Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 140:sta
  1. #61
    Lainaa (SamiN @ Elo. 12 2010,22:57) kirjoitti
    vähän ihmetytti, että toisella puolella on kestovoideltu laakeri ja toisella ei?
    Ainakin se laakeri nyt sitten kilahti. Olisi pitänyt funtsia toisenkin kerran ennen kun löi renkaan paikalleen... En sen enempää sitä ihmetellyt kun tuntui olevan kunnossa, löin vaan vaseliinia sisään.

    Että sellanen .org ratapäivä. Melkein pääsin perille. Pakulla piti tulla takas. Omaa tyhmyyttä.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  2. #62
    Lainaa (SamiN @ Elo. 13 2010,07:20) kirjoitti
    29tkm *
    Mites olet ketjuja voidellut ? *
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  3. #63
    Lainaa (mathev @ Elo. 15 2010,20:08) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Elo. 13 2010,07:20) kirjoitti
    29tkm *
    Mites olet ketjuja voidellut ? *
    vaihtelevasti. ehkä 2 tankillisen välein, sateella useammin.
    eli kuivilla ketjuilla varmasti olen ajanut.

    luotin rasvariin, mutta se taisi öljytä pelkkää vannetta

    josko nyt uusia ketjuja huoltaisi paremmin, rasvarin purin jo.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  4. #64
    Lainaa (SamiN @ Elo. 15 2010,20:20) kirjoitti
    Lainaa (mathev @ Elo. 15 2010,20:08) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Elo. 13 2010,07:20) kirjoitti
    29tkm *
    Mites olet ketjuja voidellut ? *
    vaihtelevasti. ehkä 2 tankillisen välein, sateella useammin.
    eli kuivilla ketjuilla varmasti olen ajanut.

    luotin rasvariin, mutta se taisi öljytä pelkkää vannetta

    josko nyt uusia ketjuja huoltaisi paremmin, rasvarin purin jo. *
    Jaaha,mikäs rasvari sulla oli ?
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  5. #65
    Lainaa (mathev @ Elo. 15 2010,20:37) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Elo. 15 2010,20:20) kirjoitti
    Lainaa (mathev @ Elo. 15 2010,20:08) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Elo. 13 2010,07:20) kirjoitti
    29tkm *
    Mites olet ketjuja voidellut ? *
    vaihtelevasti. ehkä 2 tankillisen välein, sateella useammin.
    eli kuivilla ketjuilla varmasti olen ajanut.

    luotin rasvariin, mutta se taisi öljytä pelkkää vannetta

    josko nyt uusia ketjuja huoltaisi paremmin, rasvarin purin jo. *
    Jaaha,mikäs rasvari sulla oli ?
    loobman, eli manuaalinen.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  6. #66
    Lainaa (SamiN @ Elo. 15 2010,20:43) kirjoitti
    Lainaa (mathev @ Elo. 15 2010,20:37) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Elo. 15 2010,20:20) kirjoitti
    Lainaa (mathev @ Elo. 15 2010,20:08) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Elo. 13 2010,07:20) kirjoitti
    29tkm *
    Mites olet ketjuja voidellut ? *
    vaihtelevasti. ehkä 2 tankillisen välein, sateella useammin.
    eli kuivilla ketjuilla varmasti olen ajanut.

    luotin rasvariin, mutta se taisi öljytä pelkkää vannetta

    josko nyt uusia ketjuja huoltaisi paremmin, rasvarin purin jo. *
    Jaaha,mikäs rasvari sulla oli ?
    loobman, eli manuaalinen.
    Mulla on Scottoiler ja tuntuu pitävän ketjun hyvin öljyssä.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  7. #67
    Lainaa (J.N @ Elo. 15 2010,20:45) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Elo. 15 2010,20:43) kirjoitti
    Lainaa (mathev @ Elo. 15 2010,20:37) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Elo. 15 2010,20:20) kirjoitti
    Lainaa (mathev @ Elo. 15 2010,20:08) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Elo. 13 2010,07:20) kirjoitti
    29tkm *
    Mites olet ketjuja voidellut ? *
    vaihtelevasti. ehkä 2 tankillisen välein, sateella useammin.
    eli kuivilla ketjuilla varmasti olen ajanut.

    luotin rasvariin, mutta se taisi öljytä pelkkää vannetta

    josko nyt uusia ketjuja huoltaisi paremmin, rasvarin purin jo. *
    Jaaha,mikäs rasvari sulla oli ?
    loobman, eli manuaalinen.
    Mulla on Scottoiler ja tuntuu pitävän ketjun hyvin öljyssä.
    Scottoiler minullakin tuplanokalla , hyvin pelannut 24 tkm ajettuna ketjuilla eikä ongelmia
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  8. #68
    Lainaa (Jyppendaal @ Elo. 06 2010,16:25) kirjoitti
    Käytin mopedia sitten viimeinkin penkissä.



    Eikös se ole onnistunut viritys, jos suorituskyky ei tipu kovin paljoa tehtaan antamista lupauksista ;) Joo, mitä lie ois antanut vakiona, se jäänee arvoitukseksi.

    Eli MP-Mesta Joensuu suoritti tehtävän ja lähinnä siinä nyt sitten muokattiin Dynojetin karttaa DJ504. 3 - 4 tuhannen kierroksen tienoilla ollut vääntömonttu oikeni jonkin verran. 140 euroa vaihtoi omistajaa.
    Jesh, eli tämmöinen tuhannen euron projekti tällä kertaa (Yoshimura R77 slip-ons, PC3 USB, K&N ilmansuodatin + penkitys/säätö).
    Oliskohan tuo ollut järkevintä pitää ihan vakiona? No ei, kyllä se nyt pärisee mukavammin.

    Tuosta saa ladattua tämän nykyisen kartan, jos jotakuta kiinnostaa kokeilla tai tutkia.
    ihan normi tehot! mulla 155hp ja 136 nm ja penkkimies sano että ihan normi tulos vakio zzärrälle
    EXät.
    Kawasaki gpz 500
    Kawasaki ZZR 600
    Kawasaki ZZR 1100
    Yamaha R1
    KTM Duke 690
    Honda CB 1100
    Kawasaki ZZR1400
    Nykyiset.
    Kawasaki ZRX 1100
    Honda cb 750
  9. #69
    Uusi vuosi ja piti raahautua talliin laittamaan mopoa.
    Uudet renkaat sain laitettua alle ja *tasapainotuspukkikin tuli tilattua, kun halvalla (34,9eur) sai. Michelin Power Pure 2CT tuli eteen (120/70) ja taakse (190/50). Vanteelle kumit väänsi Rengas Kulma Kuopio (10 eur/vanne) ja tasapainotuksen hoiti allekirjoittanut. Painoja ei tarvinnut kuin eteen 15g ja taakse 25g.



    Viime kesänä tilasin alennuksesta DIDin ketjuratas paketin ja kun syksyllä entiset ketjut alkoivat pitämään vinkuvaa ääntä, niin eikun samalla ketjut ja rattaat uusiksi. Entiset olivat n. 25000km ajetut, eli ihan tarpeeksi pitkään kestivät ja varmaan olisi vielä muutama tuhat kärsinyt ajella.
    Eturatas oli kohtuu tiukassa, niinkuin ne monesti tuppaa olemaan. Ei riittänyt, että vaimo seisoi koko painollaan takajarrulla (liian kevyt 60 kiloisena), vaan piti laittaa takavanteen ja haarukan väliin vielä metalliputkea pyyhkeellä suojattuna. Sitten pysyi rengas paikallaan, kun tämä karpaasi väänti kevyesti 60cm jatkovarrella mutterin auki kuin lapselta olisi namun vienyt ;)

    Ketjut niittasin Rothewaldin työkalulla, jonka ostin jo vuosia sitten entiseen pyörään. Aika kovaa sai vääntää 19mm lenkkiavaimella sivulevyn ja niittien päät kohdalleen, olenko heikko sittenkin...

    Eturattaaseen laitoin kuparitahnaa sekä kierteeseen, että aluslevyyn, liekkö tiukassa jonkun vuoden päästä ?
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  10. #70
    Sain myös irroitettua takahaarukan irti pyörästä samaan syssyyn. Tilasin sopivan akselin mutterin työkalun ebaysta, löytyy tuolta hakusanalla "Kawasaki Ninja ZZR 1400 Swing Arm Nut Socket Tool". Hintaa tuli 26,6 eur posteineen, halpaa kuin mikä. Oli muuten aika tiukassa akseli putkessaan, sai löydä sen sieltä irti. Syykin kyllä aika ilmeinen, kun kuvia katselee. Eli kannattanee jo alle 5 vuotiaasta pyörästä suosiolla tarkistaa, puhdistaa ja rasvata takahaarukan akseli, linkusto ja laakeristo.


    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  11. #71
    Lainaa (Jyppendaal @ Huhti. 05 2010,10:15) kirjoitti
    Lainaa (Jyppendaal @ Maalis. 22 2009,16:28) kirjoitti
    Tuohon venttiilikannen vuotamiseen löysin kokeilemisen arvoisen kikan tuolta.
    Eli aluslevy vaan jokaisen kannen pultin alle ja menoks. Pitää kokeilla ensi talvena laittaa, jos tänä kesänä öljyä vuotaa. En jaksa enää purkaa, kun vasta kasaan sain.
    Tämäkin tuli nyt sitten tehtyä, eli oli tihkunut yhä öljyä venttiilinkannen tiivisteen kohdalta viime kesän ajelujen jäljiltä. Nyt laitoin 2 milliä paksut aluslevyt pulttien alle. Kansi painuu nyt sen verran tiukempaan tiivistettä vasten. Tuleva kesä näyttää, loppuuko öljyn tihkuminen.
    Ai niin, tähän asiaan päivitys. Loppui öljyn tihkuminen täysin, toimiva kikka.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  12. #72
    No niin, nyt ei sitten muuta, kuin odotellaan lumien sulamista.




    (Ja mietitään, mistä rahat vaihtaa tämä 6 vuotta vanha pokkari kunnolliseen järkkäriin...)
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  13. #73
    Liekö tässä on vainoharhaiseksi tulossa tai sitten vaihteissa/kytkimessa alkaa olemaan jotain ongelmaa. Ykkönen on aina mennyt äänekkäästi kolahtaen päälle, mutta nyt bonuksena muutkin vaihteet ovat alkaneet tekemään samoin. Joskus ylöspäin tehtävä vaihteenvaihto on äänetön (kuten muistelen sen aiemminkin olleen), mutta yleensä vaihteet kolahtavat ikävästi päälle. Onko muilla ollut samoja ongelmia?

    Öljynä olen käyttänyt vuoden verran Motulin 5100 10/40W. Olisiko tuolle parempia suosituksia?
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
  14. #74
    Lainaa (Sampy-75- @ Touko. 31 2011,08:56) kirjoitti
    Liekö tässä on vainoharhaiseksi tulossa tai sitten vaihteissa/kytkimessa alkaa olemaan jotain ongelmaa. Ykkönen on aina mennyt äänekkäästi kolahtaen päälle, mutta nyt bonuksena muutkin vaihteet ovat alkaneet tekemään samoin. Joskus ylöspäin tehtävä vaihteenvaihto on äänetön (kuten muistelen sen aiemminkin olleen), mutta yleensä vaihteet kolahtavat ikävästi päälle. Onko muilla ollut samoja ongelmia?

    Öljynä olen käyttänyt vuoden verran Motulin 5100 10/40W. Olisiko tuolle parempia suosituksia?
    Updeittia: Vaihdoin pyörään Shell Advance VSX 10W-40 öljyt ja vaihteet alkoivat toimimaan selkeästi paremmin. Joten öljystä se vain oli kiinni. Noilla Motulin ölpillä ei ollut ajettu kuin vajaa 2tkm joten tuo öljy ei vain toimi tässä pyörässä.
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
  15. #75
    Lainaa (Jyppendaal @ Helmi. 15 2011,13:14) kirjoitti
    Eturattaaseen laitoin kuparitahnaa sekä kierteeseen, että aluslevyyn, liekkö tiukassa jonkun vuoden päästä ?
    Ja paskat on tiukassa, meinasi olla tulossa pultti eturattaan kopasta läpi. Onneksi huomasin ketjuja rasvatessa Ahveniston reissun jälkeen, että kuulostaapa vähän oudolta kopasta tuleva ääni takapyörää käsin pyöritellessä.
    Laitan löystymisen rattaan aluslevyn piikkiin, kun en sitä jaksanut talvella uutta laittaa. Hakkasin kai sen vanhan irrotellessa niin tasaiseksi, että ei jaksanut pitää pulttia paikallaan ?
    Nyt on uusi aluslevy (n. 5 eur) paikallaan, pultti kiristetty 130nm momenttiin, jokohan pysyisi ? Kuparitahnaa laitoin niinkuin talvellakin.


    Kyllähän tuon löystymisen olisi huomannut viimeistään siinä vaiheessa, kun nopeusmittari lakkaa toimimasta. Tai kun ketju hakkaa nilkkaa...
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  16. #76
    suosituksia etupään pukiksi? mielummin kolmiosta nostava?
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  17. #77
    Lainaa (SamiN @ Loka. 16 2011,20:48) kirjoitti
    suosituksia etupään pukiksi? mielummin kolmiosta nostava?
    Bikelift:n pukit on hyviä, suosittelen!
    KTM SMT 990 LE 2010
  18. #78
    Lainaa (arppi @ Loka. 17 2011,18:58) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Loka. 16 2011,20:48) kirjoitti
    suosituksia etupään pukiksi? mielummin kolmiosta nostava?
    Bikelift:n pukit on hyviä, suosittelen!
    Kiitos!
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  19. #79
    Tänä talvena ei huollot kovin kummoisia olleet. Syksyllä vaihdoin öljyt (se tuttu Teboil Superpike 15W-50, n.30eur/4litr) ja öljynsuodattimen. Joulun alla oli Louisilla etujousitukseen halvalla öljyä (6,9eur/500ml).Vaihdoin sitten öljyt pumppuihin tämän ohjeen mukaisesti. Ei ollut ylitsepääsemättömän vaikeata. Se mikä vähän ihmetytti, oli kun sain ulos vasemmasta 590ml ja oikeasta 580ml. Huolto-ohjeen mukaan sinne pitäisi sisuskaluja purkamatta laittaa 480ml. Samapa tuo, laitoin sisään vähän vajaa 500ml, katotaan ensi kuussa, miten toimii ajossa. Nuo entiset öljyt on vaihdettu sisään huollon toimesta 2008, kun pumppujen tiivisteet oli vaihdettu uusiin. Eipä nuo mitenkään dramaattisen likaiset olleet 4 vuotta myöhemmin.


    Vaihdoin myös jarru- ja kytkinnesteet uusiin. Helppo homma sekin Mityvacin tyhjiöpumpulla, se oli hyvä ostos aikoinaan.

    (Jahas, tämä foorumisofta ei tykkää yli 10 kuvasta samassa viestissä, jatketaan alla.)
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  20. #80
    Ja kun tuo etupää oli auki, niin sain väläyksen putsata konehuoneen sekä pakosarjan. Pakosarjan suorastaan hioin ja kiilloittelin kevyesti, onpahan taas pari kesää vähän coolimman näkönen. Eihän
    tuota pysyvästi kiiltäväksi saa ilman keraamista pinnoittamista, mikä taas maksaa jonkun satasen. Vaihdoin tällä kertaa jopa pakosarjan tiivisteetkin (4x n.6 eur).
    Niin ja tuli irroitettua kaikki jäähdytysjärjestelmän letkut irti, putsattua ja tarkistettua. Huolto-ohjeen mukaanhan nuo pitäisi vaihtaa uusiin 4 vuoden välein. Enpä jaksa vaihtaa, kun eivät vuoda. Katsotaan joku talvi sitä vaihtamistakin. Letkut kiinni koneeseen ja huuhtelin akkuvedellä (3eur/5l) kahteen kertaan systeemin. Sitten 50% uudet glykolit (vihreät) sisään. Jäähdytinkennostokin tuli jälleen irroitettua ja putsattua. Ei ollut lähellekkään yhtä paljon paskaa kuin 4 vuotta sitten pyörän tullessa minulle. Olen kai kermaperse joka ei tykkää ajella kurassa ja paskassa.

    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  21. #81
    Vaihdoin ajovalopolttimot uusiin. Entiset olivat jo aika haaleena käyvät Philipsin H11 LongLifet. Pistin rahaa haisemaan ja ostin Osram NightBreaker Plussat (n. 23 eur/kpl). Lisäksi laitoin myös parkit uusiksi, Osram W5W Cool Bluet (15eur/pari) näyttävät eri metkoilta. Sydäntä oikein särki, mutta sain onneksi heitettyä entiset vielä toimivat polttimot roskiin Niin ja pitkiä H9 polttimoita en vaihtanut, kun en niitä koskaan käytä, ei kai ne ole juuri kuluneet.




    Ilmanottokanavatkin muuten putsasin juoksevalla vedellä niiden ollessa irrallaan pyörästä. Ei löytynyt oravia eikä muuta.
    Vielä kun tarkistin manuaalisen APen nokkaketjun kiristimen oikean kireyden, niin siinäpä taisi olla tämän talven urakka. Ensi talvena taidan jaksaa jopa venttiilinvälyksetkin tarkistaa, nyt ei huvittanut. Halpaa oli taas huolto.
    Viimeksi muokannut: Jyppendaal; 06.04.2012 klo 22:07. Syy: unohtu jotain pientä
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  22. #82
    Jos joku ei jo tiedä, niin allaolevasta osoitteesta saa aika moneen huoltotoimeen erinomaiset ohjeet tälle pyörälle:
    http://www.zx14ninjaforums.com/threa...FEFB42213B4276
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  23. #83
    Kiitos päivityksistä. Näitä on mukava lukea.
    Venttiilikopan tiiviste taitaa tihkua vasemmalta puoleta sullakin?
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  24. #84
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Kiitos päivityksistä. Näitä on mukava lukea.
    Venttiilikopan tiiviste taitaa tihkua vasemmalta puoleta sullakin?
    Jesh, itekkin tykkään katella vastaavia juttuja kuvien kera. Monesti kertoo paljon enemmän, kuin tuhat sanaa.
    Se venttiilikopan tiiviste vuoti aikaisemmin, mutta nyt ei ole vuotanut, kun laitoin ne prikat sinne pulttien alle pari vuotta sitten. Silloin aikaisemmin se tuli läpi nimenomaan vasemmalta puolelta, kun pyörä parkissa kallellaan sinne. Nyt talvella huomasin kylläkin, että vähäinen määrä öljyä oli ilmestynyt oikealle puolelle tiivisteen reunaan. Tosi vähän kylläkin.
    KHI on muuttanut sitä venttiilikopan tiivistettä ilmeisesti pariin otteeseen, kun varaosanumero on vaihtunut. Olettaisin, että öljyn vuotaminen on sielläkin havaittu. Ensi talveksi meinasin tilata uudet tiivisteet ja laitan paikalleen sitten venttiilinvälysten tarkistuksen yhteydessä.
    Jokos se sinun pyörä alkaa olla iskussaan kesää varten ?
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  25. #85
    Lainaa Jyppendaal kirjoitti Katso viesti
    Jokos se sinun pyörä alkaa olla iskussaan kesää varten ?
    Etujarrujen ilmausta (pääsylinteriin taisi päästä ilmaa palojen vaihdon/herkistelyn yhteydessä) ja katteiden kiinni laittoa lukuunottamatta alkaa muuten olla iskussa. Dataloggerin kanssa on myös pientä säätöä vielä...
    Custom kartan tekoon pitäisi viedä kevään aikana.

    Kilometrejä mittarissa 37k.

    Itseasiassa tänään sain jo vähän testailtua: http://www.youtube.com/watch?v=hU8dhbEMJ3A
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  26. #86
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Itseasiassa tänään sain jo vähän testailtua: http://www.youtube.com/watch?v=hU8dhbEMJ3A
    Hyvä meininki! Tuo dataloggerihan vaikuttaa oikein mukavalta mustalta laatikolta, mistä voi tarkistaa lennon jälkeen, mikä meni pieleen...
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  27. #87
    Mahtaako kukaan muistaa/tietää valokatteen alla olevan suojan kiinnitys klipsien kokoa? 6,7 vai 8mm??

    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/sh...agram&id=22981

    Osanro: 92039

    En pääse itse mittailemaan ennen viikonloppua ja olisin eBaysta noita tilaillut.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  28. #88
    Onkos porukoilla kokemuksia venttiilien säädöstä , vaihdoin hiljattain tulpat pyörään ja näytti äkkiseltään melko haasteelliselta hommalta kun tilaa ei juuri ole. Mitäköhän liikkeet velottaa kyseisestä hommasta ja onko säädön tarvetta 42tkm kohdalla ollut?
  29. #89
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Mahtaako kukaan muistaa/tietää valokatteen alla olevan suojan kiinnitys klipsien kokoa? 6,7 vai 8mm??

    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/sh...agram&id=22981

    Osanro: 92039

    En pääse itse mittailemaan ennen viikonloppua ja olisin eBaysta noita tilaillut.
    Minä huomenna mittailen, jos muistan.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  30.  
  31. #90
    Kiitos jo etukäteen!

    Noita näyttää löytyvän Stormiltakin, joten käväsen sittenkin Pirkkalasta ostamassa, niin saan ne jo viikonlopuksi.
    http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...ja-tarvikkeet/

    Edit: paitti ei siellä ole noita hyllyssä näköjään
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen