linkki
Ja taas meni yksi... *![]()
CBR600f -04
Kuinka tästä tulee ihan sellanen fiilis et annetaan ymmärtää että oli oma vikakirjoitti
![]()
KaKKaa PuKKaa
Hayabusa -08
ZX-10R -04
TL 1000 R -98
ER-5 -97
vähä kyl siltä haiskahtaa.. No valitettavaa kuiteski et yks taas pois keskuudestamme.. Jos autoilija olis ajanu nii oliskoha ilmoitettu lehdes et alue oli merkitty hirvivaara merkil?
jee jee...jerry cotton...
YAMAHA R6 -05
Ihme uutisointia, jälleen kerran. Ei kyl pysty ymmärtämään. Ja aivan kuin sillä ei olisi mitään merkitystä että ihminen on kuollut koska hän varmasti ansaitsi sen koska ajoi hirveä päin hirvivaara-alueella. Voimia omaisille.(trollen @ Heinä. 26 2008,14:03) kirjoitti
Moision Mopoilija
Kawasaki Z750 -09
Kawasaki ZX-6R -05
Tuuria on kahdenlaista: huonoa ja helvatan huonoa.
Osanottoni omaisilla.
Muuten olen sitä mieltä että hirvi on parasta paistina ja olisi korkea aika hävittää suomen hirvikannasta 95% ja loput tarhata.
Taivas saa odottaa
Nyt on hirviä paljon liikkeellä etenkin aamuyöllä, että kannattaa ottaa tosissaan ne varoitukset. Ajoin pari viikkoa sitten Hangosta Helsinkiin aamuyöllä ja näin matkalla 3 hirveä, 2 kettua ja 2 peuran näköistä elukkaa.. osa tiellä ja osa pientareella mahdollisesti tulossa tielle.
Kesäkuussa taasen en nähnyt kuin 1 hirven ja 2 poroa, vaikka ajoin Helsinki-Norja reissun yht. 3000km. Poroista nyt ei niin paljoa olekkaan haittaa, kun ne ei hyppele minne sattuu.
Hirviä kyllä tuntuisi nyt olevan enemmän liikkeellä kuin kesäkuussa. Itsekin nähnyt pari kertaa jo kahden viikon aikana hirviä tien vieressä kun olen ollut ajelemassa.. Omaisille jaksamisia ja kaikille muille motoristeille varovaisuutta sinne tielle!
Kawasaki ER-6n -06
Ja täällä sitä luetaan lehtiä, kuin piru raamattua. Salaliittoteoriat kunniaan.(muoviluoti @ Heinä. 26 2008,14:37) kirjoitti
Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
Vain köyhillä on kiire.
Kuinkahan ison osan taajamien ulkopuolisesta tiestöstä hirvivaaramerkit kattaa?
CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
En ainakaan itse lue sitä niin. Tuossa nyt vaan mainitaan asia aivan kuin sillä olisi jotain merkitystä. Kyllähän noita metsiemme otuksia liikkuu muuallakin kuin noilla "vaara-alueilla".(cartman @ Heinä. 26 2008,16:43) kirjoitti
KaKKaa PuKKaa
Hayabusa -08
ZX-10R -04
TL 1000 R -98
ER-5 -97
Ainakin E75 tuntuu olevan täynnä hirvimerkkejä vähän matkaa etelämmästä pohjoiseen täynnä ja varmaankin kattaa suurimmat riskikohdat. Varuillaan saa kuitenkin olla melkein koko ajan, mikä taasen pitäisi olla itsestään selvää.(Urkki @ Heinä. 26 2008,16:50) kirjoitti
Erittäin iso riski on selvästi ajaa pidempää matkaa tuntikausia väsyneenä, milloin huomiokyky ja refleksit ei enää ole skarppina. Itse en esimerkiksi huomannut aiemmassa postauksessa olevia hirviä väsyneenä, vaan matkustaja huomasi ja varoitti.
se alkaa olla taas sitä aikaa vuodesta kun yöt pimenee ja hirvet hurjenee
Ei lipevä tai mielinkielin:"Tehkää hyvin! Kiitos syvin!"
Nassukirja
Jos oli kesäkuu hyvä kuukausi, heinäkuu on ollut tosi synkkä eli minun laskujen mukaan 7 kuollutta jo tähän mennessä. Tarkkana nyt tien päällä että pysytään EMPY:n jäsenenä.
Voimia omaisille, 17 vuotisena on elämä vasta alussa.
TILASTOA
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net