. Useimmiten hermostun kun letti harottaa joka suuntaan ja käskytän miehen letittämään hiukseniKorvakorujen ja hiustököttien vuoksi tulee käytettyä kypärähuppua. Vielä kun keksisi sen ihmeaineen, että hiukset säilyisivät ilmavan kuohkeina eivät läsöttäisi pitkin päänahkaa...
Ainoa meikki, josta on pitänyt luopua ajaessa on huulipuna. Se kun sotkee mikrofonin. Tässä puheliaisuus ja tarve näyttää ihmiseltä ottavat mittaa toisistaan![]()
Blondeilla on aina kivempaa
heh, just just... *(pxu @ Elo. 05 2008,11:25) kirjoitti
* Siis "moottoripyörällä ajava nainen" tuo keskimäärin miehen mieleen kuvan niistä mp-messuilla töissä olevista misseistä...?
Ja tosielämä sitten on *- valitettavan usein **- *ihan jotain muuta.
Itselläni olo huoltoasemalla ilman kypärää on kovin vaivautunut, ihan sen näköisenä kun en ole tottunut julkisilla paikoilla liikkumaan... *
Jos ei millään konstilla itsestään missin näköistä saakaan, niin ei sitä ihan "rekkalepson" näköinenkään välittäs olla... *
Sitä se sitten on; meikeistä tietoakaan, posket puristuneena kypärän alta, kypäräpipon sauman jälki otsassa, silmät verestävinä viimasta, hiukset länässä.... argh.
Kai siihen on vaan totuttava kun kuuluu lajiin. *
Jotenkin vaan on kade miehille jotka voi ajella hiukset siiliksi ja se on siinä.[/QUOTE]
Älkääs nyt NAISETTE olette juuri parhainmillaan ja kauneimillaan luonnollisena
![]()
![]()
![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Mul on hiukset yli olkapään ja sellanen "jakaus keskellä päätä"-kampaus. Mulle on ihan sama miltä hiukset näyttää ajelun jälkeen ja välis. Se kuuluu tähän harrastukseen ku nenä päähän, et tukka litistyy. Mieluummin ajelen kuontalo laittamatta, ku murehdin miltä näytän ajojen jälkeen. Nautin täysin rinnoin![]()
Well-behaved women rarely make history
Mua ainakin ihan toistuvasti luullaan mieheksi pyörän kans, mutta se voi johtua asennevaatetuksestakin: pääkalloja kaikkialla... Lyhyttukkaisena mun suurin ongelma on kyl se, et tukka on aina ihan täysin litistynyt kypärän alla. Mitä pidempi lenkki, sen tiiviimmin tukka on päätä myöden. Joskus sen saa elvytettyä veden kans vessassa, mutta useimmiten ei. Eli yleensä ei oo kauhee Hollywood-fiilis kun menee kahville. Meikit ei oo levinny sen jälkeen, kun aloin käyttään vedellä lähtemättömiä, mut useimmiten ei viitsi edes vaivautua niitä laittaan, jos lähtee vaan ajeleen ilman kummempaa suunnitelmaa.(pxu @ Elo. 05 2008,11:25) kirjoitti
<p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 'isoveikka' ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri 'pikkusikko'</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
Ihan miten kukanenkin haluaa![]()
Tässä sitä viisastuu joka päivä *,kun en ymmärtänyt hiusten ja moottoripyöräilyn keskustelun tarvetta *
vaan olin valmis jauhamiseen sen laittaan.....
Sorry ja antakaa mulle **reppanalle anteeksi .
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
Hiuksistani huolimatta mun on vielä sanottava, että mua ei juurikaan vaivaa ulkonäköasiat etenkään moottoripyöräilyyn liittyen.Hiukset on suorat ja niin pitkät, ettei niitä tarvitse muotoilla, joten ne ei myöskään liiskaannu. Otsatukka muotoutuu välillä vähän hassusti kypärän alla, mutta ei se tahtia haittaa. Mä käytän aika luonnollista meikkiä, eikä se tahri. Lauantaiaamun ajelulle mä en edes meikkaa (luonnonkaunis, sano
). Kypärähuppu estää korviksien tarttumisen mihinkään silloin, kun kypärää laittaa päähän tai ottaa pois.
(Mä olen vasta neljännesvuosisadan ikäinen, mutta mulle on kasautunut - ei oikeasti liiallista mutta - terve itsetunto.)
Saat armollisesti anteeksi.(roskakuski @ Elo. 06 2008,21:03) kirjoitti
![]()
![]()
(rohkelina @ Elo. 06 2008,21:08) kirjoitti
![]()
Siinähän se tuli asian ydin
![]()
Thank´s , nauran just ääneen tuolle omalle ja sun heitolle(rohkelina @ Elo. 06 2008,21:10) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
Ei ole huonoja keskusteluja on vain huonoja keskustelijoita(roskakuski @ Elo. 06 2008,21:03) kirjoitti
No ei oo niitäkään ainakaan täällä
![]()
Mitä hiuksiin tulee niin puffi on ihan paras. Olen tähän asti pitänyt sitä ylihintaisena luutuna mutta viime helteillä tuli hankittua ja on myönnettävä toimii se.[/QUOTE]
Mikä on puffi?![]()
Durty Nelly's Boys
Mikä on puffi?(JukiW @ Elo. 06 2008,21:02) kirjoitti
[/QUOTE]
https://www.buffwear.co.uk/catalog/index.php/cPath/51
Tallainen tuubi, josta voi taiteilla vaikka mita.
https://www.buffwear.co.uk/catalog/index.php/cPath/51(Gecko @ Elo. 06 2008,23:06) kirjoitti
Tallainen tuubi, josta voi taiteilla vaikka mita.[/QUOTE]
Jaaha, kiitos. Kaikkea sitä oppii.![]()
Durty Nelly's Boys
Joo, perkules näistä vartalonosista. Mulla on sellainen ongelma, että aina kun hytti nousee pystyyn, nousee jotain muutakin. Miten tämänkaltaisessa tilanteessa tulisi menetellä?(roskakuski @ Elo. 04 2008,21:26) kirjoitti
Kronoby Racing Team
Ajat pään kaljuksi niin kauhusta pystyyn nouseva tukka ei lennätä pottaa päästä(Juhana N @ Elo. 07 2008,18:18) kirjoitti
Eikös tässä ketjussa tukkamuodista ollut puhe![]()
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.